Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5

jevel

132 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

• Ja
      100
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Skrevet

There is also a way with tele2 for 1600, if I can remember correctly, but I dont know how that works with you subscription

Thanks for the lightning reply. I looked at Tele2 but it was coming to 2269. Plus I've already got a Tele2 subscription but I'm thinking about switching to Ludo Rød Large as it looks like a better deal. As dJuice and Ludo both use Telenor's network then I guess there would be no problems with the phone lock etc.?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I havent tried myself yet, but I don't think anyone on the forums has had problems with it. But if you order it online, you have 14 days to regret the purchase

Skrevet

I havent tried myself yet, but I don't think anyone on the forums has had problems with it. But if you order it online, you have 14 days to regret the purchase

Thanks again. Yes of course I can use this option if need be.

Skrevet

Just ask the people you are buying the phone from. Save yourself a lot of worry and trouble.

Skrevet

Prøv en task manager i et par dager, android har en batterilogger under, settings -> about phone

Der står det at Android-system har brukt hele 73 prosent batteri... Noe mer jeg kan finne ut, om hva slags program det er som sluker det?

Skrevet
Jeg skal prøve kalibreringstrikset her nå og se om batteriet varer lenger i morgen.

-KJ

Hva slags kalibreringstriks er det snakk om? Hva gjør man, og hvordan? Telefonen min var fulladet i går kveld, og da jeg våknet nå var den 39%. Det er jo helt ekstremt!

Jeg hadde det samme problemet, men etter noen dager med full utladning for så å lade opp igjen, har batteriet kommet seg veldig. For kalibreringstipset: se første side i tråden.

Skrevet

Er det noen måte man kan få telefonen til å alltid være opplyst når den står i en lader?

Ganske irriterende at den blir mørk når man bruker gps i bil...

Skrevet

Flott at screen protection passet, gleder meg til å få den i posten. Skal prøve dette kalibreringstrikset nå. Det kan hende det er Smart Vibrator som stjeler strøm. Jeg måtte laste ned denne aplikasjonen for å få telefonen til å vibrere når jeg mottar SMS og når den ringer. Under innstillingene står vibrasjon på, men den vibrerer ikke. Samme problem hadde jeg på HTC Desire en periode.

Skrevet

gå inn på meldinger applikasjonen din, og trykk meny, innstillinger

Flott, det fungerte. Da har jeg fjernet vibrator-applikasjonen, så skal jeg prøve kalibreringstrikset, da bør batteriet bli bedre :D!

Skrevet

I ordered it with the djuice easy, and I'm using it with my Ludo "Terningkast 6" subscription. No problems.

Skrevet

Har prøvd å fjerne flere av spillene, men får opp feilmeldingen ".apk ikke funnet", hva skal jeg gjøre? hater disse demospillene. er som å kjøpe ps2 med innelåst demo i cd inngangen, nesten.

har prøvd titanium og uninstaller for root...

Skrevet

Har prøvd å fjerne flere av spillene, men får opp feilmeldingen ".apk ikke funnet", hva skal jeg gjøre? hater disse demospillene. er som å kjøpe ps2 med innelåst demo i cd inngangen, nesten.

har prøvd titanium og uninstaller for root...

Jeg "frøs" dem med Titanium Backup Pro. Fungerte fint det. Mulig den ikke klarer å avinnstallere spillene ettersom de ikke er innstallert. Når man åpner et av spillene får man muligheten til å laste ned spillet.

Skrevet (endret)

Vil fjerne ikonet, hater ikonet. Det må da være en mulighet å fjerne ikonet uten å bruke en halv liter bensin på det:p

edit: Har forressten prøvd å installere filen, men det ender bare opp med å avinstallere, og deretter lar "linken" stå igjen.

Endret av Echosiren
Skrevet

Etter et par ukers bruk sitter jeg igjen med ca dette førsteinntrykket:

+

* Stor og skarp skjerm, med veldig god respons.

* meget fornøyd med designet, synes den ser penere ut enn jeg hadde trodd på forhånd. I tillegg ligger den svært godt i hånden med sine runde kanter.

* svært rask i bruk, føler ikke at det lugger noe når jeg går igjennom menyer og åpner programmer.

* Positivt overrasket over Wi-fi, tatt i betraktning at mange her inne har klaget på det, min telefon kjører knirkefritt på min dir-655 router.

* Kult med flash-player i nettleseren, og det fungerer perfekt i praksis

-

* Batteritiden er i grenseland for hva som kan irritere meg. Lades hver kveld/natt

* Kameraet var særdeles skuffende.. Er en 2-3 sekunders ventetid fra du trykker til bildet blir tatt (i løpet av den tiden kan jo hele "øyeblikket" du prøver å fange være over). Synes heller ikke bildene blir særlig bra

* Video skuffer meg også kraftig, det hakker så mye at hele opplevelsen blir ødelagt

* Telefonen slår seg av innemellom, dette skjedde bla. midt i en telefonsamtale. Særs irriterende.

* Litt svak lyd i mikrofonen under telefonsamtaler (motparten hører meg ikke alltid like bra)

Totalt sett er jeg meget fornøyd med telefonen, og selv om jeg finner endel minuser ved den, klarer ikke det å ødelegge inntrykket av at dette er VELDIG mye telefon for pengene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...