Gå til innhold

Jæv** HTC Desire HD!


NeEeO

Anbefalte innlegg

Jeg er en idiot som kjøpte denne dumme mobilen, den største grunnen til at jeg kjøpte HTC var fordi det med at man kan spore opp mobilen(glemmer mobilen ofte..). Men det var tydeligvis fake og bare tull :|

 

Angrer veldig på at jeg kjøpte denne mobilen, skulle ha kjøpt Iphone.

 

Det virker som DHD er for avansert for deg ja. Selg den og kjøp iPhone.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror nok du blir litt mer fornøyd når du bare utforsker litt mer med den og leser og lærer litt:) har den selv om må lade den etter ca ti timer.

 

kan slå av 3g og oppdateringer av facebook og mail, men jeg bruker den til dette og liker å få med meg endel av det fortløpende, så jeg skal stille på diverse slik at jeg får ut ca 12 timer av den, og da er jeg fornøyd fordi da har jeg alltid en lader innen rekkevidde. nesten alltid i løpet av tolv timer.

 

hd er super:)

Endret av Solosuper
Lenke til kommentar

Taakk, Men du, er jeg den eneste som har problemer med HTC Sense..Uansett hvor mye jeg prøver får jeg ikke opp kartet på hvor mobilen befinner seg. Jeg har tryket og trykket over hundre ganger på telefon finner. Men forsatt står det bare "telefonsporing er deaktiver..bla..bla..bla".

 

Jeg er en idiot som kjøpte denne dumme mobilen, den største grunnen til at jeg kjøpte HTC var fordi det med at man kan spore opp mobilen(glemmer mobilen ofte..). Men det var tydeligvis fake og bare tull :|

 

Angrer veldig på at jeg kjøpte denne mobilen, skulle ha kjøpt Iphone.

Jeg gikk nå inn på htc sense siden, trykket oppdater passering, og da kunne jeg innen 2 min se hvor tlf min var.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt HTC DHD 1 uke og liker telefonen bedre og bedre. En ting jeg sliter med er bruker opplevelsen når jeg kobler den til PC. Denne HTC SYNC er jo helt tragisk, der er ikke mange funksjoner. Jeg savner å skrive SMS fra PC, synce Outlook Notes og andre finesser.

 

Er det noen som har forslag til GRATIS PC Suite som er okay?

Lenke til kommentar

Taakk, Men du, er jeg den eneste som har problemer med HTC Sense..Uansett hvor mye jeg prøver får jeg ikke opp kartet på hvor mobilen befinner seg. Jeg har tryket og trykket over hundre ganger på telefon finner. Men forsatt står det bare "telefonsporing er deaktiver..bla..bla..bla".

 

Jeg er en idiot som kjøpte denne dumme mobilen, den største grunnen til at jeg kjøpte HTC var fordi det med at man kan spore opp mobilen(glemmer mobilen ofte..). Men det var tydeligvis fake og bare tull :|

 

Angrer veldig på at jeg kjøpte denne mobilen, skulle ha kjøpt Iphone.

Jeg googlet feilmeldingen din (telefonsporing er deaktivert) og gant link til et annet sted på dette forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272493&st=520

 

Der står det at du må aktivere telefonsporing via Innstillinger > Telefonsporing > Telefonfinner. Har du forsøkt dette? Det stod tydeligvis i feilmeldingen (antakelig den delen du oversatte som "..bla..bla..bla")

Lenke til kommentar

Taakk, Men du, er jeg den eneste som har problemer med HTC Sense..Uansett hvor mye jeg prøver får jeg ikke opp kartet på hvor mobilen befinner seg. Jeg har tryket og trykket over hundre ganger på telefon finner. Men forsatt står det bare "telefonsporing er deaktiver..bla..bla..bla".

 

Jeg er en idiot som kjøpte denne dumme mobilen, den største grunnen til at jeg kjøpte HTC var fordi det med at man kan spore opp mobilen(glemmer mobilen ofte..). Men det var tydeligvis fake og bare tull :|

 

Angrer veldig på at jeg kjøpte denne mobilen, skulle ha kjøpt Iphone.

Jeg googlet feilmeldingen din (telefonsporing er deaktivert) og gant link til et annet sted på dette forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272493&st=520

 

Der står det at du må aktivere telefonsporing via Innstillinger > Telefonsporing > Telefonfinner. Har du forsøkt dette? Det stod tydeligvis i feilmeldingen (antakelig den delen du oversatte som "..bla..bla..bla")

det var det jeg sa jeg gjorde hundre ganger..Både jeg og en venn står forsatt fast med dette. Begge har problemer..Jeg har trykket på telefon finner over 100ganger. men still not working..Er dere helt sikre at det funker for alle dere som har HTC Desire? Og hvordan kontakter jeg de htc folka?

Lenke til kommentar

Jeg er en idiot som kjøpte denne dumme mobilen

 

Selvinnsikten er det ikke noe i veien med, det skal du ha. :!:

 

 

Angrer veldig på at jeg kjøpte denne mobilen, skulle ha kjøpt Iphone.

 

Kjøp deg en iPhone du (billigst på apple.no), så bruker du den noen uker før du bestemmer deg. Hvis du velger å selge DHDen, så bare legg den ut på finn.no til halv pris, folk står allerede i kø her for den. :D

Lenke til kommentar

Jeg er en idiot som kjøpte denne dumme mobilen

 

Selvinnsikten er det ikke noe i veien med, det skal du ha. :!:

 

 

Angrer veldig på at jeg kjøpte denne mobilen, skulle ha kjøpt Iphone.

 

Kjøp deg en iPhone du (billigst på apple.no), så bruker du den noen uker før du bestemmer deg. Hvis du velger å selge DHDen, så bare legg den ut på finn.no til halv pris, folk står allerede i kø her for den. :D

lol, skjønner det ja..Etter at alle her sier at jeg skal selge hden . Men er det noen som vet e-posten tiil htc folka?

Lenke til kommentar

Det hele er akkurat passe vagt. Jeg begynner å tro at dette er en skikkelig trolle tråd.

 

Hvis du skal ha noe forhåpning om hjelp så må du i det minste kunne svare klart og tydelig på disse tre enkle spørsmålene:

 

1. Hvilke innstillinger har du på strømstyring?

2. Hva har brukt strøm på telefonen din?

3. Har du (på telefonen din) slått på muligheten for sporing?

Lenke til kommentar

Trådstarter: Det finnes minst 3 tråder om denne telefonen på samtlige forum som har noe med mobil å gjøre. Alle de trådene beskriver også tips, triks, problemer og løsninger. Hva med å undersøke litt?

 

Selg telefonen til noen som skjønner seg på mer enn å ha den i lommen og kjøp deg iphone.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt HTC DHD 1 uke og liker telefonen bedre og bedre. En ting jeg sliter med er bruker opplevelsen når jeg kobler den til PC. Denne HTC SYNC er jo helt tragisk, der er ikke mange funksjoner. Jeg savner å skrive SMS fra PC, synce Outlook Notes og andre finesser.

 

Er det noen som har forslag til GRATIS PC Suite som er okay?

 

"problemet" er at android er basert på synkronisering mot google-kontoen over nett, altså ikke med en kabel til pcen. For meg er det genialt, alt av kontakter, kalender, mail synkroniseres uten at jeg noengang trenger en kabel, men jeg kan forstå at folk som vil bruke eksisterende programmer som Outlook Notes i ditt tilfelle har problemer med det.

 

Du kan jo sjekke ut dette: http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?hl=en&answer=89955. Synce outlook mot google calendar, som videre synces trådløst til telefonen.

Lenke til kommentar

Har du Desire HD da burde du kjøpe en ny batteri på Amazon.COM 100kr betalte jeg og fik etter 3 uker.

Original batteri er 1250mAh, men vis du kjøper den nye fra Amazon.COM er 1550MAH.

Selv har Desire HD og har kjøpt ny batteri på Amazon.COM og holder seg lengre batteriet nå.

Nå er det som oftest (om ikke alltid) forskjell på orginale og uorginale batterier når det kommer til oppgitt antall mAh. Hvordan vet du at batteriet på amazon yter 1550mAh?

 

Orginalbatteri yter som oftest det som står på dem, mens uorginale i beste fall yter 80% av det som er oppgitt fordi deres oppgitte tall er teoretiske.

Lenke til kommentar

Tips for å spare strøm :

 

*Fjern den animerte bakgrunnen på telefonen og erstatt den med en enkel bakgrunn. Telefonen ser litt mindre fet ut men sparer mye strøm.

*Legg inn widgets hvor du kan styre Wifi , Gps , Bluetooth på og av ved behov.

*Sørg for at skjermen er innstillt til å slå seg av etter 1 min uten bruk.

*Auto oppdatering trenger man faktisk ikke å røre hvis man har slått av nettverket og har fortalt telefonen at den skal oppdatere via wifi.

 

Som regel får en Htc Desire Hd best utnyttelse av en oppgradering av IQ'en til brukeren som er tilgjengelig ved å lese litt på forum før man går amok siden dette er nevnt sikkert ørten ganger allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...