Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem med batteriet... Hver lading varer i ca 24 timer. Så jeg må lade den hver dag. Jeg har kalibrert batteriet etter den guiden som står helt i begynnelsen av tråden. Jeg har endel apps, men bruker taskkilleren etter hver bruk, og jeg har "Quick Settings" Appen som jeg raskt skrur av Wifi. Men når jeg ikke har brukt mobilen en stundt så starter mange apps automatisk når jeg ikke har brukt den. Dette er apps som foreksempel facebook, kart, flashlight, aldiko og hi space.

 

Vet neon om hvordan man vikser dette? og batteritiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd hvis samtalekvaliteten er så dårlig at det blir et problem. Ser i testen til Amobil at de heller ikke har noe spesilet godt å si ang dette.

Det er også dumt at den ikke har FM-radio. Ellers virker dette som en meget godt kjøp.

 

Fungerer GPS'en bra? Bruker den lang tid på å finne satellitter?

Lenke til kommentar

Det med samtalekvaliteten høres merkelig ut. Jeg har i alle fall ikke opplevd noe problemer med det. Kan det være noe galt med telefonen din...

Nå skjønner jeg ingen ting. Har rota litt rundt med forskjellige sim-kort og med både chess og tele2 (netcom-nett) hadde jeg problemet jeg beskrev på forrige side. Med et telenor-simkort var det imidlertid mye bedre kvalitet på samtalen...? Det er jo helt sykt at dette skal ha noe å si når problemet delvis løste seg ved å skru på høytalerfunksjonen! Jeg får se hva jeg finner ut de nærmeste dagene, jeg har ikke lyst til å sende den til service med mindre det virkelig er noe problem.

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar

Synd hvis samtalekvaliteten er så dårlig at det blir et problem. Ser i testen til Amobil at de heller ikke har noe spesilet godt å si ang dette.

Det er også dumt at den ikke har FM-radio. Ellers virker dette som en meget godt kjøp.

 

Fungerer GPS'en bra? Bruker den lang tid på å finne satellitter?

 

Som i likhet med mange andre, har også jeg latt meg fascinere av Huawei U8800. Jeg vurderer sterkt å kjøpe den.

 

Hvem sier at den ikke har FM-radio? I følge Djuice har nemlig denne mobilen FM-radio.

Lenke til kommentar

Samtalekvaliteten på min er betraktelig bedre enn på min game sony ericsson elm, men det sier kanskje mer om den gamle telefonen en Huawei, uansett er jeg strålende fornøyd med den. Du får lastet end NRK app så du får all radio du vil, men det forutsetter jo wlan da, eller en lommebok som støtter datatrafikk kostnader:P

Lenke til kommentar

Samtalekvaliteten på min er betraktelig bedre enn på min game sony ericsson elm, men det sier kanskje mer om den gamle telefonen en Huawei, uansett er jeg strålende fornøyd med den. Du får lastet end NRK app så du får all radio du vil, men det forutsetter jo wlan da, eller en lommebok som støtter datatrafikk kostnader:P

 

Kan anbefale dette. 199,- pr mnd har de fleste som har mobil råd til:

https://www.talkmore.no/altiett.html

Lenke til kommentar

Jeg har byttet fra netcom til telenor nå. Jeg får ikke fri internettbruk før om 10 dager, og vil derfor ikke få en høy regning på disse dagene. Jeg har fjernet haka på ''aktiver datatilgang i mobilnettverk' er jeg da garantert at facebook og andre ting ikke står å tar data mens jeg er ute på ferde?

Lenke til kommentar

Nå har jeg 2 ikoner til venstre for batteriet. Et som likner på standard signalstyrke, og et med en prikk og halvsirkler oppover. Sistnevnte du tenker på, sant? Kan jeg få en kjapp repetisjon på 'must-have' apps og andre ting? Orker ikke lese hele tråden. Får også ikoner for nedlastinger øverst, vil disse gå bort etterhvert?

 

Edit: flere spm

Endret av kallepetrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...