Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 Vietnam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg å... Men det er ikke singleplayer :S men var rart at ea annonserte jettfly på trailerne sine da :ermm: for nå ble jeg egentli litt skuffet........

Er det ikke jetfly i MP da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje i Vietnam, har ikke spilt alle kartene enda. I "vanilla" så er det kun helikoptre i lufta (multiplayer), kartene er ikke store nok til fly egentlig.

--

Først inntrykk av Vietnam, har kun spilt 3 kart (av 5, tror jeg det er), og kun 1-2 runder pr kart, og kun hovedsakelig assault og litt recon:

Kartene virker smale slik at det er alt for lett at det blir en stillings krig og få alternative ruter å komme seg frem på. Noen steder så virker det som man slåss mer mot terrenget enn fienden, så jeg er ikke veldig fornøyd med kartene i øyeblikket. Men må holde muligheten for at det kan bli bedre etter som man blir bedre kjent med kartene. Men visuelt så er det meget bra.

Begge sidene ser ut til å ha de samme våpnene. Ingen red dot her, noe jeg nesten er avhengig av i "vanilla", men iron sight fungerer fortsatt ganske bra, og er ikke mye i veien/hindrer sikt. Hovedsakelig spilt med Ak47, god stabilitet og skade ;) Lite (3-5) ekstra utstyr, og det ser ikke ut til å være noen unlocks å arbeide seg frem til.

Tank "secondary" våpen er flamekaster i stedet for maskingevær, men tårnet/turreten er fortsatt som den alltid har vært. Det spilles også musikk når du setter deg inn i tanken, tror ikke du har noen valg som i BFV.

Skrevet (endret)

Jeg å... Men det er ikke singleplayer :S men var rart at ea annonserte jettfly på trailerne sine da :ermm: for nå ble jeg egentli litt skuffet........

Er det ikke jetfly i MP da?

Er ikke det gitt, bare helikopter, fly er vel det eneste som mangler egentlig.

Endret av Nitrius
Skrevet

Sitter å spiller Battlefield bad company 2 nå og det er et awsome spill!!!! :new_woot:

Men de jeg lurer på er om det er jettfly der? for jeg så noen trailere på youtube, der amerikanske jettfly var med i spillet? noen som vet noe? :thumbup:

Battlefield 2 har jetfly. Battlefield Bad Company 2 har kunn helikopter. Battlefield Bad Company 2: Vietnam har kunn et helikopter.

Blir nok ingen fly før BF3 tenker jeg.

Skrevet

HEI eg fikk min battlefield bad company 2 vietnam i posten dt funger men koden som va me villa ikke registreres noen som har opplevd samme probleme =? dt samme va i 2142 northern strike bi så sur når dt e oppfølgeraaa gled meg tell bf3 :=)

Halloen folkens! :new_woot:

Er stor fan av Battlefield, og no kommer det ut en expansion pack til BFBC2, altså BFBC 2 Vietnam. MEn jeg har noen spørsmål anngående hvordan jeg får kjøpt dette spillet.

- Er spillet bare tilgjengelig for ON DEMAND? :hmm:

- Går det an å få spillet tilsendt i posten? :hmm:

Jeg handler alle spillene mine fra cdon.no, og der er begge disse mulighetene tilgjengelig. MEn har hørt noen rykter om at spillet bare er tilgjengelig for ON DEMAND! :hmm:

Er de noen som kan bekrefte hvordan jeg kan få kjøpt spillet?! trenger hjelp fortest mulig! :w00t:

HEI eg fikk min battlefield bad company 2 vietnam i posten dt funger men koden som va me villa ikke registreres noen som har opplevd samme probleme =? dt samme va i 2142 northern strike bi så sur når dt e oppfølgeraaa gled meg tell bf3 :=)

Skrevet

Du må skrive inn goden uten "-" tegnene som står i koden.

Feks:

43FDF-SD232-DSDAS-232S <- Feil

43FDFSD232DSDAS232S <- Riktig

Skrevet (endret)

Jaja, selvsagt. Og en fulltreffer av et skudd kunne stoppet halerotoren og sendt hele doningen snurrende ned i bakken. Men... :hrm:

Endret av MækkTævvish
Skrevet (endret)

Personlig gjør det meg ingenting at helikopterne virker svake. Mindre rape da =P

Edit: Spilte noe runder nå. Helikopterne tåler ufattelig mange skudd fra mitraljøser -_-

Endret av Northern
Skrevet

Huh? Måtte ikke jeg, virka flott med "-"

Ah ok, for de som kjøpte på Steam, så var koden oppført med "-", men man måtte (iallefall jeg, min bror og min far) skrive uten - i koden for at den skulle godkjennes :whistle:

Skrevet

Er spillet noe tess? Er det ny runde med "levels" som i BC 2?

Er kun 4 (+ ett som låses opp senere) nye kart og våpen i en Vietnam innpakking, fremdeles BC2. Liker man BC2 så bør man også like denne utvidelsen, selv om kartene (design) kan variere i smak. Det er ingen ny runde med levels eller unlocks (jeg hadde i alle fall alle våpen tilgjengelig, er/var rank ca 36-37), du fortsetter på/med den ranken du har i BC2.

I det store og hele ingenting nytt, bare en litt annen innpakking, slik at man får litt ekstra og litt variasjon.

Skrevet

Det spilles også musikk når du setter deg inn i tanken, tror ikke du har noen valg som i BFV.

Kan binde knapp til endring av musikk. Har dog ikke funnet ut hvordan du kan slå den av etter at den først har begynt :)

Personlig gjør det meg ingenting at helikopterne virker svake. Mindre rape da =P

Edit: Spilte noe runder nå. Helikopterne tåler ufattelig mange skudd fra mitraljøser -_-

Derfor skyter du dem ned med maingun på tanken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...