Gå til innhold

Marker deg selv på kartet

Gavekort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må nesten bare si det før det knekker i fingrene. Men les emnetittel en gang eller to til. Jeg merker meg iallefall ikke selv på kartet, er for liten til det. Men godt å se at røde runde klumper går sammen!

UNITE!

Endret av Neppe
Skrevet

Er vel litt greiere å bruke f. eks. http://www.mapservices.org/myguestmap til slikt.

"Problemet" er at man kan zoome seg inn til gatenivå, og de fleste ønsker gjerne ikke å publisere nøyaktig bosted.

Dette kan man jo løse ved å velge et sted i nærheten, f. eks. slik at folk som bor i Oslo bruker Oslo S. som bosted, folk fra Trondheim Nidarosdomen osv.

Skrevet

Må nesten bare si det før det knekker i fingrene. Men les emnetittel en gang eller to til. Jeg merker meg iallefall ikke selv på kartet, er for liten til det. Men godt å se at røde runde klumper går sammen!

UNITE!

Jadda jadda! Har fikset det nå! :p

Ikke lagre bildet som JPG! Bildet kommer til å se grusomt ut etter noen runder!

Skrevet (endret)

UNITE!

facepalm.jpg

Marker

Endret av TM B
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skulle gjerne markert meg selv jeg, men når jeg er så lite datakyndig går det ikke. Jeg kan visst bare lagre den som .bmp og .jpg, det er de eneste alternativene jeg får opp.

• Liker 1
Skrevet

UNITE!

facepalm.jpg

Marker

*mumle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...