Gå til innhold

Uggs på menn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du synes de er behagelige, gå med dem da .. Ikke bry deg om hvordan det ser ut, gå med det du synes er behagelig :) Et eksempel er de derre OnePiece-greiene. De som går med dem, ser ut som noen forvokste teletubbier ( sorry for å måtte nevne det ), men de går med dem uansett. Uggs på menn ser kanskje ikke akkuratt perfeeeeeeeeeeekt ut, men uansett .. Du forstår poenget ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Syns Uggs ser bedre ut enn marsjstøvler metallfolka går med, jeg. Folk som går med Uggs er som regel mer opptatt av hvordan de tar seg ut også, og det er etter min mening langt bedre enn å gi faen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Alle veit det er sant, folk som går med Uggs bruker det fordi de syns det er fett, akkurat som med Canada Goose. Om de ikke kler seg preppy som dere har ikke noe å si, men de bryr seg mer enn en metallkid som slenger på seg fars marsjstøvler. :)

 

Føkkings så det så.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Folk som går med Uggs er som regel mer opptatt av hvordan de tar seg ut også,

Wat

Det går an å være opptatt av hvordan man selv ser ut, selv om man ikke nødvendigvis at går pent kledd, din definisjon av pent kledd that is. Noen vil gå i Uggs og CG fordi de synes det ser kult ut, dermed bryr de seg om hvordan de ser ut. Selv om de bruker noe alle andre bruker, betyr ikke det at de ikke er opptatt av hvordan de selv fremstår klessmessig, snarere tvert i mot. De utrykket at de er keege ved å bruke Uggs, dermed er de opptatt av hvordan de ser ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som går med Uggs er som regel mer opptatt av hvordan de tar seg ut også,

Wat

Det går an å være opptatt av hvordan man selv ser ut, selv om man ikke nødvendigvis at går pent kledd, din definisjon av pent kledd that is. Noen vil gå i Uggs og CG fordi de synes det ser kult ut, dermed bryr de seg om hvordan de ser ut. Selv om de bruker noe alle andre bruker, betyr ikke det at de ikke er opptatt av hvordan de selv fremstår klessmessig, snarere tvert i mot. De utrykket at de er keege ved å bruke Uggs, dermed er de opptatt av hvordan de ser ut.

WW < Coa

Lenke til kommentar

Alle veit det er sant, folk som går med Uggs bruker det fordi de syns det er fett, akkurat som med Canada Goose. Om de ikke kler seg preppy som dere har ikke noe å si, men de bryr seg mer enn en metallkid som slenger på seg fars marsjstøvler. :)

 

Føkkings så det så.

 

Litt av en generalisering, personelig bruker jeg CG fordi den er varm og god, dog ikke i kombinasjon med joggebukse og Uggs da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Da føler jeg at jeg må opplyse deg om at det finnes jakker fra bl.a. the north face og fjellräven som er like varme, og som koster halvparten av en CG :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

men de bryr seg mer enn en metallkid som slenger på seg fars marsjstøvler.

 

Hvordan vet du det? Det er godt mulig metallkiden syns pappas marsjstøvler er dritkult, og at Uggs-fjortisen bare bruker det fordi det er behagelig.

 

Baserer det på folk jeg kjenner, de som går med Uggs i omgangskretsen min er generelt mer opptatt av hvordan de tar seg ut. Men for all del, jeg kan jo ikke vite det sikkert.

 

Om dere lurte, nei, jeg går ikke i Uggs.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Alle veit det er sant, folk som går med Uggs bruker det fordi de syns det er fett, akkurat som med Canada Goose. Om de ikke kler seg preppy som dere har ikke noe å si, men de bryr seg mer enn en metallkid som slenger på seg fars marsjstøvler. :)

 

Føkkings så det så.

 

Litt av en generalisering, personelig bruker jeg CG fordi den er varm og god, dog ikke i kombinasjon med joggebukse og Uggs da :)

Alle bruker jo Canada Goose fordi den er varm, det er derfor alle tøffingene går med åpen CG-jakke og chinos ... Fordi de fryser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

men de bryr seg mer enn en metallkid som slenger på seg fars marsjstøvler.

 

Hvordan vet du det? Det er godt mulig metallkiden syns pappas marsjstøvler er dritkult, og at Uggs-fjortisen bare bruker det fordi det er behagelig.

 

Dette.

 

Metal-stilen er en stil like mye som alle andre stiler, og som med alle andre stiler er det folk som tar den alvorlig, mens andre er mer fandenivoldske. Jeg har en kompis som vel hører til i den ekstreme delen av spekteret, har aldri vært borti noen som var mer kresne i klesveien enn han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...