Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter å bli sammen med gutter som ikke har hatt kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville mye heller vært med en som aldri hadde hatt kjæreste/var jomfru, enn han jeg holder på meg nå som har hatt 10000 andre damer. Kanskje fordi jeg er jomfru og ikke hatt kjæreste selv.

Hilsen gammel jomfru.

 

Så du holder på med en fyr, men ville mye heller vært med en annen?

 

Hvis vi glemmer alle andre faktorer, så tror jeg ikke ei jente ville blitt sammen med en gutt som aldri har hatt kjæreste, framfor en som har hatt mange kjærester. Mennesker er flokkdyr. En mann må ha rang, og å bestige damer er én måte å få rang på, en av de mest effektive.

Lenke til kommentar

Ville mye heller vært med en som aldri hadde hatt kjæreste/var jomfru, enn han jeg holder på meg nå som har hatt 10000 andre damer. Kanskje fordi jeg er jomfru og ikke hatt kjæreste selv.

Hilsen gammel jomfru.

 

Så du holder på med en fyr, men ville mye heller vært med en annen?

 

Hvis vi glemmer alle andre faktorer, så tror jeg ikke ei jente ville blitt sammen med en gutt som aldri har hatt kjæreste, framfor en som har hatt mange kjærester. Mennesker er flokkdyr. En mann må ha rang, og å bestige damer er én måte å få rang på, en av de mest effektive.

 

Vel, da kan du jo like greit bare si at du har hatt mange damer..

Du kan jo igrunn si akkurat hva du vil. Damen kan jo ikke bevise noenting, så da må hun bare stole på det du sier, og da mener du man har fått en høyere rang?

Lenke til kommentar

Hvis du klarer å narre en dame så hun tror at du har hatt mange før henne, så ja, da har du høy rang i hennes øyne. I praksis vil det være vanskelig å opprettholde en slik løgn.

Jeg tror du har et litt naivt syn på hvordan mennesker fungerer, samtidig som du her setter alle i samme bås...

Lenke til kommentar

Hvis vi glemmer alle andre faktorer, så tror jeg ikke ei jente ville blitt sammen med en gutt som aldri har hatt kjæreste, framfor en som har hatt mange kjærester. Mennesker er flokkdyr. En mann må ha rang, og å bestige damer er én måte å få rang på, en av de mest effektive.

 

 

Hvis du klarer å narre en dame så hun tror at du har hatt mange før henne, så ja, da har du høy rang i hennes øyne. I praksis vil det være vanskelig å opprettholde en slik løgn.

 

Jeg er litt irritabel i dag. Les postene mine godt før du beskylder meg for det ene eller det andre.

 

Her fant jeg et ferskt eksempel på det jeg snakker om, selv om de færreste jentene vil innrømme at de tenker sånn.

 

Negativt:

-Han er veldig sjenert og rødmer utrolig lett.

-Han er jomfru og har aldri hatt en kjæreste. Jeg derimot har hatt mange kjærester, og mange ONS.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Hvis du klarer å narre en dame så hun tror at du har hatt mange før henne, så ja, da har du høy rang i hennes øyne. I praksis vil det være vanskelig å opprettholde en slik løgn.

 

Jeg tolker det slik at da kun noen få ord skiller skiller de rangene. Jeg mener heller det er måten du er på, som får damen til å tenke og tro at du har hatt mange damer før. Jeg tviler på at damen får noe mer lyst på deg etter at du har sagt til henne at du har hatt mange damer.

Lenke til kommentar

Jeg driter egentlig i hvem som er irritabel og ikke. jeg sier at jeg mener du tar feil! Jeg beskylder deg ikke for noe som helst. Skjerp deg!

 

Tråden du henter eksempel fra er allerede meget omstridt, så den setter jeg ikke ekstremt lit til.

 

Vi mennesker har bl.a. pannelappen som skiller oss fra andre "flokkdyr" og som gjør at vi har muligheten til å tenke litt lenger, noe de aller fleste gjør.

 

Så jo, JEG mener at du har et naivt og feil syn på mennesker. Mener du at det er en "beskyldning" så kan du gå og ta deg en bolle.

Lenke til kommentar

Hvis du klarer å narre en dame så hun tror at du har hatt mange før henne, så ja, da har du høy rang i hennes øyne. I praksis vil det være vanskelig å opprettholde en slik løgn.

 

Jeg tolker det slik at da kun noen få ord skiller skiller de rangene. Jeg mener heller det er måten du er på, som får damen til å tenke og tro at du har hatt mange damer før. Jeg tviler på at damen får noe mer lyst på deg etter at du har sagt til henne at du har hatt mange damer.

 

Derfor sier jeg "hvis vi glemmer alle andre faktorer". Man klarer ingenting med den ene tingen alene, og hvis man sier "jeg har hatt mange damer", så vil man snarere bli oppfattet som stakkarslig. Det kommer ann på veldig mye annet, og det henger også sammen med hvor mange damer man har hatt i stor eller liten grad.

 

Jeg sier ikke at alle damer foretrekker det samme. Men generelt sett vil en mann som har hatt mange damer ha bedre sjanser enn en mann som er identisk på mange andre områder, til å få flere damer. Ikke nødvendigvis på grunn av antallet, men på grunn av alt som følger med som en virkning av at han har besteget mange damer.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...