Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mal; Er han/hun interesser, evt. har jeg sjans?


Anbefalte innlegg

Når du har en jente som snur seg og ser på deg med et flørtete smil hver gang hun passerer deg, hvordan skal man approache slike? Det virker bare så dumt å plutselig starte med "Hei, jeg har merket at du driver å snur deg....". Jeg er ikke vant til romanse og slikt, help me out here. Og nei, vi kjenner ikke hverandre, men jeg synes hun er fin da

 

Her er det bare å snu på tiøringen, sprade bort til henne og fyre av: "Unskyld, vet du hvor mye en pingvin veier?"

Hun svarer noe a la: "Vet ikke/xx kg"

Og du smeller til med: "Ærlig talt vet jeg det ikke (heller), men det er hvertfall nok til å bryte isen mellom oss."

 

Og da er du inne. Fungerer fjell hver gang, men nå skal det sies at jeg eier et fullsize pingvinkostyme som kanskje hjelper på :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker at dersom du virkelig stiller deg dette spørsmålet med en dyp tvil og lite selvsikkerhet, så er h*n ikke interessert i deg.

 

Selvtillit er viktig, for det lar deg skinne og vise frem personligheten din. Alle har en, og den er nesten alltid interessant. Noen sliter bare med å vise den frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Ei "gift" jente på jobben virker svært interessert i meg, eller er det bare jeg som oppfatter det slik?

Vi jobber på samme avdeling, jobbet med henne i et par år nå vel, og hele tiden har hun hevdet hun er gift.. Men, hun har aldri gått med giftering. Hva er greia med det?

 

Jeg er selvsagt kjempekeen på henne selv, hu er dritpen og alt det der.

 

I det siste har jeg merka (tror jeg, vel å merke) en økende interesse fra henne, som involverer berøring, massering (på jobben, fullt synlig for resten av arbeidsplassen) og tilbyr seg gjerne å hente en kopp kaffe til meg (som er plassert på helt andre siden av bygningen og hvor hun da må bruke 5 minutter på å gå fram og tilbake).

 

Hva bør jeg gjøre? Er hun fritt vilt eller bør jeg holde meg unna?

 

Vi er begge i tjueåra.

 

 



Anonymous poster hash: aad49...9a0
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hei. jeg traff en jente i mars 2012, en god vennine av bestekompisen min og siden de er så nære ble det naturlig at meg hun venninen møttes igjen - og igjen. denne tredje gangen smalt det. jeg satt med den følelsen av at jeg har truffet verdens beste jente - selvom jeg hadde sett bilder av henne før og forsåvidt visste hvem hun var pga. kompisen min.

 

Og i den perioden synes jeg hun var helt uinteressant. "hun ser ikke bra ut, ser sliten ut" osv.

 

vi fortsatte å treffes på fest og vi fikk nærmest unormal raskt en intern humor og alle rundt oss merket kjemien. Vi strålte.

 

 

tiden gikk og sommerfuglene landet ikke så jeg bestemte meg for å ta steget frem og fortelle om mine følelser. mulig jeg skulle ventet en måneds tid for utløste et reint helvete for på dette tidpunktet hadde hun type.

 

det gikk en liten stund før det plutselig ble slutt mellom disse og da hadde eksen/ typen hennes (merk:etter det ble slutt) funnet ut at jeg hadde fortalt om mine følelser(forsåvidt min bestekompis som sa det, men han ante jo fred og ingen fare da forholdet dems var over)

 

fra nå av viste eksen hennes ufattelig dårlige sider mot meg og henne. jeg ble truet veldig mange ganger med bank hvis jeg var med henne og hun ble truet gjentatte ganger med uttkastelse hvis hun var med meg.. ja, utkastelse for hun bor fortsatt med han halvannet år etter det ble slutt.

 

kan også nevne at han har prøvd å ta selvmord. rimelig ustabil type..

 

spørsmålet mitt er : hvorfor har det ikke blitt noe mellom oss på halvannet år? og hvorfor har hun ikke flyttet ut enda? hun sier det ikke er kjærlighet mellom den og hvis det er løgn er hun utro veldig ofte.

 

venner og venniner har sagt gjentatte ganger at hun må flytte ut og at jeg er mye bedre enn han. så hvorfor skjer ingenting?

 

dette at jeg aldri blir kvitt disse følelsene for henne går utover psyken og rykte mitt. jeg klarer meg ikke uten kjæreste samtidig som jeg ikke kommer over henne så det blir veldig mye damegreier. mye ut og inn av forhold med andre jenter og alt har gått i grus pga hun dette handler om.

 

jeg vet hun liker meg.

 

er det noen som forstår dette? har jeg sjangs hos denne damen i det hele tatt??

 

både jeg og hun er 20 år.

 

Anonymous poster hash: 6cbf7...27e

Lenke til kommentar

 

Ei "gift" jente på jobben virker svært interessert i meg, eller er det bare jeg som oppfatter det slik?

Vi jobber på samme avdeling, jobbet med henne i et par år nå vel, og hele tiden har hun hevdet hun er gift.. Men, hun har aldri gått med giftering. Hva er greia med det?

 

Jeg er selvsagt kjempekeen på henne selv, hu er dritpen og alt det der.

 

I det siste har jeg merka (tror jeg, vel å merke) en økende interesse fra henne, som involverer berøring, massering (på jobben, fullt synlig for resten av arbeidsplassen) og tilbyr seg gjerne å hente en kopp kaffe til meg (som er plassert på helt andre siden av bygningen og hvor hun da må bruke 5 minutter på å gå fram og tilbake).

 

Hva bør jeg gjøre? Er hun fritt vilt eller bør jeg holde meg unna?

 

Vi er begge i tjueåra.

 

 

 

Anonymous poster hash: aad49...9a0

 

 

Meg igjen her.

Vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre.

Hun virker til å sende signaler om at hun vil noe, slik oppfatter jeg henne i alle fall. Føler det har økt mer de siste ukene siden jeg først postet om dette her.

 

Men siden hun tidligere har sagt hun er gift, så våger jeg ikke gjøre noe mer, heller ikke det å be henne ut på en mer eller mindre uskyldig kopp kaffe utenfor jobbtid.

 

Tar mye viljestyrke av meg å "holde fingra av fatet" her.

 

So what the hell?

 

Anonymous poster hash: aad49...9a0

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-321355

Slettet spørsmålet mitt da det ikke lenger er aktuelt. Mannen jeg var så interessert i avsluttet forholdet vårt i går.

Endret av medlem-321355
Lenke til kommentar

Men siden hun tidligere har sagt hun er gift, så våger jeg ikke gjøre noe mer, heller ikke det å be henne ut på en mer eller mindre uskyldig kopp kaffe utenfor jobbtid.

 

Tar mye viljestyrke av meg å "holde fingra av fatet" her.

 

So what the hell?

 

Anonymous poster hash: aad49...9a0

Spør om mannen hennes, hva han gjør - jobber med, skole etc. Spør om de har bært gift lenge. Bare spør henne om disse tingene som en hyggelig og interessert kollega.

 

Alternativt kan du prøve å prate mer med henne, f.eks invitere ut på kaffe eller noe, det er jo bare hyggelig og sosialt. Det kan tenkes hun sier nei siden hun er gift? Ikke nødvendigvis da. Noen bruker vel ikke ring, men var det bare noe hun sa? Snodig ting å si og aldri avkrefte. Klarer du å slå henne opp på facebook og se om hun står som gift?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Sliter litt med ei jente som er veldig forsiktig av seg. Hun blir veldig satt ut dersom hun skal treffe nye mennesker og holder seg gjerne til en fast venninnegjeng. Hun har i det siste blitt mer sikker på meg, antar jeg, men ennå sliter jeg med at hun blir litt "satt ut" dersom jeg ber henne ut på ting. Det er en en del "ja, nei, men, at, kanskje...". I begynnelsen var det total bom på alt, men i det siste har det gått litt bedre.

 

Er det rett av meg å tenke slik; hadde det vært en mer utadvendt jente som ble satt ut av at jeg ba henne ut på ting så hadde jeg tenkt at det ikke var noe der, men siden hun er veldig forsiktig av seg så prøver jeg å se det positive i det og tror at det likevel er muligheter?



Anonymous poster hash: 22e58...4ee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hvordan viser en jente du aldri har pratet med, men som du ser ganske ofte interesse? Jeg går på en liten amerikansk skole og da blir det til at man ofte ser de samme folkene om igjen og om igjen, både på campus og på fester. Jeg har lagt merke til en jente jeg liker veldig godt som ofte vandrer rundt i området jeg bor, og har en følelse av at hun også synes jeg er litt attraktiv.

 

Jeg er klar over når man legger merke til en person man er interesser i, spesielt for gutter, er det lett å misstolke hvert bidige signal man ser som om at personen viser at hun synes du er attraktiv, men føler at det av og til blir ganske tydelig her. Når jeg går forbi henne ser hun i alle mulige andre retninger, har fanget blikket hennes på avstand flere ganger på fest osv osv.

 

Nordmenn har ganske høy status på skolen her også, ryker som at alle nordmenn ser bra ut og kler seg bra osv. svirrer rundt på facebooksidene til de ulike community sidene på skolen så det kan jo ha noe med det å gjøre. Jeg vet jeg har vært en f**** som ikke har turt å snakke til henne enda, men har planer om å gjøre det snart. Bare lurer på hva dere tenker om situasjonen, om hun kan være interessert eller at jeg rett og slett misstolker signaler pga. at jeg er interessert selv?

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja er hun interessert? Hm tja

Men hun virker så opptatt. Er ei jente som jeg møtte på byen i slutten av fjoråret

Som jeg fikk på hotelrommet, men hun ville ikke gjøre noe da.

Så har vi snakket litt på nett etter det, har nå flyttet hit hun bor.

Så hun har vært her par gang den her måneden.

Gikk ganske bra, begge gangene.

Men hun vil ikke ha sex, når jeg fingret henne sist gang. Så sa hun at vi ikke kjente hverandre godt nok enda.

Hun skulle egentlig komme i kveld, men giddet ikke pga hun hadde tidligvakt som hun tydeligvis sa ja til i dag på gamlejobben.

"Kan ta det senere", hører jeg ofte

For jeg har jo lyst å være sammen med hun. Har fått flere avslag

Hvordan er hun så avventende?

Hva skal jeg gjøre nå?

Lyst å bare finne ny jente atm.....

 

Anonymous poster hash: 50f10...92b

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

 

For en uke siden møtte jeg en jente på fest. Jeg syntes hun var kjempe nydelig og ble helt betatt med en gang. Når vi satt i sofaen meg, hun og noen kompiser så satt hun å fikla med håret og ga meg smilende blikk noen ganger. Hun kom også opp til meg å sa at jeg minte henne om en hun hadde sett før osv. Hun var ikke klengete i det hele tatt, men satt seg som regel ved siden av meg hvis hun skulle sitte.

 

Det skjedde ikke så mye mer mellom meg og henne denne kvelden, men dagen etterpå så la jeg til henne på facebook og senere sendte hun meg melding og spurte om jeg ville bli med på stranda, ble utrolig glad når jeg fikk denne meldingen om at hun liksom spurte meg om jeg ville bli med ut. Uheldighvis så kunne jeg ikke siden det var litt sent å jeg skulle på fotball trening, men sa at vi kunne finne på noe en annen dag. Dagen etter der igjen så sendte jeg bare Hei på facebook å så hadde vi starta en lang samtale. Hun skrev i nesten ett sett og var helt med og vi snakka om skole, fritid og litt av hvert. Hun spurte også om snappen min om det har noe å si.

Jeg har prøvd å ha kontakten med henne hver dag etter dette siden jeg følte at vi klikka ganske bra, men har ikke vært så mye flere lange koselige samtaler. Bare det typiske "hva skjer i dag? skjer til helgen?" osv.

Spurte henne om hun ble med på fest til helgen, men også sa hun at hun ikke hadde penger og derfor ikke gadd å dra på fest, men fikk snap senere om at hun var på en annen fest.

 

Jeg har så utrolig lyst til å spørre henne ut, men er usikker på om hun bare er "snill" eller om jeg faktisk har en sjanse. Er også som regel aldri hun som har startet en samtale. Vet at det verste jeg kan få er et nei. Jeg lurer da om det er noen her som tror at hun er keen eller ikke?

 



Anonymous poster hash: ca4e0...3fb
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det beste du kan gjøre er å spørre! For det verste som kan skje er at du får ett nei ?

Kan jo være at hun er interessert ser du ?

 

Jeg traff ei jente på lørdag jeg, som jeg spurte om vi kunne møtes bare sånn for gøy :)

Har kjent henne ganske lenge men aldri møtt hun irl og alltid vært den som har starta samtalen.

Hun selvfølgelig, er ganske sjenert så hun spurte om hun kunne ta med seg ei venninne og jeg tenkte selvsagt! Hvorfor ikke ?

I ettertid var jeg litt redd for at dette skulle gå i dass, men konsentrerte meg mest om å bare slappe mest mulig av og bare være meg selv.

Og jeg tror jeg må ha gjort ett godt inntrykk da jeg nesten fire timer seinere, ca halv fire om natten fikk ei natta melding av hun ? og da vet jeg med sikkerhet at hun var edru også siden hun hadde vært sjåfør den kvelden ?

Jeg snakket mer med hun idag og da spurte hun om tlf nr mitt også hehe

Så nå sitter jeg her og håper at dette kan utvikle seg til noe mer med tiden ☺️

 

Så kom igjen og be henne ut! Bedre å vite enn å ikke vite vil nå jeg si.

Og jeg er en person som syns det er drit skummelt å be jenter med ut ?

 

Anonymous poster hash: 95595...4b6

Lenke til kommentar

Hei har vært litt med ei jente (litt beskjeden jente) Vi har ikke hatt så mye tid til å finne på ting de ukene som har gått, så kontakten har ikke vært stor. I forige uke hadde jeg prøve på skolen, hun spurte da på facebook om hvordan det hadde gått. Når jeg da skrev til henne, fikk jeg korte svar tilbake. Jeg må liksom styre samtalen. Ut i fra det har jeg ikke hørt noe særlig fra henne, bare fått noen vanlig snapp på snapchat.

Er hun interessert i meg? Og hva skal jeg gjøre fremover?

Mvh Meg

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Flørtet litt frem og tilbake med en jente i et par uker nå. Både over meldinger og når vi har møttes (venn av ei jeg kjenner). Flørtet litt att og frem for et par dager siden da jeg sa på tull; "Jeg er sluten, lag mat til meg?" fikk som svar "Kan ikke du lage mat til meg i stedet? ;) ;)" På tide og ta det neste steget og spørre henne om hun vil finne på noe evt. film hos meg, kino eller noe annet?

 



Anonymous poster hash: 392cb...96c
Lenke til kommentar

 

Flørtet litt frem og tilbake med en jente i et par uker nå. Både over meldinger og når vi har møttes (venn av ei jeg kjenner). Flørtet litt att og frem for et par dager siden da jeg sa på tull; "Jeg er sluten, lag mat til meg?" fikk som svar "Kan ikke du lage mat til meg i stedet? ;) ;)" På tide og ta det neste steget og spørre henne om hun vil finne på noe evt. film hos meg, kino eller noe annet?

 

 

Anonymous poster hash: 392cb...96c

 

 

Eneste måten du kan finne ut av det på er ved å prøve. Dog, hopp over å "finne på noe." For å bruke et eksempel som sjefen min i den forrige jobben var glad i, du sender neppe melding til en kompis og sier du har lyst til å besøke ham "en dag." Ha en konkret dag, gjerne et konkret tidspunkt og ideelt sett også noe du ville gjort uansett og som du syns det hadde vært kult å ta henne med på. Bare for å vispe sammen et eksemple fort og gæærnt kan du kanskje gå i retning av at du har eller har lest en eller annen oppskrift som du syns var god og invitere henne til å smake eller noe. Vær kreativ :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg var på utveksling å møtte en fyr. Inviterte meg ut bare en dag etter jeg møtte han, også med noen venner av han (ikke nære). Jeg tenkte ikke så mye over det da siden jeg nettopp hadde møtt han, og han er indisk (såklart kulturforskjeller). Han snakket en del med meg og kom alltid bort når han så meg, men kanskje naturlig siden vi bodde på samme studentbolig. Men fikk litt vage signaler siden han kunne gå fra og prate litt å være mer stille. Han inviterte meg ut i bursdag til en venninne, tenkte ikke så mye over det, men ser i ettertid at det var litt rart siden det var en han likte. Hvorfor invitere en annen jente i bursdag til en han liker?! Og det ble kleint siden han sa noe tull med at han ville gifte seg med meg!! Han hadde drukket litt så jeg tok selvfølgelig ikke der seriøst, ble bare litt satt ut. Han og noen andre inviterte meg igjen dagen etter mn takket nei fordi ble litt satt ut av kvelden før. Møtte de dagen etter i kantina og da var han veldig stille, litt snurt faktisk! Etter noen dager inviterte de meg på nytt. Det var hyggelig helt til jeg skjønte at det var for å være der hun jenta han likte var. Jeg levde litt i nuet så glemte å bruke hodet litt også! Følte meg litt brukt så valgte å ta litt avstand, men han kom stadig bort til meg i kantina. Burde kanskje vært mer tydelig mn ville ikke lage noe drama. Jeg ble invitert på fest til en jeg kjente, han fyren ordna taxi mn inviterte også med andre. Han viste først interesse når han så at andre gutter tok kontakt. Jeg oppsøkte han ikke men han la til en fyr jeg bare flørte litt med på festen. Han jeg flørta med invierte meg ut, visste ikke at han indiske skulle være med. En annen jente som var med ble sjalu så hun dro så der satt jeg med de to guttene. Senere når vi var tilbake på studentboligene, satt vi tre å prata osv, han indiske virka veldig sjalu fordi jeg holdt han andre litt i hånda bare. Før han gikk tok han meg plutselig i hånda, holdt lenge også gikk han. Ha var så frem og tilbake at jeg var ganske forvirra. Jeg kunne blitt lenger men jeg valgte å dra hjem igjen ( til Norge). Det er jo litt synd at man skal bli påvirket så mye av en person at man velger å dra, mn sånn ble det. Når han fikk vite at jeg skulle dra ble han satt og ba meg om å bli. Han kom å sa hadet dagen før og det var tydelig han ville noe mer og skuffa, men jeg så ingen grunn til å bli bare for hans skyld. Han ba meg om å holde kontakt, men det virket mer som han aviste meg litt. Han ventet til siste uka med å si han var sjenert. Jeg fikk aldri noe godt svar på noe derfor kommer jeg ikke over han. Vet dette ble langt. Hvordan skjønne om en fyr som er "sjenert" er interessert?

Endret av ltienjnas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...