Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Stoke City


Nicht

Hvem vinner?  

28 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra nok dette mtp laget vi stilte. Mange fra sentrallinja ute og vi spilte med 10 mann.

 

PS: Legg merke til at det bare trengs ett skudd på mål for at PIG skal slippe inn, uansett kamp. Den dårligste keeperen siden Taibi? Flott at han forsvinner nå i Januar.

 

Pig 1 - Slipper inn det eneste skuddet, absolutt tagbart også.

 

Rafael 8 motm - PL Beste høyreback

Vida 7

Smalling 7

Evra 6

 

Nani 7+ - Utgjør som alltid en forskjell.

Fletcher 3

Gibson 2

Giggs 6-

 

Hernandez 6 - Suger i spillets faser men er den dødeligste spissen jeg har sett på engelsk jord siden sunny/ruud.

Berbatov 4-

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Hva tenker dere om Chelsea, er det noen som våger å si at de er ut av gullkampen?

Helt ute vil jeg ikke si, men jeg frykter både City og Arsenal mer nå. Chelsea ligger noen poeng bak, men hovedgrunnen til at jeg frykter City og Arsenal mer er det at Chelsea er elendige om dagen i tillegg. De ser veldig tafatte ut og har ikke vært bedre enn resultatene de har fått den siste tiden.

Lenke til kommentar

Greie karakterer Gold. Men stusser litt på hva Rafael og Smalling driver med på målet egentlig. Smalling er langt ute av posisjon og tar seg av mannen til Rafael, ergo mister vi mye luftstyrke i midtforsvaret når innlegget kommer. Synes ikke Smalling var aggressiv nok til å presse ballfører heller. Men ellers var begge outstanding. Ser mye av Ferdinand i Smalling.

Lenke til kommentar

PIG - 1: Totalt elendig på målet.

 

Evra - 6: Litt bedring framover idag synes jeg

Vidic - 7: Sterk som vanlig i duelspillet, bryter ofte foran

Smalling - 6+: God kamp av Smalling. virker å passe fint inn med Vidic.

Rafael - 7: Sterk kamp igjen av Rafael, men feilposisjonert et par ganger.

 

Nani - 8: MoM. God både offensivt og defensivt. Fin assist, nydelig mål.

Gibson - 0: Kunne like godt hatt 10 mann på banen.

Fletcher - 6-: Løper mye, takler bra, men litt for lite offensiv kreativitet, spesielt når vi har Gibson på midten.

Giggs - 6: Grei kamp fra veteranen. har en del bra stikkere, men gjør noe veldig rart spesielt på pasningen fra Hernandez i første omgang

 

Hernandez - 6: Bra mål, men lite involvert i spillet ellers. Flink til å skaffe seg rom.

Berbatov - 7: I fraværet av Rooney må Berbatov være møtende spiss hele tiden, derfor kommer han ikke til like mange sjanser som vanlig. Men gjør en god kamp, holder bra i ball og binder til tider opp mange Stoke Forsvarere.

 

United som Helhet - 6: Greit og kontrollert, men kunne vært giftigere framover. Også rot i forsvaret på 1-1 scoringen. Men alt i alt en god og solid kamp fra rød-trøyene.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Greie karakterer Gold. Men stusser litt på hva Rafael og Smalling driver med på målet egentlig. Smalling er langt ute av posisjon og tar seg av mannen til Rafael, ergo mister vi mye luftstyrke i midtforsvaret når innlegget kommer. Synes ikke Smalling var aggressiv nok til å presse ballfører heller. Men ellers var begge outstanding. Ser mye av Ferdinand i Smalling.

 

 

Etter å ha tenkt litt på det synes jeg ikke Fletcher og Gibson var SÅ rævva. Vi eide Stoke fra start til mål, de fikk èn sjanse og tok den. Fletcher gjorde kanskje sin beste kamp denne sesongen og Gibson var ikke katastrofalt dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg er enige i at dette var deilige taklesterke Fletcher anno topppen sin i 08. Hadde 3-4 sklitakler det brant av. Kanskje den beste kampen (10/11) jeg har sett av han selv. Det er forskjell på grå og sikker.

 

DJ: Gibson hadde flere brudd og startet angrep i tide og utide. Utvilsom ingen strålende kamp, men syns du seriøst 2 som Gold ga er mer relevant enn en midt-på-treet 5-?

 

edit: .. angående "beste kamp" osv med Fletcher: Tenker på beste kampen brudd/taklingsmessig. Vi spilte mot Stoke. De hadde én sjangse.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...