Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehh.. har et lite problem.

 

(3) Make sure your handset is powered off and then insert the MICRO SD card into the handset. Press volume up and down key and then power key to upgrade.

(4) When “Upgrade Complete” appears on the screen, this stage of upgrading

 

Press volume up and down key and then power key to upgrade.

 

hmmm funke ikke helt for meg.. Har gjordt som den sa.. putta filene i mappa med navn som det står i anvisningen. men ingenting skjer når jeg trøkker up ned volum og av på.

 

e det nåkka som æ har missa?

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Kjører du på 1ghz? når jeg trenger batteritid bruker jeg å clocke telefonen til 768/368mhz. På 368 er telefonen fortsatt brukbar til sms å samtaler men lugger litt ellers. Uansett blir jo batteritiden fabelaktig!

 

Og det går jo utrolig fort å ladde telefonen når den kjører på så lav frekvens.

 

edit: når det skal spilles eller når jeg er hjemme kjører jeg på 1400mhz stabilt, og alt flyr unna på skjermen :p

 

 

 

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Noen andre her som sliter med lydkvalitet på musikk/generell lyd på u8800?

 

Jeg har MIUI installert og når jeg prøver å høre på musikk/spille spill så blir lyden bare "blærete". Med blærete mener jeg at det er som om jeg prøver å høre på MP3s med mindre 64 kbit encoding >.>

 

 

Problemet er overalt, musikk, spill, film og samtaler. Jeg sammenligner lydkvaliteten med den jeg får fra min Data med onboard realtek soundcard.

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått min TPU case fra en hyggelig fyr i Sofiz. TPU er et matriale som er stivere enn silikon, men likevel fleksibelt og tåler mye. Den er lett å ta på og sitter veldig godt rundt telefonen. Dette er versjon nr. 2, altså er den forbedret og tilpasset etter tilbakemeldinger Sofiz har fått.

Den har et glossy design som ser veldig bra ut, tilpasset kameraåpning, mikrofon, LED, etc. Noe jeg liker er at den har 2 små «hull» nederst så man ka ha den festet i nøkkelknippet :D Ellers er det uthevet øverst og nederst på casen, så om du legger mobilen med skjermen ned kommer ikke skjermen i kontakt med underlaget, noe som forhindrer riper.

Den er behagelig å holde i, og gir mye bedre grep rundt telefonen, spesielt hvis man spiller.

 

Her kan du se en liten video jeg tok av den: Video

 

Prisen er det ingenting å si på, 25 NOK pr. case og 19 NOK for frakt! Det blir bare 47 NOK tilsammen! Leveringstiden for meg var på 1 uke.

 

Man kan få de i 6 forskjellige farger: Vivid red, Ocean blue, Sky blue, Frosted white, Smoked grey og Glossy black. Alle de 5 øverige er middels gjennomsiktige, unntatt glossy black. Jeg har Sky blue og Frosted white.

144_pre168.jpg

 

Kjøp HER, Sofiz case for Huawei U8800! De aksepterer norske kroner og de har en online tracking tjeneste så du kan følge hvor pakken din er, fra fabrikk til du får den! :)

ps. grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg fikk en case fra Sofiz hvis jeg skrev en anmeldelse av den på et norsk forum ;)

Endret av skifyr
Lenke til kommentar

@kalden jeg syns lyden er helt grei med hodetelefoner, men hvis jeg prøver å spille av med høyttalerne mine blir lyden passe dårlig og uklar på en måte..

 

Synes at lyden blir slørete og med for mye grumsete bass i min tlf, jeg fikset litt av problemet ved å installer equalizer men sliter fremdeles med lydkvaliteten.

 

 

Bruker nye Sennheiser IE 7 som er over gjennomsnittet i lydkvalitet så det har kanskje noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Hmmm, hvorfor er det så big deal med 50 kroner for case til denne mobilen? handlet en fin soft case for 20 kroner inc frakt på ebay idag.

 

Uansett, nettopp gått på telenor sitt tilbud med denne mobilen i dag, 1100 total pris første år og mobil for 1 kroner, virker som en god deal.

Så lurte bare på om det er noe spesielt jeg bør vite når jeg får mobilen? noen gode tips osv. Aldri brukt android btw, og null erfaring med det. Så kjekt med noe start hjelp der:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...