Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter å bli sammen med gutter som ikke har hatt kjæreste?


Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at alle damer foretrekker det samme. Men generelt sett vil en mann som har hatt mange damer ha bedre sjanser enn en mann som er identisk på mange andre områder, til å få flere damer. Ikke nødvendigvis på grunn av antallet, men på grunn av alt som følger med som en virkning av at han har besteget mange damer.

 

Personlig ville jeg holdt meg unna en fyr som hadde hatt mange damer. Dvs, jeg synes ihvertfall det er svært negativt å ha hatt mange damer, og jeg fortrekker heller en uerfæren fyr framfor en som er erfaren. Men, det er meg. Jenter er like forskjellige som gutter på dette området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skjønner ikke hva Zarac mener.

 

Å hore rundt er ikke attraktivt i seg selv, men på en indirekte måte. La oss ikke være naive her. Kjekke, smarte, suksessrike gutter har bedre dametekke. Altså er guttene med attraktive kvaliteter, også de mest erfarene.

 

Syk generalisering, men dere forstår poenget.

Lenke til kommentar

Du skjønner ikke hva Zarac mener.

 

Å hore rundt er ikke attraktivt i seg selv, men på en indirekte måte. La oss ikke være naive her. Kjekke, smarte, suksessrike gutter har bedre dametekke. Altså er guttene med attraktive kvaliteter, også de mest erfarene.

 

Syk generalisering, men dere forstår poenget.

 

Jeg forstår hvor han vil hen, at dette gjelder ofte disse guttene som regnes som kjekke, smarte, suksessrike guttene. For en del jenter så stemmer nok sikkert dette, samtidig er det også en del jenter, slik som meg, som ikke finner dette spesielt attraktivt i det hele tatt, og det var vel det jeg ville frem til. At man er erfaren som en konsekvens av dette skjønner også jeg er en del av det, men som sagt: det er minus i min bok.

Lenke til kommentar

Du skjønner ikke hva Zarac mener.

 

Å hore rundt er ikke attraktivt i seg selv, men på en indirekte måte. La oss ikke være naive her. Kjekke, smarte, suksessrike gutter har bedre dametekke. Altså er guttene med attraktive kvaliteter, også de mest erfarene.

 

Syk generalisering, men dere forstår poenget.

 

Ja, det er dette meg mener, selv om jeg vet at det ikke gjelder alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...