Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det 1 d 5 t og 6 s siden strømmen ble frakoblet, og jeg har 60 prosent igjen av batteriet. Nice!

 

Da regner jeg med at wifi og alt annet unødvendig er avslått?

 

Hei, eg får ikkje til å senda eller lasta ner MMS. Nåken her inne så får til MMS på Huaweien?

Eg har ludomobil.

 

Hva med å sjekke litt selv ;)

http://www.ludomobil.no/mms-internett-instillinger

eller ring dem.

Lenke til kommentar

Okay. Beklager det. Trudde den hadde det. I følge denne siden så har. Den det https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/huawei/huawei-titan-u8800

Du skal ikke beklage noe som helst! Jeg leter også etter fm-radioen. Den har sogar RDS! Ihvertfall påstår amobil det i sin rosende omtale av telefonen som ender med terningkast 6!

"FM-Radio: Ja, RDS"

Er det ingen andre Huawei U8800-eiere der ute som har funnet fm-radioen?

Lenke til kommentar

Har sjekket litt rundt på nettet. Og det ser ut til at det kanskje er to versjoner av denne tlf. En H versjon...? Uansett så ser det ut til at den ene ikke har FM radio, men den andre har det. Virker som det er avhengig av hvor man kjøper dem...

Regner med at Amobil har fått tilsendt den beste som test tlf, og at den da muligens har hatt FM radio...

Lenke til kommentar

Det har blitt sagt at toppmodellen er den som er på det norske markedet, den "dårligste" har også mindre minne

 

Da ser det med andre ord ut til at Amobil og andre har bommet stygt når de har omtalt telefon.

Ikke at det spiller noen rolle for meg, da jeg ikke trenger FM radio.... vi lever i 2011??? :)

Men hadde jeg kjøpt den pga radio, og det var oppgitt der jeg kjøpte den. Ja da hadde jeg krevd å få hevet kjøpet.

 

29 timers blandet bruk her nå. Med litt wifi (Slått av når ikke vært i bruk), litt spilling og litt ringing/sms/mms. Har fortsatt 26% batteri igjen :)

Utrolig fornøyd med en telefon som ikke koster stort mer enn en tur på byen :)

 

Blir lite aktuelt å dra på langtur sammen med en med f.eks Desire HD ;-)

Syns jeg hører sippinga. Før man er fremme hører man: "Jeg må hjem og lade" Hahaha

Lenke til kommentar

Lurer på om noe er feil med min huawei.må lade mobilen 2 ganger pr dag,snakker ikke mer enn i 5 minutter pr dag skriver kansje 5 meldinger,hører ikke på musikk,spiller angry birds og små ting,i går varte batteriet ca 7-8 timer fra fullt ladet til den var helt tom og måtte lades igjen,det kan jo ikke være rett?

Lenke til kommentar

Hvilke musikkavspillere bruker dere? prøver nå doubletwist, men får av en eller annen merkelig grunn ikke spillelister i hverken dt eller applikasjonen på telefonen. i standard appen derimot, får jeg opp begge. Ikke et stort problem, men er tidligere iphone bruker, så savnet etter spillelister og den glimrende funksjonen "skifte-sanger-mens-telefonen-er-låst" er noe jeg må ha. Er det sånn at jeg må velge enten eller?

 

doubleTwist

Endret av Echosiren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...