Gå til innhold

Dere med HTC HD2 og Norsk Tipping app


Simkin

Anbefalte innlegg

Er det flere som bruker Artemis Rom og Norsk Tipping Applikasjonen på HD2 her?

 

Har problemer med å få programmet til å virke med nyeste Artemis rom V46. problemet var også der på V37, så jeg gikk tilbake til V25.

 

problemet da, er att programmet ikke reagerer når jeg trykker, og kommer jeg meg inn til hovedmenyen, så er alt forminska. så det er helt på trynet alt der.

 

flere med samme problem?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det flere som bruker Artemis Rom og Norsk Tipping Applikasjonen på HD2 her?

 

Har problemer med å få programmet til å virke med nyeste Artemis rom V46. problemet var også der på V37, så jeg gikk tilbake til V25.

 

problemet da, er att programmet ikke reagerer når jeg trykker, og kommer jeg meg inn til hovedmenyen, så er alt forminska. så det er helt på trynet alt der.

 

flere med samme problem?

 

Jeg sleit også med det der, fikk ikke aktivert programmet pga null reaksjon når jeg trykket... NÅr jeg trykker litt under og til siden for knappen, så fungerer det...

Lenke til kommentar

ja, jeg må trykke ved siden av, men da må jeg først legge ned programmet og så gå inn igjen. men når jeg får aktivert, så hjelper ikke det stort. da alt er knøtt smått i hovedmenyen.

 

er det det hos deg også?

 

jeg fikk faktisk han som lager Rom'en til å lage en med samme java versjon som er i V25 , men det hjalp ikke.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...