Vetle96 Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Har noen her prøvd et vibrerende massasjeapparat? Jeg har et ekstremt sterkt et(beregnet for rygg og muskler og slikt), men jeg bruker det på kuken. Og det er jævla digg Men både hånda og kuken er helt "shaked" etterpå, da xP
Zeph Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Finnes massevis av sexleiketøy som vibrerer.
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 yep, i has. jeg er jente da. men hadde et vibrerende massasjeapparat som var god venn med musa en laang periode. good times. Postet av anonym: 5fe9f920a210c7afa033903f2d15a7af
L4r5 Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Har hørt massasje-apparatet til Hitachi skal være en slager, men den fås så vidt jeg vet bare i 120voltsversjon. Så da trenger man omformer. Den er visst mye bedre enn MX-fighter som selges i Norge. 1
UsernameLadiesman217 Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Massasjeapparat kan fungere like godt for begge parter, det. Har ei venninne som er sexolog, ho fortalte meg hvordan man kunne få P-punktorgasme ved å massere riktig sted mellom pungen og anus. Dét var svært nyttig info. Dama og jeg bruker Fairy Mini II Lithium Charge Wand Massager, den er både oppladbar og har trinnløs regulering av vibrasjonen. De andre "vanlige" apparatene har jo som regel klønete ledning og bare en eller to hastigheter. Vi bruker vår på hverandre, og det anbefales på det groveste å prøve en sånn.
Anbefalte innlegg