Gå til innhold

Rekordmange Skype-brukere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette henger vel med at ved bruk av mobilvariantene av skype så er man alltid pålogget så lenge man er på nett.

For min del så kan dette erstatte gode gamle GSM samtaler internasjonalt...

Skrevet

Tror det også henger med nedgang i bruk av andre instant-message tjenster som eks. MSN og Yahoo. Merker selv i min MSN-klient at det blir mer og mer forlatt der inne, snart kan jeg avinstallere klienten. I min Skype-klient derimot har jeg opplevd økning i kontakter over lengre tid nå (hovedsaklig konverterte brukere).

Nedgangen til MSN tror jeg skyldes at klienten (den offisielle) har blitt mer og mer bloated med årene, det er delårsak. Video har jeg heller aldri opplevd som spesielt fungerende.

Jeg kjenner også flere som hoppet på Facebook-bølgen og gjorde all chaten via webchaten til Facebook. Men mange jeg kjenner som utelukkende gjorde dette har også hoppe tilbake til desktop-klient ala Skype fordi Facebook-chat rett og slett ikke var bra nok i lengden.

Skrevet

Fungerer det å ringe til telefoner i Norge med Skype?

Så hvis man er på trådløst nett, er det gratis å ringe?

Det fungerer, men du må betale med "skype kreditt" for og ringe (alt annet enn fra skype til skype). Du får heller ikke noe telefon nr. Det er rett og slett Sjult nr. som ringer.

Skrevet

Der det ingen av dere som tror økningen skyldes samarbeidet med Facebook? Det er jo ikke lenge siden man enkelt fikk importere Facebook-vennelisten inn i Skype og mange i samme slengen registrerte seg eller økte bruken av Skype.

Skrevet

Kan dere VÆR SÅ SNILL å legge ut noen interessante nyheter på forsiden isteden for slikt som dette? På andre nettsider, for eks. Toms hardware og Ananadtech, så legges nyheter som dette kun som en liten link i en liste med en rekke andre smånyheter, mens større artikler kommer på forsiden.

Dette hadde i utgangspunktet vært et svært lite problem, hadde vi fått noen gode artikler jevnlig. Men det hender så utrolig sjeldent. Dere ender jo opp som en side med kun dill-dall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...