Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen trondheims-studenter her som føler seg alene?


Anbefalte innlegg

Det er fint mulig å ha det gøy uten å innta alkohol, men alkoholinntaket kan gjøre det som allerede er gøy, enda morsommere. Det er også fullt mulig å ha det gøy sammen med andre som inntar alkohol, uten selv å drikke. Det er også, som det har blitt nevnt, mulig å være på kjelleren uten at alle er stupfulle. Har selv fått minst to nye venner på kjelleren vår som jeg fortsatt henger med, og blitt bedre kjent med flere.

 

Når det er sagt, er dere velkommen (spesielt dere anonyme, men også de andre) til å være med på Gabongkveld, som er en kveld der jeg og venner av meg samles og spiller kort og har det gøy, noen ganger med alkohol, andre ganger uten. Det er en person som alltid er med, og aldri drikker, som har det like gøy som oss andre, så det er ikke noe drikkepress :)

 

Det er bare å sende meg en PM, eventuelt kan du sjekke gruppa vår på Facebook.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller man flytter. Man kan ikke godta alt!

 

Det som er trist er jo at den personen som flytter, vil forbli den samme, uavhengig av om han/hun bor i Trondheim eller Bergen. Man kan ikke alltid flytte på seg og forvente at livets små problemer forsvinner. Spesiellt ikke hvis de har en sammenheng med hvordan man er som person.

Lenke til kommentar

Eller man flytter. Man kan ikke godta alt!

 

Det som er trist er jo at den personen som flytter, vil forbli den samme, uavhengig av om han/hun bor i Trondheim eller Bergen. Man kan ikke alltid flytte på seg og forvente at livets små problemer forsvinner. Spesiellt ikke hvis de har en sammenheng med hvordan man er som person.

Jeg flyttet og forble den personen jeg var, faktisk etter at jeg har vært i utlandet en stund passer jeg enda dårligere med nordmenn fordi jeg passer ikke på hva jeg sier lenger og at jeg ikke fornermer noen ved å si noen ikke-norske meninger.

 

Og gjett hva, å flytte løste alle problemene jeg forventet at å flytte vil gjøre og noen til. Det løste selvfølgelig ikke alle problemer, jeg hadde f.eks. et forhold som gikk i vasken, og det var noen prøver som gikk veldig dårlig. Men totalt sett angrer jeg ikke et sekund på at jeg flyttet.

Lenke til kommentar

Jeg er i omtrent samme situasjon som trådstarter. Har vært her i 4,5år og kan egentlig ikke si at jeg har noen venner her. Har bare 'bekjente', dvs folk jeg studerer med og folk jeg bor sammen med. Men kan si at det er litt min feil, siden jeg ikke er aktiv nok til å oppsøke f.eks samfundet/trening for å bli kjent med folk. Har vært på Samfundet sånn maks 3 ganger. Ja, det er litt kjipt. Man føler seg også litt bitter på tilværelsen. Jeg vet hva som skal til, men jeg gjør ingenting med saken. Tror jeg er i en eller annen ond sirkel. Jajaj. Nok mas fra meg, skulle bare la trådstarter vite at han ikke er alene om dette.

 

Hilsen meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...