Gå til innhold

skal dolokket være oppe eller nede?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg innså at Mythbusters har testet dette, så vi trenger ikke å lure lenger. Konklusjon: det er bæsjepartikler overalt.

 

Video

 

Mayday, har sett samme episode, badet blir bokstavelig bombardert av bakterier fra avløpsvannet og bæsjen når du trekker ned dersom dassen er åpen pga spruten.

Lenke til kommentar

Jeg innså at Mythbusters har testet dette, så vi trenger ikke å lure lenger. Konklusjon: det er bæsjepartikler overalt.

 

Video

 

Mayday, har sett samme episode, badet blir bokstavelig bombardert av bakterier fra avløpsvannet og bæsjen når du trekker ned dersom dassen er åpen pga spruten.

Tannbørstene som var i en plastbeholder i et annet rom ble da akkurat like kontaminert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg innså at Mythbusters har testet dette, så vi trenger ikke å lure lenger. Konklusjon: det er bæsjepartikler overalt.

 

Video

 

Mayday, har sett samme episode, badet blir bokstavelig bombardert av bakterier fra avløpsvannet og bæsjen når du trekker ned dersom dassen er åpen pga spruten.

Tannbørstene som var i en plastbeholder i et annet rom ble da akkurat like kontaminert.

 

De ble kontaminert, men de som var nærmest toalettet på dette badet var blitt betydelig mer kontaminert fordi de ble eksponert for sprut fra dassen.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Dei viktigaste grunnane for meg er det estetiske og praktiske. Du kan sitte på eit dolokk, det hindrar saker og ting frå å falle nedi, det kan brukast som midlertidig bord og det ser betre ut med eit lokk enn eit gapande hol der all avføring blir transportert. Like naturleg som å lukke skapdører på kjøkkenet.

 

Argumentet med at det tar tid er så dumt at det knapt kan kalles argument. Minnar meg om ein forumbrukar som slutta å pusse tennene for å spare tid til andre ting.

Endret av Zeph
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dei viktigaste grunnane for meg er det estetiske og praktiske. Du kan sitte på eit dolokk, det hindrar saker og ting frå å falle nedi, det kan brukast som midlertidig bord og det ser betre ut med eit lokk enn eit gapande hol der all avføring blir transportert. Like naturleg som å lukke skapdører på kjøkkenet.

 

Argumentet med at det tar tid er så dumt at det knapt kan kalles argument. Minnar meg om ein forumbrukar som slutta å pusse tennene for å spare tid til andre ting.

 

Jeg er enig med deg. Det er derfor toalettet har et lokk som har som funksjon å stenge for hullet ellers kunne man bare ha latt ringen få bli igjen hvor lokket er fjernet.

Lenke til kommentar

jeg har alltid dolåkket oppe. og tannbørste like ved.

var hos tannlege igår og jeg hadde ingen hull så det er ikke farlig. dere er bare pingler :new_woot:

 

snuser også og tenna mine var like fine forde :new_woot:

 

med andre ord. snus i vei og la avtredet stå åpent og stinke avføring fra virkedag 22 desember 2010

 

velkommen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...