Gå til innhold

PS3 vs Xbox 360 (slim)


glennm95

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal vi som ikke bruker wifi betale for å ha det inkludert? Mye bedre at de som måtte ha det kjøper det selv.

 

Ehm... Når det kommer til WiFi inkludert i PS3, er det dumt, siden ikke alle trenger det, og det koster ekstra, men når 360 har med Head-set er det smart, selv om man likesågodt kan kjøpe det hvis man trenger?

 

Prøv igjen Trondenils.

 

Wifi kostet nok ganske mye mer ekstra i 2005 enn hva 360 headsettet gjorde for å si det sånn. Pluss at ALLE får bruk for headsettet, så lenge de spille online. Dessuten gir MS bare headsettet med i de mest hardcore SKU'ene, ikek core/arcade/4gb.

 

Prøv igjen, PS3 fanboy.

 

Og fortsett og ignorer hvor mye mer Sony har tatt vekk og aldri lagt med. Som dere alle er veldig flinke til å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bluray er et format uten særlig fremtid. Salget av både spillere og filmer er skuffende.

 

DVD filmer selger fremdeles rundt 10 ganger bedre enn bluray.

Og det skjønner jeg godt. Forskjellen er minimal, men prisen er ikke det.

 

Bare ekstreme nerder som ikke klarer å se på dvd lenger, alle andre gir beng.

Bluray er som laserdisc var, for spesielt interesserte.

 

http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.6930677

 

Årets mest solgte Blu-ray-filmer:

Plass Tittel Antall solgte

1 Max Manus 29.925

2 Istid 3 25.182

3 Harry Potter og halvblodsprinsen 20.426

 

 

Årets mest solgte DVD-filmer:

Plass Tittel Antall solgte

1 Max Manus 342.835

2 Istid 3 318.453

3 Menn som hater kvinner 249.860

4 Harry Potter og halvblodsprinsen 190.948

5 Engler og demoner 165.333

6 James Bond - Quantum of Solace 163.045

7 Madagaskar 2 147.865

8 Slumdog Millionaire 112.691

9 Twilight 105.184

10 Transformers Revenge 92.544

 

 

 

Wii = DVD og solgt ørti ganger bedre enn PS3.

 

Wii kan ikke engang spille av DVD film.

 

360 = DVD og solgt bedre enn PS3.

 

Folk driter i bluray og godt er det.

 

Er så teit å argumentere for bluray, det er ikke noe annet enn større lagringsplass. Det har omtrent null og si for spill. Det som tar mye plass er film sekvenser, ikke særlig grafikk og programmering.

 

Hva så om 360 og Wii begynte med bluray? Har ingenting å si.

De aller fleste kan nok leve med at 1 av hvert 100 spill kommer på mer enn en plate.

Og heller det enn 500kr prishopp per konsoll som hva et skifte til bluray ville sikkert innebært.

 

Hvis du er film geek, hvorfor er du så opptatt av at en SPILL konsoll har bluray? Burde ikke du ha det beste av det beste innen dedikerte spillere da liksom? En bluray spiller koster ingenting i dag.

 

Fuck plater sier jeg bare. Håper at neste runde med konsoller tilbyr versjoner uten noe plater i det hele tatt også, bare digitalt.

 

Da blir man også kvitt et av de største problemene konsoller har, at dvd/bluray drevet slutter å virke.

 

Er ikke abre filmsekvensene som tar plass, teksturene i spill tar veldig mye plass, og har ganske mye og si for hvordan grafikken i et spill er.

Med gode teksturer, kan man få betydelig bedre grafikk med begrensede skjermkortressurser.

Lenke til kommentar

Haha, se på de to setningene jeg siterte fra deg. Argumentet du brukte kan like gjerne brukes om head-set.

 

Jeg har brukt Wi-Fi fra day one, men har enda ikke skaffet meg head-set. Innse at folk er forskjellige, please.

 

La oss ta en titt på dette her bare for å vise hvor fanboy dere er.

 

360 manglet i 2005 innebygget Wifi. Dette ble endret med nye 360. Pluss at de la til 2-3 ekstra usb porter i nye 360. Og en del andre ting som kinect port osv.

 

Dette er den eneste mangelen 360 har hatt og er uansett ikke relevant for en som kjøper i dag.

 

MS har også lagt med headset og HD kabler, helt til de kuttet ut HD kablene i fjor.

 

Sony derimot har nå tatt vekk PS2 støtte TOTALT, flere porter ble borte på nye ps3 og det har aldri fulgt med noe som helst ekstra i PS3. Ikke en gang en hdmi kabel selv på de dyreste modellene.

 

Likevel henger dere fanboys dere opp i hva MS manglet for mange år siden som de har fikset for lengst, pluss lagt til mer. Pinlig.

 

PS3 er i dag en ribba PS3 maskin i forhold til før. 360 er bedre enn noensinne.

Det er hva som teller i dag og hva man burde fokusere på hvis man først skal prøve å kritisere maskinene.

Lenke til kommentar

Bluray er et format uten særlig fremtid. Salget av både spillere og filmer er skuffende.

 

DVD filmer selger fremdeles rundt 10 ganger bedre enn bluray.

Og det skjønner jeg godt. Forskjellen er minimal, men prisen er ikke det.

 

Bare ekstreme nerder som ikke klarer å se på dvd lenger, alle andre gir beng.

Bluray er som laserdisc var, for spesielt interesserte.

 

http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.6930677

 

Årets mest solgte Blu-ray-filmer:

Plass Tittel Antall solgte

1 Max Manus 29.925

2 Istid 3 25.182

3 Harry Potter og halvblodsprinsen 20.426

 

 

Årets mest solgte DVD-filmer:

Plass Tittel Antall solgte

1 Max Manus 342.835

2 Istid 3 318.453

3 Menn som hater kvinner 249.860

4 Harry Potter og halvblodsprinsen 190.948

5 Engler og demoner 165.333

6 James Bond - Quantum of Solace 163.045

7 Madagaskar 2 147.865

8 Slumdog Millionaire 112.691

9 Twilight 105.184

10 Transformers Revenge 92.544

 

 

 

Wii = DVD og solgt ørti ganger bedre enn PS3.

 

Wii kan ikke engang spille av DVD film.

 

360 = DVD og solgt bedre enn PS3.

 

Folk driter i bluray og godt er det.

 

Er så teit å argumentere for bluray, det er ikke noe annet enn større lagringsplass. Det har omtrent null og si for spill. Det som tar mye plass er film sekvenser, ikke særlig grafikk og programmering.

 

Hva så om 360 og Wii begynte med bluray? Har ingenting å si.

De aller fleste kan nok leve med at 1 av hvert 100 spill kommer på mer enn en plate.

Og heller det enn 500kr prishopp per konsoll som hva et skifte til bluray ville sikkert innebært.

 

Hvis du er film geek, hvorfor er du så opptatt av at en SPILL konsoll har bluray? Burde ikke du ha det beste av det beste innen dedikerte spillere da liksom? En bluray spiller koster ingenting i dag.

 

Fuck plater sier jeg bare. Håper at neste runde med konsoller tilbyr versjoner uten noe plater i det hele tatt også, bare digitalt.

 

Da blir man også kvitt et av de største problemene konsoller har, at dvd/bluray drevet slutter å virke.

 

Er ikke abre filmsekvensene som tar plass, teksturene i spill tar veldig mye plass, og har ganske mye og si for hvordan grafikken i et spill er.

Med gode teksturer, kan man få betydelig bedre grafikk med begrensede skjermkortressurser.

 

Det er mange komprimeringsteknikker når det gjelder teksturer så det er ikke et stort problem. 360 har nesten alltid bedre grafikk likevel, "merkelig" nok.

 

Det at Sony valgte bluray var deres egen feil. Burde de ikke nå klart å overbevise folk og utviklere om hvor mye bedre bluray er da, 5 år ut i denne generasjonen?

 

Likevel fortsetter 360 spill å se bedre ut til tross for bare dvd. Skal bli interessant å se hvor mye dårligere Crysis 2 blir på PS3. Tipper dårligere teksturer og lavere framerate.

 

MS gjorde klokt i å velge DVD. Nok plass, langt billigere.

Endret av Artemia
Lenke til kommentar

Jeg bare svarer deg, bryr meg ikke en dritt om hva MS ikke hadde for 5 år siden egentlig. Men når du kommer med helt tåpelige biased kommentarer og sier at andre burde være mindre fanboys, så føler jeg at jeg må svare.

 

Eneste grunnen til at du synes headset inkludert er smart, mens wifi inkludert er dumt, er at du helt åpenbart har din favoritt mellom de to, selv om du hardnakket prøver å påstå noe annet, ved å slenge ut om at alle andre er fanboys istedenfor.

 

Men du har rett i en ting. 360 har et mye sterkere hardware nå, enn det de hadde ved launch. Lavere failure-rate, mindre lyd, mer innebygd, større harddisk. 360 har aldri vært mer fristende for alle kjøpere.

 

Det at du sier at PS3 står svakere derimot, er jeg ikke enig i. Siden de to tingene som virkelig sto i veien for salgene til PS3 i starten, nemlig spill-bibliotek og pris, står mye bedre i dagens marked. I tillegg er Slim, i likhet med 360s S, mindre, lager mindre lyd, bruker mindre strøm og har større hard-disk.

 

PS2 støtte har kommet i form av Collections, som i GoW, Sly, Ico og lignende, og selv om det er en dårligere løsning enn det som var tilgjengelig i starten. Er det et helt klart bra alternativ, framfor at konsollen koster mer, slik den gjorde før.

 

Jeg sier, som jeg sier til alle som vurderer disse to opp i mot hverandre. Se på spill-biblioteket, og finn ut hvilken konsoll som har flest/best spill som passer for deg. Eventuelt se på hvilken konsoll de fleste vennene dine har, om du spiller mye online. Begge konsollene er fantastiske, med massevis av features og gode spill.

 

Du hever en konsoll framfor den andre, og klager bestandig på den motsatte konsollen. Jeg ser at begge konsoller har sine styrker og svakheter og at det er en smakssak. Prøv en gang til å peke fingeren på hvem som er fanboy i diskusjonen her...

 

EDIT:

 

Likevel fortsetter 360 spill å se bedre ut til tross for bare dvd. Skal bli interessant å se hvor mye dårligere Crysis 2 blir på PS3. Tipper dårligere teksturer og lavere framerate.

Du vet like godt som meg, at dette ikke har en dritt med hardware å gjøre i det hele tatt. Dette handler om hvordan developer porter spillet, og siden flesteparten fortsatt porter fra 360 til PS3 istedenfor omvendt blir kvaliteten dårligere på PS3 i enkelte tilfeller. Hyppigheten på bedre 360 versjoner begynner sakte men sikkert å forsvinne uansett.

 

Dette er forøvrig hva Crytek sier om Crysis 2:

We haven’t found it more difficult to develop for PS3. We’re lucky in the fact that we’ve come to the generation slightly later than other people – the ones who were trying to build the first technology and games were surprised at how different the PS3 was. We took our time and worked out the right way to approach it.

 

At the moment, we’re getting slightly more performance from PS3 compared to 360. I’m very confident that products using CryEngine 3 are going to come out as the best looking, or at least in the top three, on every platform.

Endret av Maefteda
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Haha, du hadde kanskje hatt en sak, dersom han hadde sagt at PS3 versjonen skal bli lik 360 versjonen, men her sier han jo at PS3 har best performance. Hvorfor skulle han si det, istedenfor å si at begge spillene er helt like?

 

Du faller på din egen urimelighet her. Uansett var det ikke det jeg reagerte på, men det at du påsto at hardware gjør at enkelte multiplats blir bedre på 360. Noe som selvsagt er helt feil, og som du prøver å skygge unna, nå som jeg avslørte hvor idiotisk uttalelsen din var.

Lenke til kommentar

Haha, du hadde kanskje hatt en sak, dersom han hadde sagt at PS3 versjonen skal bli lik 360 versjonen, men her sier han jo at PS3 har best performance. Hvorfor skulle han si det, istedenfor å si at begge spillene er helt like?

 

Du faller på din egen urimelighet her. Uansett var det ikke det jeg reagerte på, men det at du påsto at hardware gjør at enkelte multiplats blir bedre på 360. Noe som selvsagt er helt feil, og som du prøver å skygge unna, nå som jeg avslørte hvor idiotisk uttalelsen din var.

 

Bioware sa også at ME2 skulle bli bedre på PS3. Og de tjente nok en del penger på å si det.

 

Tester sier noe annet. Og det til tross for at det kom ut 1 år senere på PS3 og liksom kjører på ME3 motoren.. Sier sitt.

Lenke til kommentar

Artemia: i morgen skal keg gå gjennom de siste sidene og rapportere alle dine poster.

A

Du bevist dobbel poster, trippelposter og firedobbelposter som er imot reglene. Har prøvd å si ifra men hører du? Neiida.

 

 

Lær deg å Multisitere!

 

Du sier du ikke er trondenils men er ganske sikker på du er han pga din trolling

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Artemia: i morgen skal keg gå gjennom de siste sidene og rapplrtere alle dine poster.

 

Du bevist dobbel poster, trippelposter og firedobbelposter som er imot reglene. Har prøvd å si ifra men hører du? Neiida.

 

 

Lær deg å Multisitere!

 

Du sier du ikke er trondenils men er ganske sikker på du er han pga din trolling

 

Ikke noe nytt at PS3 fanboys er ekstremt hårsåre og ikke tåler det som ikke passer inn i deres bilde. Omtrent som muslimer.

 

Kan også anbefale deg VG forumet, der vil du nok finne rene himmelen. Bare PS3 fanboys så langt du ser og bortimot bare PS3 snakk.

Endret av Artemia
Lenke til kommentar

Bluray er et format uten særlig fremtid. Salget av både spillere og filmer er skuffende.

 

DVD filmer selger fremdeles rundt 10 ganger bedre enn bluray.

Og det skjønner jeg godt. Forskjellen er minimal, men prisen er ikke det.

 

Bare ekstreme nerder som ikke klarer å se på dvd lenger, alle andre gir beng.

Bluray er som laserdisc var, for spesielt interesserte.

 

Wii = DVD og solgt ørti ganger bedre enn PS3.

 

Wii kan ikke engang spille av DVD film.

 

360 = DVD og solgt bedre enn PS3.

 

Folk driter i bluray og godt er det.

 

Er så teit å argumentere for bluray, det er ikke noe annet enn større lagringsplass. Det har omtrent null og si for spill. Det som tar mye plass er film sekvenser, ikke særlig grafikk og programmering.

 

Hva så om 360 og Wii begynte med bluray? Har ingenting å si.

De aller fleste kan nok leve med at 1 av hvert 100 spill kommer på mer enn en plate.

Og heller det enn 500kr prishopp per konsoll som hva et skifte til bluray ville sikkert innebært.

 

Hvis du er film geek, hvorfor er du så opptatt av at en SPILL konsoll har bluray? Burde ikke du ha det beste av det beste innen dedikerte spillere da liksom? En bluray spiller koster ingenting i dag.

 

Fuck plater sier jeg bare. Håper at neste runde med konsoller tilbyr versjoner uten noe plater i det hele tatt også, bare digitalt.

 

Da blir man også kvitt et av de største problemene konsoller har, at dvd/bluray drevet slutter å virke.

 

Hvordan i all ruskens dager kan du si at bluray er et meningsløst format? LOL. <- Ja, LOL. Bluray er fremtiden, DVD er et døende format. Du kan se så mye på salgstall som du vil, men tro det eller ei, industrien VIL utvikle seg i form av bluray. Selvsagt selger DVD bedre, ALLE har en DVD spiller (film-intr eller ei) og det er et billigere alternativ.

 

Forskjellen er minimal? Trenger du briller? Prisen på bluray er i bunn og grunn upåklagelig og har falt mye fortere enn hva DVD gjorde i sin tid. Du kan stikke inn i en lokal platebutikk og kjøpe en splitter ny release for 199,- på BD, og betale 149,- for DVD versjonen. Jeg har ingen problem med å betale 50kr ekstra for suveren HD-bilde og lyd. Greia er at så fort DVD forsvinner vil utvalget på BD ta av, akkurat nå er det begrenset.

 

Også kan du godt sammenligne Bluray og Laserdisc, for all del. Faktum er at når DVD kom hadde ikke Laserdisc-brukere stor grunn til å gå over for det var intet stort hopp i kvalitet (siste-generasjon laserdisc vs. tidlig genereasjon dvd). Men for alle andre som satt med en pinlig VHS var jo DVD fantastisk og etterhvert viste det seg jo at DVD var et overlegent format.

 

Film til side, tror du spilluniverset kommer til å stå fast på 9gb som en generell maksgrense? sånn, til vi utslettes? Nei, selvsagt er bluray relevant. Lagringsplass ER relevant, og så fort MS får ut fingeren kan man begynne å se potensialet i å utnytte lagringsplass. jeg er 300 prosent sikker på at det er mye å utnytte der, selv med den hardwaren dagens konsoller sitter med.

 

Har forresten aldri opplevd at et DVD/bluray-drev har blitt ødelagt på noen av mine konsoller opp igjennom, aner ikke hva du snakker om.

Lenke til kommentar

Artemia: i morgen skal keg gå gjennom de siste sidene og rapplrtere alle dine poster.

 

Du bevist dobbel poster, trippelposter og firedobbelposter som er imot reglene. Har prøvd å si ifra men hører du? Neiida.

 

 

Lær deg å Multisitere!

 

Du sier du ikke er trondenils men er ganske sikker på du er han pga din trolling

 

Ikke noe nytt at PS3 fanboys er ekstremt hårsåre og ikke tåler det som ikke passer inn i deres bilde. Omtrent som muslimer.

 

Kan også anbefale deg VG forumet, der vil du nok finne rene himmelen. Bare PS3 fanboys så langt du ser og bortimot bare PS3 snakk.

Omg...

Lenke til kommentar

Forskjell på en port som kommer 1 år senere og som har solgt sitt på 360, og et stort multiplatformspill som kommer samtidig på begge konsoller.

 

ME2 sin kvalitet er uansett ikke dårligere på PS3. Den har sine styrker og svakheter. Det at det er bedre å ha det på 360, siden det originale Mass Effect er en viktig del av spillet er en annen sak.

Lenke til kommentar

http://www.techradar.com/news/video/blu-ray/blu-ray-sees-significant-sales-bounce-in-2010-683738

 

 

So far, in 2010, there have been 2.7 million Blu-ray discs sold – a whopping 50 per cent increase from the same period last year.

Growing sales show that the benefits of the format – higher picture quality, superior sound, and an ever-expanding range of titles – are better understood than ever before. The strong sales reflect consumer confidence in Blu-ray. The price of Blu-ray discs is still at a premium but those savvy enough to look for a bargain can certainly find cheaper discs around. It's definitely not on a par price-wise with DVDs but if consumers keep splurging on Blu-rays the way they seem to be at the moment, then prices will soon slide.

 

 

 

 

Blu-ray er veldig på vei opp og frem.

 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bluray er et format uten særlig fremtid. Salget av både spillere og filmer er skuffende.

 

DVD filmer selger fremdeles rundt 10 ganger bedre enn bluray.

Og det skjønner jeg godt. Forskjellen er minimal, men prisen er ikke det.

 

Bare ekstreme nerder som ikke klarer å se på dvd lenger, alle andre gir beng.

Bluray er som laserdisc var, for spesielt interesserte.

 

Wii = DVD og solgt ørti ganger bedre enn PS3.

 

Wii kan ikke engang spille av DVD film.

 

360 = DVD og solgt bedre enn PS3.

 

Folk driter i bluray og godt er det.

 

Er så teit å argumentere for bluray, det er ikke noe annet enn større lagringsplass. Det har omtrent null og si for spill. Det som tar mye plass er film sekvenser, ikke særlig grafikk og programmering.

 

Hva så om 360 og Wii begynte med bluray? Har ingenting å si.

De aller fleste kan nok leve med at 1 av hvert 100 spill kommer på mer enn en plate.

Og heller det enn 500kr prishopp per konsoll som hva et skifte til bluray ville sikkert innebært.

 

Hvis du er film geek, hvorfor er du så opptatt av at en SPILL konsoll har bluray? Burde ikke du ha det beste av det beste innen dedikerte spillere da liksom? En bluray spiller koster ingenting i dag.

 

Fuck plater sier jeg bare. Håper at neste runde med konsoller tilbyr versjoner uten noe plater i det hele tatt også, bare digitalt.

 

Da blir man også kvitt et av de største problemene konsoller har, at dvd/bluray drevet slutter å virke.

 

Hvordan i all ruskens dager kan du si at bluray er et meningsløst format? LOL. <- Ja, LOL. Bluray er fremtiden, DVD er et døende format. Du kan se så mye på salgstall som du vil, men tro det eller ei, industrien VIL utvikle seg i form av bluray. Selvsagt selger DVD bedre, ALLE har en DVD spiller (film-intr eller ei) og det er et billigere alternativ.

 

Forskjellen er minimal? Trenger du briller? Prisen på bluray er i bunn og grunn upåklagelig og har falt mye fortere enn hva DVD gjorde i sin tid. Du kan stikke inn i en lokal platebutikk og kjøpe en splitter ny release for 199,- på BD, og betale 149,- for DVD versjonen. Jeg har ingen problem med å betale 50kr ekstra for suveren HD-bilde og lyd. Greia er at så fort DVD forsvinner vil utvalget på BD ta av, akkurat nå er det begrenset.

 

Også kan du godt sammenligne Bluray og Laserdisc, for all del. Faktum er at når DVD kom hadde ikke Laserdisc-brukere stor grunn til å gå over for det var intet stort hopp i kvalitet (siste-generasjon laserdisc vs. tidlig genereasjon dvd). Men for alle andre som satt med en pinlig VHS var jo DVD fantastisk og etterhvert viste det seg jo at DVD var et overlegent format.

 

Film til side, tror du spilluniverset kommer til å stå fast på 9gb som en generell maksgrense? sånn, til vi utslettes? Nei, selvsagt er bluray relevant. Lagringsplass ER relevant, og så fort MS får ut fingeren kan man begynne å se potensialet i å utnytte lagringsplass. jeg er 300 prosent sikker på at det er mye å utnytte der, selv med den hardwaren dagens konsoller sitter med.

 

Har forresten aldri opplevd at et DVD/bluray-drev har blitt ødelagt på noen av mine konsoller opp igjennom, aner ikke hva du snakker om.

 

DU synes bluray er stor forskjell. Flott. Folk flest synes ikke det. Derfor det elendige salget.

 

Og tror du liksom at hvis Nintendo og MS puttet inn bluray i wii og 360 at de kan begynne å lage spill på bluray plater? De må fortsette å lage til dvd uansett. Og hvorfor skal de slutte med det når de knuser PS3 salgsmessig likevel?

 

Og at du aldri har opplevd at drevet blir ødelagt gjør det ikke til et mindre problem på 360 og PS3. Særlig PS3 har problem med dette. Bare les litt rundt på nettet. Som regel slutter den bare å registrere plater.

 

Sony er jo ikke akkurat kjent med populære filmformater heller. Betamax og UMD ble jo ikke det helt store. Bluray blir nok ikke særlig større enn hva det er nå. Særlig ikke når vi ser hvor raskt digitale tjenester vokser. Netflix osv er jo allerede enormt i Amerika og lignenede tjenester kommer overalt.

 

Igjen vil jeg si, det var en større tabbe av Sony og velge bluray enn av MS og Nintendo og gå for DVD. Og det ser vi jo på hvor knust PS3 har blitt denne generasjonen.

 

DU burde heller være oppgitt på Sony som puttet i et voldsomt fordyrende format som viste seg helt unødvendig.

 

http://www.techradar.com/news/video/blu-ray/blu-ray-sees-significant-sales-bounce-in-2010-683738

 

 

So far, in 2010, there have been 2.7 million Blu-ray discs sold – a whopping 50 per cent increase from the same period last year.

Growing sales show that the benefits of the format – higher picture quality, superior sound, and an ever-expanding range of titles – are better understood than ever before. The strong sales reflect consumer confidence in Blu-ray. The price of Blu-ray discs is still at a premium but those savvy enough to look for a bargain can certainly find cheaper discs around. It's definitely not on a par price-wise with DVDs but if consumers keep splurging on Blu-rays the way they seem to be at the moment, then prices will soon slide.

 

 

 

 

Blu-ray er veldig på vei opp og frem.

 

Det er også digitale tjenester. Jeg sier ikke at Bluray dauer i morgen, men det vil for alltid være et nisje format. Det blir ikke mindre streaming i fremtiden for å si det slik.

Lenke til kommentar

Hvis du går inn på komplett.no ser du at de har 29 forskjellige bluray-spillere til slags, mens bare 2 dvd-spillere. http://www.komplett....l.aspx?bn=11207

 

Noe sier meg at de selger flere bluray-spillere enn dvd-spillere.

 

Digitale tjenster, særlig leiefilm digitalt er vel et nisjeprdukt. Men så er vel både PS3, Bluray og wifi og nisjeprodukter?

 

 

 

 

post-139927-0-64397200-1298073746_thumb.jpg

 

Endret av Erratum
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Imponerende at Trondenils på den ene siden diskuterer om forskjellen mellom DVD og Blu-Ray har noe å si, mens han stadig proklamerer om at enkelte multiplatform spill har litt bedre performance på 360.

 

Nå får du bestemme deg. Har den lille forskjellen i bildekvalitet noe å si, eller ikke. Du kan ikke si "Ja takk, begge deler, så lenge det passer meg" her. Forventer vel heller at du snakker om at bildekvalitet er viktigere i spill enn i film... :roll:

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...