Gå til innhold

Dreamcast får nytt liv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Og så var det dette om hvor mange som faktisk kommer til å kjøpe det. Er ikke akkuratt mange som har en Sega Dreamcast. Eller i det hele tatt vet hva det er ...

 

Selv har jeg aldri vært i nærheten av en engang..

 

 

Selv synes jeg de burde selge det via PSN, Xbox Live og Wii Ware. Istedet for på en konsoll som ble gjemt bak PS2, Xbox og Nintendo Gamecube.

 

Jaja, det er vel folk som kommer til å kjøpe det, men det er vell ikke mange.

Lenke til kommentar

Hvorfor klage på en spill artikkel på et spillrelatert nettsted som Spillverket? Er Spillverket kun forebeholdt Xbox 360, PS3, Wii og PC? Latterlig å se hvordan folk klager. Hvis artikkelen ikke appellerer til deg? Hvorfor i det hele tatt lese den, eller kommentere den? Alt for mange usaklige og tåpelige kommentarer.

For å ta navnet som et eksempel, så bør et spillverk omhandle alt som har med spill å gjøre, stort og smått, høyt og lavt, deriblant Dreamcast, da er det vel ikke noen nødvendighet i å slakte en artikkel som denne?

 

Men får å gå on-topic, synes jeg det er gøy at folk fortsatt bruker tid og utvikler noe som helst til eldre konsoller, da det er mange nostalgikere der ute, som synes det kunne vært moro å ta fram den gamle boksen, og det trenger da vel ikke være innovativt for at det skal være gøy og underholdende?

Lenke til kommentar

Oi så spennende, en space-sidescroller, dette har jeg aldri sett før! En revolusjon i spillverden! :dribble:

 

Vil nødig henge deg ut, men i dagens spillverden finner man vel langt flere skytespill i førsteperson enn du finner et spill av denne typen. Det er ikke nødvendigvis innovativt eller revolusjonerende, men kanskje kan dette spillet perfeksjonere sjangeren?

 

Personlig synes jeg det er friskt å se noe annet enn en konstant strøm av oppfølgere, så selv om dette kanskje er i drøyeste laget, ønsker jeg utvikleren alt vel.

Lenke til kommentar

trur også det er pr stunt for å gjøre tittelen vellkjent. men det hadde vært kult om de kun lagde det til dreamcast. er sikkert også veldig vansklig å porte noe som helst fra dreamcast til noen annen konsoll. syntes det også ser ut til å være veldig akseptabel grafikk for å være dreamcast, med tanke på den "noe" trege maskinvaren. http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamcast#Hardware . en psp har omtrent dobbelt maskinvare ytelse, om ikke mye mye mer pga programvaren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...