Gå til innhold

Valg av partysted sommern 2011


MrL

Anbefalte innlegg

Hei, vi er en guttegjeng som trenger et varmt og kult partysted for sommerern 2011. Noen av oss var i Hersa i 2009, og det var herlig, men vi vil oppleve noe nytt!

 

Slik jeg ser det står det muligens imellom disse stedene:

 

Kos

 

+ Alltid godt vær

- Muligens ikke så stort?

 

Ayia Napa

 

+ Alltid godt vær

- Muligens heller ikke så stort?

 

Magaluf

 

+ Stort

- Kan få dårlig vær

 

 

Hva er deres erfaringer med disse, eventuelt andre steder? Vi vil ha varme samt "mer" enn bare en lokal bar å velge mellom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av disse stedene er same shit new wrapping. Om dere skal ha party kan jeg heller anbefale Tel Aviv. Der får dere storby, party og strandliv på en gang. Ikke mye lengre å fly dit enn til alle de stedene du nevner. Tel Aviv har også et meget stabilt klima og ikke minst er det et litt mer spennende sted. Omtale av Tel Aviv på Wikitravel under drink:

http://wikitravel.org/en/Tel_Aviv#Drink

Endret av William_S
Lenke til kommentar

Mange av disse stedene er same shit new wrapping. Om dere skal ha party kan jeg heller anbefale Tel Aviv. Der får dere storby, party og strandliv på en gang. Ikke mye lengre å fly dit enn til alle de stedene du nevner. Tel Aviv har også et meget stabilt klima og ikke minst er det et litt mer spennende sted. Omtale av Tel Aviv på Wikitravel under drink:

http://wikitravel.org/en/Tel_Aviv#Drink

 

Takk for tipset, men jeg tror forløpig at vi holder oss til litt mere kjente trakter enn Israel hehe.

Lenke til kommentar

Tel-Aviv eller Beograd støttes. Muligens Malta også.

 

Har innom Magaluf, Ibiza og Ayia Napa. Det er elendige steder alle sammen. Men en ting er godt: Alle nordmennene samles på et sted slik at jeg slipper å treffe de! :thumbup:

 

Hehe vi har vell kanskje ulik oppfattning av det som oppleves som bra, da jeg gjerne heller vil møte nordmenn enn mye annet ..

Lenke til kommentar

Samme sak hva du velger da. Du er jo ikke interessert i en ferie, du vil ha ei uke med flatfyll. Mitt forslag er Ayia Napa, fordi det er masse nordmenn og svensker, lite lokalbefolkning, og ingen kultur utover lugubert, beklager, lokalt øl. Sats på godt vær, så fryser du ikke ihjel når du ikke finner veien tilbake til hotellet. Størrelsen på øya er heller ikke så viktig, du kommer sikkert ikke til å huske at du vært der en gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Hehe vi har vell kanskje ulik oppfattning av det som oppleves som bra, da jeg gjerne heller vil møte nordmenn enn mye annet ..
Hva med Oslo da?

 

Som sagt, vil heller møte nordmenn på fylla i syden isdenfor mye annet(som bleikfeite engelskmenn, men de er jo overalt), men det betyr ikke at jeg bare vil møte nordmenn. Men nei, skal uannsett langt lenger sydover ;)

Lenke til kommentar

Hvilket av disse partystedene du velger spiller absolutt ingen rolle.

 

Det er ingen kultur, lokalbefolkning eller opplevelser av betydning der uansett. Du kommer nok til å være såpass dritings/fyllesyk hele turen uansett at et hvilket som helst sted med en strand og noen horrible utesteder bør duge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Husk kamera da, så kanskje du husker noe.

Ellers enig med de over her, velg det som er billigst. Det er bare det samme alle stedene uansett, så hvorfor man skal tenke så mye over det skjønner jeg ikke. Du planlegger ikke akkurat en innholdsrik opplevelsestur der mye skal klaffe med datoer og utflukter.

Lenke til kommentar

Det er stort sett det samma ja, men enkelte utesteder er bedre enn andre, sånn er det vell med disse stedene også. Vi likte Hersa veldig godt, fordi det også var litt å velge mellom, så hadde vært fint å f.eks sammenligne størrelsen og mulighetene med et av de stedene jeg har nevnte i først post, konge om noen hadde vært på alle fire steder.

 

F.eks var jeg i Ayia Napa med familien igang, selvom jeg kanskje ikke var med de rette folka synes jeg stedet virket veldig lite f.eks i forhold til Hersa.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Hehe vi har vell kanskje ulik oppfattning av det som oppleves som bra, da jeg gjerne heller vil møte nordmenn enn mye annet ..
Hva med Oslo da?

 

Som sagt, vil heller møte nordmenn på fylla i syden isdenfor mye annet(som bleikfeite engelskmenn, men de er jo overalt), men det betyr ikke at jeg bare vil møte nordmenn. Men nei, skal uannsett langt lenger sydover ;)

 

Fulle britter er det værste som fins i syden! Nesten alle er kvalme høylytte idioter, såklart er unntak da. (sier ikke at skandinavere ikke er det. men uk tar kaka. )

Lenke til kommentar

Vi skal en gjeng til Ayia Napa i juli :new_woot:

Dette er som de andre sier , en party tur =)

Noe ayia napa er perfekt til. Vi skal være på et hotel som heter melpo anita! Et av de beste ungdoms hotellene i ayia napa =p

Bestemt deg hvor du skal ? :)

 

Blir nok morro, nei vi er ikke helt sikre enda, men finner det vell ut;)

Lenke til kommentar

Det er klart det har noko å seie om kor du reiser? Magaluf, kos og Aiya Napa er 3 vidt forskjellige øyer, med t.d forskjellige prisar og storleik. Det heile har med kor mykje du har å rutte med. Har inntrykk av at Ayia Napa, Magaluf og Hersonissos, er alle betre festdestinasjon enn Kos.

 

partyferie.com

Ayia Napa er "sjukast" av dei alle. Søk rundt på youtube, så finn du mange videoar av folk som går frå "ende til annen" i gatene med kamera - Ayia Napa er ikkje lite sjølv om dei kun har 4500 LOKALinnbyggjarar. Sjå t.d på charterfeber, er mykje liv der nede allereie i mai. Vi er 4stk som reiser ned i slutten av juli og blir der i 14dagar. Blir enten Melpo-Antia eller Kalypso (norske selskap har slutta å selge til dette hotellet, og det skal nemnast at det er det sjukaste partyhotellet på kypros)

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Enig me deg Scarn ja =)

Vi endte opp med å bestille fra den 13 juli til den 29 juli. Og vi skal være på et hotell som heter "Loutsiana Hotel Apartments".

Skulle vist være et party tollerant hotell :thumbup:

Hvor mye penger tar dere med ?

Jeg regner med å ta med en 16 k , 1 lapp for dagen, så er man sikret. Bedre å ta me litt hjem en å bli tomm :)

Lenke til kommentar

Har reist en del på partyturer ja, så vet hva jeg hiver meg ut på ;D

Var i amsterdam i sommer på q dance feestfabriek! Å det var et par ukers festing i amster.

Ikke for å snakke om en stund på sunny beach ;D

Desuten er alt morsomt med de rette folkene , og jeg har med mange av di :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...