Gå til innhold

[Løst] Kicket fra mitt eget guild. Har jeg noen rettigheter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så sinnsykt glad jeg ikke spiller WOW, for folk tar dette virkelig seriøst, "rettigheter" HAHAHAhahaha!!!

 

Er jo litt synd at trådstarter gjorde en lite feil og ga vekk lederskapet i guilden sin men hvem tar ET SPILL så seriøst at slik går inn på en? hadde det vært EVE Online kunne jeg sympatisert da dette er en fulltidsjobb og ikke et spill;)

Lenke til kommentar

Jeg er så sinnsykt glad jeg ikke spiller WOW, for folk tar dette virkelig seriøst, "rettigheter" HAHAHAhahaha!!!

 

Er jo litt synd at trådstarter gjorde en lite feil og ga vekk lederskapet i guilden sin men hvem tar ET SPILL så seriøst at slik går inn på en? hadde det vært EVE Online kunne jeg sympatisert da dette er en fulltidsjobb og ikke et spill;)

 

Ja, for dette forekommer kun i WoW ... folk er idioter over alt ..

Lenke til kommentar

Det er skikkelig teit. Greit nok at noen er kuk på internett, men la folk fikse opp i sine egne feilgrep.

Hvorfor det? er det ikke ønskelig å hjelpe hverandre? om ikke praktisk så med gode råd? med tanke på at hvertfall halvparten av diskusjon.no's poster handler om at noen trenger hjelp med noe, og folk er somregel ivrige til å hjelpe. Det er dumt å gjør dumme ting men det er dumt gange ti å ikke be noen om hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er skikkelig teit. Greit nok at noen er kuk på internett, men la folk fikse opp i sine egne feilgrep.

Hvorfor det? er det ikke ønskelig å hjelpe hverandre? om ikke praktisk så med gode råd? med tanke på at hvertfall halvparten av diskusjon.no's poster handler om at noen trenger hjelp med noe, og folk er somregel ivrige til å hjelpe. Det er dumt å gjør dumme ting men det er dumt gange ti å ikke be noen om hjelp.

Gå og troll et annet sted, er jo allerede åpenbart at du synes wow er teit

Lenke til kommentar

Det er skikkelig teit. Greit nok at noen er kuk på internett, men la folk fikse opp i sine egne feilgrep.

Hvorfor det? er det ikke ønskelig å hjelpe hverandre? om ikke praktisk så med gode råd? med tanke på at hvertfall halvparten av diskusjon.no's poster handler om at noen trenger hjelp med noe, og folk er somregel ivrige til å hjelpe. Det er dumt å gjør dumme ting men det er dumt gange ti å ikke be noen om hjelp.

Gå og troll et annet sted, er jo allerede åpenbart at du synes wow er teit

? jeg troller ikke jeg, jeg påpeker hvor lite gjennomtenkt din kommentar er, og ja jeg liker ikke WOW, det betyr ikke at jeg ber folk drite i vedkommende som har gjort en feil. Jeg kan mislike et spill som har lite mening (sammenlignet med andre spill) og som har ledet til at folk har mistet jobben og ødelagt forhold. MEN jeg har i det minste sympati for trådstarter, noe du tydeligvis ikke har.

 

:)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det galt og blande inn foreldrene?

Greit han burde kanskje ikke vært så naiv men burde man ikke kunne stole på noen?

 

Synes du burde ringe foreldrene jeg og se hva de synes om saken vis, vis han som stjal ifra deg er under myndig.

 

Det er et spill greit nok men det gir ikke folk rett til og være total dritt unger uten og få noe igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ok, jeg har vært borti lignende situasjon, men der var det stikk motsatt. Jeg var den personen du snakker om, og du var den du er.

 

Var offiser i en raiding guild i WoTlK, Guild Masteren ble pappa og jeg tok over guilden. Når GM'en sluttet å raide så var det mange andre raidere som stakk fra guilden og vi klarte ikke å oprettholde aktiviteten. Det var en low pop RP server, så var ikke mye rekruttering.

 

Etter guilden hadde stått inactive i 2 måneder uten raiding, så tok jeg 50,000 gull fra banken og migrerte over til Grim Batol.

 

Da sende de en ticket til GM, og de fikk tilbake 50,000 gull i banken, selv om jeg var GM når jeg tok det ut. Og jeg hadde fortsatt mine 50,000 gull på Grim Batol.

 

Så eneste veien du kan gå med dette er til en GM, ikke diskusjon.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...