Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Hei.Nå har jeg kjøpt meg u8800,det er en ting jeg ikke ser på mobilen som jeg savner,det er at når jeg får tekstmeldinger,osv så står ikke det at jeg har fått ny meld på display,kan dette aktiveres?eller er det ikke det på u8800

 

Du ser det øverst til venstre på skjermen. Mulig du vet det og mener noe som er mer tydelig.

Som en allerede har nevnt det finnes mange apps som fikser dette for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har kjøpt denne mobilen for nesten en uke siden. er kjempeførnøyd med en mobil til den prisen (1550 kr for 1 år hos tele2), men vil oppgradere minne. har søkt litt og fant ut at den passer til SD-minnekort men fant ingen SD-kort 8gb eller mer, bare SDHC-minnekort.

 

så mitt spørsmål er om mobilen leser SDHC-kort? takk for svar :)

Lenke til kommentar

har kjøpt denne mobilen for nesten en uke siden. er kjempeførnøyd med en mobil til den prisen (1550 kr for 1 år hos tele2), men vil oppgradere minne. har søkt litt og fant ut at den passer til SD-minnekort men fant ingen SD-kort 8gb eller mer, bare SDHC-minnekort.

 

så mitt spørsmål er om mobilen leser SDHC-kort? takk for svar :)

 

Det funker med SDHC, men de 2gb som er innebygd blir utilgjenglig. Det virker i hvertfall som om telefonen fyller opp det eksterne kortet først.

 

Det er selvfølgelig microSDHC jeg mener at det kan brukes.

Endret av essess
Lenke til kommentar

Kjøp sdhc, da det er det eneste du får tak i over 4gb. Aner ikke hva som er forskjellen:)

 

 

Men, over til et annet hett tema; Skjermbeskyttelse! Hvorfor kjøpe dette til en telefon som koster 1700kr? Det blir som å kjøpe spoiler til en micra. Mener også bestemt å ha sett at denne mobilen har ripefritt display. Rett meg om jeg tar feil.

 

har bestilt telefonen med 16gb micro sdhc kort, gleder meg som et barn:D

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg fortsatt over batteriet siden jeg må lade dette hver dag, ellers er jeg kjempe fornøyd! Vil bare dele et tips med alle her. Huawei har facebook side hvor de svarer på henvendelser. http://www.facebook.com/#!/HuaweiNorge

 

Jeg husker ikke hvordan jeg kom frem til den, om det var her eller gjennom noe annet. Men ganske greit om man har spørsmål. De har ihvertfall svart på den ene henvendelsen min om at de vil komme med informasjon når det kommmer en oppdatering til telefonen. :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg vurderer denne telefonen som arvtager til min Nokia N82. Det som holder meg tilbake er kameraet på Nokiaen, med xenon-blits som gir gode bilder også når det er mørkt. Er blitt avhengig av spontant å kunne dra frem telefonen å knipse med grei kvalitet.

 

Hva er deres erfaring med kameraet på U8800?

Lenke til kommentar

Hva slags kalibreringstriks er det snakk om? Hva gjør man, og hvordan? Telefonen min var fulladet i går kveld, og da jeg våknet nå var den 39%. Det er jo helt ekstremt!

 

Du finner det er par poster over min post.

 

Det du beskriver der har ingen ting med batteriet å gjøre, men kommer av at noe du kjører på telefonen har hunget eller oppført seg unormalt. Dette er noe jeg har sett på samtlige Android-baserte telefoner jeg har brukt over tid, og må sies å være en av de aller største problemene ved plattformen.

 

Finn en batterilogger du synes ser OK ut på Market, installer og aktiver logging på applikasjonsnivå. Kan hjelpe deg å finne synderen om det skulle skje igjen.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Kamera på denne telefonen er ikke noe å hoppe i taket over, så det høres ikke ut som dette er telefonen for deg...

 

Anbefaler deg å ta deg tid til å lese det første innlegget i tråden!

Ok. Takk for svar!

Har lest hele tråden, men har noe har nok gått i glemmeboka underveis.

 

Håper noen kommer til å lage en Android-telefon med 8-12 MP og xenon-blitz!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...