Gå til innhold

PS3 vs Xbox 360 (slim)


glennm95

Anbefalte innlegg

Utdyp. Og kom gjerne med kilder.

 

http://www.computerandvideogames.com/288500/news/sony-ngp-porting-ps3-games-simple-and-quick/

 

"We had to make the development environment for NGP as 'easy' as possible. Today, many teams are familiar with the PS3 and are used to including a variety of effects in their titles.

 

"Based on this expertise - and also the working habits they developed working on the PS3 - we had to make development on the NGP as natural as possible - an extension of the PS3, if you will.

 

"So the three demos you've seen - Lost Planet 2, Ryu Ga Gotoku [Yakuza] and MGS4 - they prove porting is simple and quick,"

 

 

Fordi Sony ikke tok hensyn til utviklerne da de designet konsollen. Microsoft ga ut en kraftig, men utviklervennlig konsoll i 2005. Hvorfor kunne ikke Sony gjøre det samme i 2006?

Tanken var vel omtrent den samme som med Demon's Souls - vanskelig å lære, men fantastisk når en begynner å få draget på det, og grunnet PS2ens dominans gikk de vel bare utifra at de fleste spillutviklerne ville kaste seg på utfordringen. At det ikke gikk helt slik har de innrømmet, men de hadde jo også rett med at selv flere år etter lansering kan spill som Killzone 3 framdeles få mer ut av Cell-prosessoren.

 

Nå jeg jeg nok for lite kunnskap om 360en eller grafikk til å ha noen fornuftig mening om hvordan den "enkle" Xboxens framgang har gått i forhold, men så er det jo klart at en del av dens utviklervennlighet kom fra å være basert rundt DirectX, som "alle" spillutviklere kunne fra før.

 

 

Det faktum at det har tok Valve fire år før de opprettet et PS3-team forteller mer enn nok om maskinvaren.

Virkelig? For meg sier det mer at Gabe Newell er en sta mann med en stor munn. Men hvordan forstiller du deg da PS3-teamene hos Valve og andre store utviklere, nå som de fleste multikonsollspill ser stort sett like ut (er i hvertfall det Valve hevder med Portal 2)?

 

Enorme resurs og pengesluk der 4-5 ganger så mange programmerere som til 360en sitter fanget i en marerittskamp med denne helvetesmaskinen, med det nærmest uoppnåelige målet om å holde følge med de andre plaformteamene? Er det helt umulig å forstille seg at det nå finnes godt med programmerere der ute som med flere års erfaring har lært seg PS3ens særegenheter, og er nå like kapabel som en "360ier" til å finne gode løsninger der spillmotoren begynner å møte konsollens begrensninger?

 

Dette gjelder kun for co-op modusen, og ifølge Microsoft er det en bug/feil.

"It's not a bug, it's a feature!" :p

 

Spiller vel ingen rolle hva de kaller det er så lenge de ikke spillet ikke fungerer som det skal. Og det at spillet ble shippet med sperre for harddiskløse Xboxer, tyder på at de har visst om problemet en stund og at det ikke er trivielt å fikse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"We had to make the development environment for NGP as 'easy' as possible. Today, many teams are familiar with the PS3 and are used to including a variety of effects in their titles.

 

"Based on this expertise - and also the working habits they developed working on the PS3 - we had to make development on the NGP as natural as possible - an extension of the PS3, if you will.

 

"So the three demos you've seen - Lost Planet 2, Ryu Ga Gotoku [Yakuza] and MGS4 - they prove porting is simple and quick,"

Jeg har allerede nevnt at Sony har lært fra PS3, og gjort NGP til en utviklervennlig platform. Det er ingen tvil om at utviklerne har blitt flinkere til å lage spill til PS3, men du kan ikke bruke NGP som et eksempel. Den har en annen struktur enn PS3.

 

Dessuten gjelder ikke dette bare for Sonys platformer. Se på forskjellene mellom Mass Effect og Mass Effect 2, og Bioware har sagt at de ennå har litt å gå på når det gjelder 360.

 

Tanken var vel omtrent den samme som med Demon's Souls - vanskelig å lære, men fantastisk når en begynner å få draget på det, og grunnet PS2ens dominans gikk de vel bare utifra at de fleste spillutviklerne ville kaste seg på utfordringen.

 

Nå jeg jeg nok for lite kunnskap om 360en eller grafikk til å ha noen fornuftig mening om hvordan den "enkle" Xboxens framgang har gått i forhold, men så er det jo klart at en del av dens utviklervennlighet kom fra å være basert rundt DirectX, som "alle" spillutviklere kunne fra før.

Det var mer eller mindre retoriske spørsmål. PS3 var, og i en del tilfeller fortsatt er, unødvendig vanskelig å utvikle for. I en bransje der et spill kan være forskjellen mellom konkurs og suksess burde konsollprodusenten prøve å gjøre utviklingsprosessen så smertefri som mulig.

 

DirectX har definitivt vært stor hjelp for folk som arbeider med Xbox 360, men maskinvarens design har også gjort det enkelt å utvikle spill til boxen. Jeg er ingen teknologi-nerd, men jeg forestiller med at 360 har tjent på å ha en sterk GPU, en tradisjonell CPU(tre sterke kjerner) og samlet RAM.

 

La meg heller spørre deg dette: Hva vil du heller ha? En sterk konsoll som er enkel å utvikle for? Eller en sterk konsoll som er vanskelig å utvikle for? Det går nemlig an å ha begge deler.

 

Virkelig? For meg sier det mer at Gabe Newell er en sta mann med en stor munn.

Valve hadde ingen vansker med utvikle et spill til 360 i 2007. De måtte opprette et eget PS3-team for å kunne utvikle et spill til PS3 i 2011.

 

Enorme resurs og pengesluk der 4-5 ganger så mange programmerere som til 360en sitter fanget i en marerittskamp med denne helvetesmaskinen, med det nærmest uoppnåelige målet om å holde følge med de andre plaformteamene?

Selvsagt er det ikke et helvete å utvikle spill til PS3 nå til dags, og jeg har aldri hintet til at kostnadene er enorme. Det er derimot fortsatt forskjeller mellom 360- og PS3-spill, så noen utviklere har tydeligvis ennå problemer med å arbeide med PS3.

 

De har blitt flinkere til å utvikle spill på PS3, men det har tatt dem 4 år å opparbeide kunnskapen. Historisk sett er vi på tampen av denne konsollgenerasjonen(DC->Wii/PS3 = 7 år, 360->2011 = 5 år), så utviklerne har med andre ord brukt den største delen av denne generasjonen på å få PS3-versjonene på nivå med 360-versjonene. Nå har både MS og Sony sagt at de planlegger å støtte 360 og PS3 i flere år fremover, men det hadde ikke forundret meg om det kom en ny konsoll i 2012 eller 2013.

 

Til slutt vil jeg få frem at det er hyggelig med en slik diskusjon, men det var ikke det som var meningen med den opprinnelige posten min. Enkelte omtalte bluray som om den er den hellige gralen i spillverdenen, men de glemte samtidig at PS3 har sine egne skavanker. Strukturen til PS3 har etter det jeg har sett påvirket flere PS3-spill enn det mangelen på bluray har påvirket 360-spill.

 

Spiller vel ingen rolle hva de kaller det er så lenge de ikke spillet ikke fungerer som det skal. Og det at spillet ble shippet med sperre for harddiskløse Xboxer, tyder på at de har visst om problemet en stund og at det ikke er trivielt å fikse.

Jeg ser at problemet fortsatt ikke har blitt fikset, så du har nok rett i at Bungie bet over litt for mye.

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

De har blitt flinkere til å utvikle spill på PS3, men det har tatt dem 4 år å opparbeide kunnskapen. Historisk sett er vi på tampen av denne konsollgenerasjonen(DC->Wii/PS3 = 7 år, 360->2011 = 5 år), så utviklerne har med andre ord brukt den største delen av denne generasjonen på å få PS3-versjonene på nivå med 360-versjonene. Nå har både MS og Sony sagt at de planlegger å støtte 360 og PS3 i flere år fremover, men det hadde ikke forundret meg om det kom en ny konsoll i 2012 eller 2013.

 

 

Ville bare kommentere en ting her, det er at samme tendensen så vi med PS2, de virkelig gode spillene som endte opp med å definere konsollen var spillene som kom mot slutten (God of War 1&2, Killzone, Shadow of Colossus, MGS3, DMC3, GT4, R&C UPA. Sikkert noe jeg har glemt. Konsollene modnes.

 

 

Artig å se:

http://www.youtube.com/watch?v=zpcQoATYgsY

 

 

Lenke til kommentar

Ville bare kommentere en ting her, det er at samme tendensen så vi med PS2, de virkelig gode spillene som endte opp med å definere konsollen var spillene som kom mot slutten (God of War 1&2, Killzone, Shadow of Colossus, MGS3, DMC3, GT4, R&C UPA. Sikkert noe jeg har glemt. Konsollene modnes.

Det er sant. Spillene du nevner i posten din er i toppsjiktet når det gjelder grafikk på PS2.

 

Jeg er dog uenig i at de fleste av dem kan kalles definerende spill. Selv synes jeg at den æren burde gå til spill som GTA3, GT3, Super Smash Bros Melee, Final Fantasy 10, Halo og Metroid Prime. En konsollgenerasjon blir vanligvis definert av de første storspillene.

 

Det samme gjelder for så vidt for denne generasjonen også: Wii Sports og Gears of War i 2006, Call of Duty 4 i 2007, LBP og indie-spillenes gjennombrudd i 2008(Braid/Castle Crashers).

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at folk fremdeles tviler på at PS3 er vanskelig å utvikle for når Leflus har kommet med såpass mange glimrende poster. Og det er vanlig for alle konsoller at man ser de mest grafisk imponerende spillene mot slutten av konsollens levetid (Castlevania 3, Yoshi's Island, Chrono Trigger, Super Mario RPG, de nevnte PS2-spillene, Vectorman osv), men for å gjøre det med PS3 så må man bruke enda mer tid og krefter. Er dette en krise for Sony? Nei, for som jeg tror alle er enige om så har likevel PS3 opparbeidet seg et glimrende spillbibliotek. Det er likevel en svakhet med PS3-en, og en svakhet som etter min og veldig mange andre sin mening er betydelig større enn mangelen på Blu-Ray på 360.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede nevnt at Sony har lært fra PS3, og gjort NGP til en utviklervennlig platform. Det er ingen tvil om at utviklerne har blitt flinkere til å lage spill til PS3, men du kan ikke bruke NGP som et eksempel. Den har en annen struktur enn PS3.

Men les det jeg linket til da... Uansett hvor forskjellig hardwaren er, så går det klart fram at Sony har tatt grep for å sikre at opparbeidet kompetanse med spillutvikling på PS3 er relevant for NGP, og at spill kan rask og enkelt portes fra PS3 til NGP (sannsynligvis da ved å bruke kompatible APIer og utviklingsmiljø). Dette framheves som en av grunnene til at NGP er så "utviklervennlig" - de trenger ikke lære alt på nytt igjen, og visst "utviklerne" selv da er enig, så må en jo anta at de faktisk er fornøyd med det nåværende utviklingsmiljøet til PS3, ikke sant?

 

La meg heller spørre deg dette: Hva vil du heller ha? En sterk konsoll som er enkel å utvikle for? Eller en sterk konsoll som er vanskelig å utvikle for? Det går nemlig an å ha begge deler.

Eeeh... Jeg vil ha en konsoll som gir meg gøye spill med god grafikk, og jeg føler vel jeg har det med min PS3. Utover det, så må en jo gå tilbake til intervjuet med Mr. Riiiiiiidge Raaaaaaaacer, der han hevder du tar feil, at PS3en vil etterhvert vise seg som kraftigere og kraftigere ettersom Cellens potensiale blir bedre og bedre utnyttet, mens de andre konsollene stagnerer. Om han rett må nok noen andre avgjøre.

 

Valve hadde ingen vansker med utvikle et spill til 360 i 2007. De måtte opprette et eget PS3-team for å kunne utvikle et spill til PS3 i 2011.

Tanken min var at utifra Newells komentarer, så Valve tydeligvis på PS3en som dødfødt, og ikke gadd å investere resurser i å lage noe spill til den. Når de først prøvde, så ser det ut som resultatet ble strålende, og at kanskje de originale uttalelsene ikke var helt korrekte.

 

 

Selvsagt er det ikke et helvete å utvikle spill til PS3 nå til dags, og jeg har aldri hintet til at kostnadene er enorme.

Du får unnskylde mitt bruk av overdrivelse som litterært virkemiddel. :p Men hvis det i dag er så mye vanskeligere å lage en PS3 versjon, så betyr det da også at utviklerne pådrar seg en betydelig ekstrakostnad med å gjøre ekstraarbeidet for å få den og 360-versjonen til å se lik ut.

 

Det er derimot fortsatt forskjeller mellom 360- og PS3-spill, så noen utviklere har tydeligvis ennå problemer med å arbeide med PS3.

Og jeg vil si at disse har blitt færre og færre, til det punktet at det nå ikke kan kalles noe annet en dårlig håndverk å redusere grafikkkvaliteten fordi "peee-eesss-tree er vanskeli!". Kompetansen er helt klart der ute hvis de er interessert i gjøre en skikkelig jobb på alle plattformene de skal slippe spillet på.

 

Til slutt vil jeg få frem at det er hyggelig med en slik diskusjon, men det var ikke det som var meningen med den opprinnelige posten min. Enkelte omtalte bluray som om den er den hellige gralen i spillverdenen, men de glemte samtidig at PS3 har sine egne skavanker. Strukturen til PS3 har etter det jeg har sett påvirket flere PS3-spill enn det mangelen på bluray har påvirket 360-spill.

Hmmm... Mener Final Fantasy 13 og BioShock benyttet seg av BluRayens ekstra plass til gi høyere kvalitet på cutscenene, men det er nok ja forholdsvis sjelden kost. Stort sett velges videobitraten for å passe på 360ens DVD, og så dumper de samme filen inn på BluRayen. :(

Lenke til kommentar

Men les det jeg linket til da... Uansett hvor forskjellig hardwaren er, så går det klart fram at Sony har tatt grep for å sikre at opparbeidet kompetanse med spillutvikling på PS3 er relevant for NGP, og at spill kan rask og enkelt portes fra PS3 til NGP (sannsynligvis da ved å bruke kompatible APIer og utviklingsmiljø). Dette framheves som en av grunnene til at NGP er så "utviklervennlig" - de trenger ikke lære alt på nytt igjen, og visst "utviklerne" selv da er enig, så må en jo anta at de faktisk er fornøyd med det nåværende utviklingsmiljøet til PS3, ikke sant?

Igjen, NGP har en annen struktur enn PS3. Den har f. eks 4 kjerner istedenfor 8.

 

Og ser du på denne linken så er det tydelig at det er forskjeller mellom devkitene til NGP og PS3:

 

"NGP is a developer's dream – Sony is finally doing the things developers have been crying out for for years."

 

“Sony has made it completely developer-centric this time,” the source added. “[The development kit] is really simple to plug in and use. It opens direct in Windows Explorer and you can see all systems on a network – so you could, for example, update the firmware of multiple NGPs at once.

“A PS3 dev station can take three hours to set-up. This looks like it will take under 20 mins. It just makes everything easier – they’ve really thought about it this time.”

 

http://www.pushsquare.com/23003/report-ngp-is-a-developers-dream-due-in-2011/

 

Men det er sant at utviklerne kan ta i bruk PS3-basert programvare. Jeg ser den.

 

de trenger ikke lære alt på nytt igjen, og visst "utviklerne" selv da er enig, så må en jo anta at de faktisk er fornøyd med det nåværende utviklingsmiljøet til PS3, ikke sant?

La meg bare få en ting klart: Jeg har aldri sagt at det ikke fins utviklere som er fornøyde med utviklingsmiljøet til PS3. I den opprinnelige kommentaren min skrev jeg faktisk "...når det fortsatt fins utviklere som har vansker med å utvikle spill til PS3". Sitatet ditt motstrider ikke kommentaren min.

 

En rekke utviklere er trolig fornøyde med PS3, men på den andre siden fins det også utviklere som ennå ikke klarer å få PS3-versjonen til å matche 360-versjonen.

 

Eeeh... Jeg vil ha en konsoll som gir meg gøye spill med god grafikk, og jeg føler vel jeg har det med min PS3.

Jeg skulle kanskje ha lagt til "Dersom du er en en utvikler".

 

Utover det, så må en jo gå tilbake til intervjuet med Mr. Riiiiiiidge Raaaaaaaacer, der han hevder du tar feil, PS3en vil etterhvert vise seg som kraftigere og kraftigere ettersom Cellens potensiale blir bedre og bedre utnyttet, mens de andre konsollene stagnerer. Om han rett må nok noen andre avgjøre.

360 har allerede bevist at den har blitt bedre med årene, så han tar nok feil.

 

Tanken min var at utifra Newells komentarer, så Valve tydeligvis på PS3en som dødfødt, og ikke gadd å investere resurser i å lage noe spill til den. Når de først prøvde, så ser det ut som resultatet ble strålende, og at kanskje de originale uttalelsene ikke var helt korrekte.

Uttalelsene var korrekte på det tidspunktet, og det var det som var poenget mitt. PS3-versjonen er kanskje på nivå med 360-versjonen, men det endrer ikke det faktum at det tok Valve 4 år før de fikk stablet et PS3-team på beina.

 

Men hvis det i dag er så mye vanskeligere å lage en PS3 versjon, så betyr det da også at utviklerne pådrar seg en betydelig ekstrakostnad med å gjøre ekstraarbeidet for å få den og 360-versjonen til å se lik ut.

Ja, jeg tror at det har kostet utgiverne mer å utvikle spill til PS3 enn til 360. Ikke bare i form av utviklingskostnader, men også i form av tapt salg. Jeg er allerede inne i grenseland for hvor mye en kan synse om slike ting, så jeg tror at jeg lar det bli der.

 

Og jeg vil si at disse har blitt færre og færre, til det punktet at det nå ikke kan kalles noe annet en dårlig håndverk å redusere grafikkkvaliteten fordi "peee-eesss-tree er vanskeli!". Kompetansen er helt klart der ute hvis de er interessert i gjøre en skikkelig jobb på alle plattformene de skal slippe spillet på.

Det har ikke noe å si om at du kaller det et dårlig håndverk eller ikke. Faktum er at en rekke utviklere ennå ikke har fått dreisen på PS3.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

MS hadde harddisk som standard i Xbox og det lærte de var helt unødvendig, derfor ikke i 360.

Synd de ikke fortalte det til Bungie da. En 360 eiende kamerat av meg fikk seg nemlig en kjip overraskelse da han skulle spille Halo Reach online med broren sin.

 

Ble ikke det patchet rimelig fort etterpå da? Ikke uvanlig at spill lanseres med feil og mangler.

Lenke til kommentar

PS3 har et meget godt spillbibliotek (bedre enn 360),

 

Se der ja. Da var det avgjort. Mister nintendo mann har svaret.

 

Så alle andre kan bare ignorere at 360 har mange flere spill med et anmeldersnitt på over 80%. Det har ingenting å si. Tatern vet best.

Endret av Artemia
Lenke til kommentar

Hdd er langt fra unyttig! Kan legge inn mange filmer, musikkvideoer og demoer:). Har 320 gb som standars på ps3 og er digg å ikke tenke på plass

 

Likevel dominerer Wii fullstendig denne generasjonen og den har nesten ingen lagringsplass.

 

PS2 forrige generasjon til tross for at alle Xbox'er hadde harddisk som standard.

 

Selfølgelig er harddisk greit å ha men den har veldig liten innflytelse på utviklingen av spill som var diskusjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollen, og min personlige mening er at jeg liker PS3 best.

Det har med spillutvalget (Ikke antall, men PS3 har flest spill jeg liker), menysystemene, Blu-ray og enkle småting som f.eks at PS3 har innebygget Wi-Fi, og at online er gratis.

 

Så enkelt er det. Jeg har Xbox 360 egentlig kun for å spille Forza 3 og Crackdown 1 og 2.

 

Edit: Artemia: At han mener at PS3 sitt spillbibliotek er best, er noe han mener, han påstår ikke at det er fakta. Hele poenget med et forum er at folk skal kunne få si sin mening.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollen, og min personlige mening er at jeg liker 360 best.

Det har med spillutvalget (Ikke antall, men 360 har flest spill jeg liker), menysystemene, og enkle småting som f.eks at 360 har innebygget Wi-Fi, og at online er mye bedre.

 

Så enkelt er det. Jeg har PS3 egentlig kun for å spille Resistance og Uncharted 1 og 2.

 

Nesten 4 poster på rad Artemia, imponerende, aldri sett før.

 

Du kan ikke sammenligne forrige generasjons spillkonsoller med denne, for da lagret jeg ikke Blu-ray filmer på harddisken :)

 

 

Edit: noen som gleder seg (Clicky)?

 

Så du driver med ulovligheter altså? Utifra det jeg vet så kan man ikke legge bluray filmer inn på PS3 harddisken.

Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollen, og min personlige mening er at jeg liker 360 best.

Det har med spillutvalget (Ikke antall, men 360 har flest spill jeg liker), menysystemene, og enkle småting som f.eks at 360 har innebygget Wi-Fi, og at online er mye bedre.

 

Så enkelt er det. Jeg har PS3 egentlig kun for å spille Resistance og Uncharted 1 og 2.

 

Nesten 4 poster på rad Artemia, imponerende, aldri sett før.

 

Du kan ikke sammenligne forrige generasjons spillkonsoller med denne, for da lagret jeg ikke Blu-ray filmer på harddisken :)

 

 

Edit: noen som gleder seg (Clicky)?

 

Så du driver med ulovligheter altså? Utifra det jeg vet så kan man ikke legge bluray filmer inn på PS3 harddisken.

 

Jeg ser hva du gjorde der. Men hvem er det du prøver å lure? Du har ikke PS3, du hater PS3 som pesten. Og jeg tror du skjønte veldig godt hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollen, og min personlige mening er at jeg liker 360 best.

Det har med spillutvalget (Ikke antall, men 360 har flest spill jeg liker), menysystemene, og enkle småting som f.eks at 360 har innebygget Wi-Fi, og at online er mye bedre.

 

Så enkelt er det. Jeg har PS3 egentlig kun for å spille Resistance og Uncharted 1 og 2.

 

Nesten 4 poster på rad Artemia, imponerende, aldri sett før.

 

Du kan ikke sammenligne forrige generasjons spillkonsoller med denne, for da lagret jeg ikke Blu-ray filmer på harddisken :)

 

 

Edit: noen som gleder seg (Clicky)?

 

Så du driver med ulovligheter altså? Utifra det jeg vet så kan man ikke legge bluray filmer inn på PS3 harddisken.

 

Jeg ser hva du gjorde der. Men hvem er det du prøver å lure? Du har ikke PS3, du hater PS3 som pesten. Og jeg tror du skjønte veldig godt hva jeg mente.

 

Jeg har ingenting i mot PS3, bare 95% av de som eier den. Fordi de har kjøpt den "fordi det er playstation".

 

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Trodde ikke man kunne legge inn bluray filmer på PS3 harddisken.

Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollen, og min personlige mening er at jeg liker 360 best.

Det har med spillutvalget (Ikke antall, men 360 har flest spill jeg liker), menysystemene, og enkle småting som f.eks at 360 har innebygget Wi-Fi, og at online er mye bedre.

 

Wow. Du har nok PS3 når du fremhever det som noe som er bedre med 360'n.

Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollen, og min personlige mening er at jeg liker 360 best.

Det har med spillutvalget (Ikke antall, men 360 har flest spill jeg liker), menysystemene, og enkle småting som f.eks at 360 har innebygget Wi-Fi, og at online er mye bedre.

 

Så enkelt er det. Jeg har PS3 egentlig kun for å spille Resistance og Uncharted 1 og 2.

 

Hvis det er noen i denne tråden som er Fanboy av det ene eller andre, så er det definitivt deg.

Dessuten, så hadde ikke Xbox 360 innebygget Wi-Fi før tredje versjon av konsollen kom ut.

PS3 har hatt det hele tiden.

Og dessuten, syns jeg det er regelrett frekt av deg å snu på innleggene til folk på den måten du gjør for å fremheve det du mener er best.

 

 

Edit: Jeg kjøpte PS3 fordi jeg ville ha muligheten til å spille mange av de gode spillene som er til PS3.

Jeg kjøpte også Xbox 360 fordi jeg ville ha muligheten til å spille mange av de gode spillene som er til Xbox 360. Begge konsollene har fordeler og ulemper, og jeg liker PS3 litt bedre enn Xbox 360.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...