Gå til innhold

Burde jeg spille WoW igjen?


Spille WoW igjen?  

93 stemmer

  1. 1. Spille WoW igjen?



Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 14 år. Jeg har i min fortid spilt WoW eller World of WarCraft. Med den nye expansion pakken fikk jeg lyst å spille igjen. Nå på grunn av noen problemer, som jeg ikke helt kan forklare. Men i allefall Blizzard krever at vi betaler for penger som de hadde, les mer om det HER.

Så jeg må da betale tilbake og spille, sist gang orket jeg ikke å spille når jeg startet for da måtte jeg sette meg inn i det igjen. Jeg fikk veldig lyst nå da! Jeg har en i lvl 68 og en i lvl 55. Jeg brukte nesten tre år sist gang på å komme meg til de levlene. Så for å si det enkelt, jeg er ikke god med spill.

 

Problemene med å starte igjen er følgende:

- Betale tilbake

- Sette seg inn i det igjen

- Om jeg ikke startet vill Bizzard slette kontoen min etter seks måneder og det er fire igjen nå.

 

Her er en ting jeg kan gjøre istede:

La de slette kontoen og starte en ny igjen med nye muligheter!

 

Svar med din mening ver så snill! :dontgetit:

 

Det hadde vært supert :new_woot:

 

Besøk også bloggen min

Endret av gohando5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kjøpte spillet i går, og måtte oppgradere til Cata hadde burning crusade men det var da eg ga meg.

 

Anbefaler du starter på nye ark helt ny char pga det er mye å sette seg inn i, og hvis du starter på en char level 50-60 så mister du litt gleden av itemsa du har hvis du skjønner. Siden det er så lenge siden du har spilt mye har forandret seg siden det.

Lenke til kommentar

Jeg brukte ekstremt lang tid på å levle, derfor sier jeg at jeg er dårlig i spill. Jeg skjønner selvi ikke at jeg kan ha brukt så lang tid... Jeg er kjempe flink med alt annet!

Men litt hjelp med dette "Chargeback" greiene til Blizzard, hva vill de at jeg skal gjøre?

 

Og takk hittil! God Jul! :thumbup:

Lenke til kommentar

Nja, min anbefalning er å styre unna slike spill om man er litt svak, en time blir fort 8 og spiller man såpass hver dag ender man opp uten liv.

Jeg har selv vært hekta, men med hard trening og mental fokus har jeg greid å ha full kontroll nå.

 

Jeg bruker å ha noen regler :

 

*Må kunne gå fra spillet når som helst og ikke bli irritert (men var jo rett under raidinga jo for faen etc).

*Bør være mulig å kunne lagre spillet raskt eller sette det på pause.

*Om det er online så bør det la seg gjøre å forlate det og komme tilbake senere eller en annen dag uten å gå bananas.

Lenke til kommentar

Jeg brukte ekstremt lang tid på å levle, derfor sier jeg at jeg er dårlig i spill. Jeg skjønner selvi ikke at jeg kan ha brukt så lang tid... Jeg er kjempe flink med alt annet!

Men litt hjelp med dette "Chargeback" greiene til Blizzard, hva vill de at jeg skal gjøre?

 

Og takk hittil! God Jul! :thumbup:

 

Jeg spilte LotRO i over to år uten å nå max level en eneste gang. (dvs max level var opprinnelig 50, men det ble økt til 60 i Moria og 65 i Mirkwood. Jeg hadde en på lvl 63 da jeg gav meg.) For meg handler MMORPGer om å ha det moro, møte folk og gjøre hva jeg vil, ikke om å nå høyeste level så snart som mulig. For meg er man god om man kjenner klassen sin og kan spille den effektivt både i solo og i grupper. Det har ingenting å si hvor lang tid man bruker på å nå diverse levels.

 

Angående Chargeback ser det ut som du har unngått å betale for en periode, eller pengene ble trukket tilbake av en eller annen grunn. Blizzard vil naturligvis at du betaler for det du har spilt før du får spille mer. Du kan ikke betale tilbake med gamercard eller ved å overføre pengene til dem, så du må nok pent bruke et bankkort.

 

Å starte en ny konto vil neppe hjelpe. Kanskje klarer du å opprette et nytt abonnement, men om Blizzard oppdager det er du nok ille ute. I teorien har du da unngått å betale for tid du har kjøpt, så strengt tatt er det å stjele. Det er som du sikkert vet ikke helt lovlig. ;) Jeg anbefaler å betale Chargeback enten du spiller eller ikke. Om du vil spille mer er opp til deg, men uansett vil jeg anbefale å starte på lvl 1 med en ny karakter for å se alle de nye områdene og lære å spille med klassen igjen. Og gjør deg selv en tjeneste og bruk god tid. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hold deg unna Everquest-kloner hvor målet er stadig å jakte gulroten (level/items) istedet for å ha det gøy. Selv vurderer jeg DC Universe Online og ikke minst The Old Republic hvis jeg skal spille et MMO siden de foreløpig ser ut til å tilby noe annet enn level/item grind.

 

Uansett, det viktigste er å spille for å ha det gøy, og ikke føle at en må spille for å oppnå noe.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å prøve i alle fall. Alt er helt nytt nå.

 

Men det er ikke vits å henge i en low lvl lenge, alle andre reiser forbi deg, kanskje møter du en som har lvl 85 fra før, og lvler en alt, men han vil bare levle fra deg.

 

Det er veldig kjedelig å levle (var i alle fall det før den nye expansionen), og du får ikke gjort så mye annet enn å lvle til du når lvl 85.

Lenke til kommentar

Nei.

 

Finn deg en annen hobby heller, som ikke involverer å sitte dønn i ro :).

 

Ta det med ro jeg har fullt av hobbier, men blir jo lei de også :thumbup:

 

Her er mine hobbier: Lese bøker, gå turer, tegne, skrive dikt/fortellinger, regissere filmer, lage film ideer, kaffe, se film, filosofere.

Lenke til kommentar

(...)

 

Det er veldig kjedelig å levle (var i alle fall det før den nye expansionen), og du får ikke gjort så mye annet enn å lvle til du når lvl 85.

Det er dette jeg ikke skjønner at folk gidder - nemlig å spille et spill hvor de første timene er kjedelig, for så å endelig begynne med det en har lyst til etter x antall timer med levling. Noe lignende i et singleplayerspill ville være uhørt, men siden det er online så gidder folk å sitte der og grinde level i koma for å komme til "end game". Skjønner det ikke selv, men men...

 

Nei.

 

Finn deg en annen hobby heller, som ikke involverer å sitte dønn i ro :).

 

Ta det med ro jeg har fullt av hobbier, men blir jo lei de også :thumbup:

 

Her er mine hobbier: Lese bøker, gå turer, tegne, skrive dikt/fortellinger, regissere filmer, lage film ideer, kaffe, se film, filosofere.

14 år og kaffe som hobby? Du må vel det kanskje for å holde ut en hel natt med grinding ;)

Endret av Aurvan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

(...)

 

Det er veldig kjedelig å levle (var i alle fall det før den nye expansionen), og du får ikke gjort så mye annet enn å lvle til du når lvl 85.

Det er dette jeg ikke skjønner at folk gidder - nemlig å spille et spill hvor de første timene er kjedelig, for så å endelig begynne med det en har lyst til etter x antall timer med levling. Noe lignende i et singleplayerspill ville være uhørt, men siden det er online så gidder folk å sitte der og grinde level i koma for å komme til "end game". Skjønner det ikke selv, men men...

 

Nei.

 

Finn deg en annen hobby heller, som ikke involverer å sitte dønn i ro :).

 

Ta det med ro jeg har fullt av hobbier, men blir jo lei de også :thumbup:

 

Her er mine hobbier: Lese bøker, gå turer, tegne, skrive dikt/fortellinger, regissere filmer, lage film ideer, kaffe, se film, filosofere.

14 år og kaffe som hobby? Du må vel det kanskje for å holde ut en hel natt med grinding ;)

 

 

He he. Kaffe er som alt annet en stor verden, med masse forskjellig i! :thumbup:

Lenke til kommentar

For å notere en ting her, så sist gang, da jeg spilte ble jeg ikke "avhengig". Jeg gjorde det like bra på skolen da og, og jeg gjorde plikter hjemme, lekser, trente og slikt. Jeg hadde regler:

1- Ikke spill i mer en max. 1 time uten pause på 15 min.

2- Ikke spill slik at en forsømmer andre aktiviteter.

3- Ikke spill i Dungeons og slikt før på Onsdager, da er det greit med mange timer.

Og det var noen andre også.

Lenke til kommentar

Jeg tror det må ha gått litt fort i svingene da du leste delen av klausulen som omtaler hva Blizzard gjør med kontoen din dersom den er inaktiv. De gjør deg oppmerksom på at de kan slette karakterer fra kontoen din etter at kontoen har vært frosset i seks måneder, men det er likevel ingen grunn til bekymring; det skjer nærmest aldri at de benytter seg av den muligheten. Selve kontoen beholder du uansett. Særlig i disse dager, med en felles battle.net-konto for alle Blizzard-spill, ville det vært kontraproduktivt også for dem å springe rundt og stenge kontoer, uansett hvor inaktive de er.

Lenke til kommentar

Hold deg unna Everquest-kloner hvor målet er stadig å jakte gulroten (level/items) istedet for å ha det gøy. Selv vurderer jeg DC Universe Online og ikke minst The Old Republic hvis jeg skal spille et MMO siden de foreløpig ser ut til å tilby noe annet enn level/item grind.

 

Uansett, det viktigste er å spille for å ha det gøy, og ikke føle at en må spille for å oppnå noe.

Hvordan i all verden kan du si det? :| Er jo ingen som bryr seg om gear i WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...