Gå til innhold

Test: Fractal Design Define R3


Anbefalte innlegg

Synes PSU viften min bråket veldig så jeg tok av støvfilteret i bunn, og da ble den stille. Jeg satt deretter støvfilteret på plass, og viften på PSU'en startet for fullt igjen. Noen som har erfart dette? Støvfilteret slipper knapt gjennom noe luft, ikke rart PSU'en koker.

 

Som folk skriver så var det ikke bare bare å få på plass sidedøren med 24 pin kabelen trekt bak.

 

Når det er sagt så er kabinettet veldig lekkert (Arctic white) og inntrykket så langt er veldig bra. Jeg tok frem malekosten og malte de sorte avtagbare putene hvite. Så nå er kabinettet helt gjennomført hvitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes PSU viften min bråket veldig så jeg tok av støvfilteret i bunn, og da ble den stille. Jeg satt deretter støvfilteret på plass, og viften på PSU'en startet for fullt igjen. Noen som har erfart dette? Støvfilteret slipper knapt gjennom noe luft, ikke rart PSU'en koker.

 

Som folk skriver så var det ikke bare bare å få på plass sidedøren med 24 pin kabelen trekt bak.

 

Når det er sagt så er kabinettet veldig lekkert (Arctic white) og inntrykket så langt er veldig bra. Jeg tok frem malekosten og malte de sorte avtagbare putene hvite. Så nå er kabinettet helt gjennomført hvitt.

Jeg har et "langt" PSU, så den suger nok litt luft (og støv) fra gulvventilen i forkant av PSU (som jeg ikke har tettet igjen). Må få kjøpt meg den pokkers P8-forlengern snart ja.

 

Har du klart å oppdrive en hvit DVD-R / CD-rom noen vei? Det hadde jo vært ekstra kult :thumbup:

Lenke til kommentar

Har du klart å oppdrive en hvit DVD-R / CD-rom noen vei? Det hadde jo vært ekstra kult :thumbup:

 

Nå puttet du tanker i hodet mitt :) Kanskje lakkere fronten på dvd-rom'en hvit.

 

Noen som vet om det er vanskelig å koble ut lyset i fronten? Har kabinettet på soverommet og vil gjerne ha maskinen i ventemodus uten konstant blinkende lys.

Lenke til kommentar
Sidene rundt fronten er perforert slik at luften som trekkes gjennom viftene har nok av plass å komme inn på.

Kommer det støv inn da?

 

Og det mangler USB3? I 2011?

 

Er det andre støysvake kabinetter i samme prisklasse som ikke suger inn alt støv i rommet, og som har USB3?

Endret av Pjassop
Lenke til kommentar
Sidene rundt fronten er perforert slik at luften som trekkes gjennom viftene har nok av plass å komme inn på.

Kommer det støv inn da?

 

Og det mangler USB3? I 2011?

 

Er det andre støysvake kabinetter i samme prisklasse som ikke suger inn alt støv i rommet, og som har USB3?

 

Viftefilteret forran er bak innsuget, så støv er ikke noe problem. Dersom du skal ha USB3 må du enten kjøpe en hub du kan putte i 3.5" brønnen eller strekke deg bak maskinen. Du skal lete lenge etter noe så bra som R3 i samme prisklasse.

Lenke til kommentar
Sidene rundt fronten er perforert slik at luften som trekkes gjennom viftene har nok av plass å komme inn på.

Kommer det støv inn da?

 

Og det mangler USB3? I 2011?

 

Er det andre støysvake kabinetter i samme prisklasse som ikke suger inn alt støv i rommet, og som har USB3?

 

Viftefilteret forran er bak innsuget, så støv er ikke noe problem. Dersom du skal ha USB3 må du enten kjøpe en hub du kan putte i 3.5" brønnen eller strekke deg bak maskinen. Du skal lete lenge etter noe så bra som R3 i samme prisklasse.

Har du tips til USB-hub for 3.5"-brønnen?

Lenke til kommentar

Jeg plasserte PSU slik at innsuget er inni kabinettet. Pc'en ble enda mer stille og støv blir ikke sugd fra gulv/bord inn i PSU. Hvorfor ha innsug under kabinett egentlig? Har man meget høy temp i kabinettet så er det kanskje forståelig at man velger det.

Hvordan gjorde du det? Monterte den "opp-ned" eøller en mer kreativ løsning?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...