Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1920x1200 :ohmy:

Lyst på nytt skjermkort :(

Går det an å bytte skjermkort i en laptop? eller må man bytte ut skjermen (som man vist nok måtte ihvertfall før)

 

Du får ikke bedre oppløsning av å bytte skjermkort, det er opp til skjermen.

Joda, men jeg vil jo ha litt kvalitet også ;)

Trenger nytt skjermkort uansett xD

 

Og som smif sier, det holder ikke med bare ny skjerm noen ganger

Endret av AlecTBM
Lenke til kommentar
Min Asus EEE 1000H med 8.10 intrepid.

Veldig pent! Conky? Dele config? :)

 

Takk! Som overnevnt er det en mekket versjon av denne: http://gnome-look.org/content/show.php/CON...s?content=92328 som jeg fant på ubuntuforums. Hvis du vil ha akkurat min er det bare å sifra.

 

 

@Taykun: Wallpaper link: http://www.zixpk.com/2008/08/hd-wallpaper-...-wallpaper.html

Endret av Mondain
Lenke til kommentar

Espen-kun:

Hva slags fil er det?

 

Men grunnen til at jeg egentlig skulle skrive denne posten er at jeg snakka med en kammerat som også henger på forumet her (og denne tråden) og vi snakket sa om conky, og om det at det kommer 1-2 spørsmål per side (20 poster/side) om "hva er heter det som viser den infoen på skrivebordet?", og savret er conky, men neste side igjen så er det en ny som spør, som oftest. Og personlig så syns jeg at det har blitt oftere og oftere i det siste.

 

Går det ann å be Iminzilion om å legge inn en liten forklaring på hva conky er i førsteposten? evt at en moderator gjør det? Vet at det er ikke mange som leser førsteposten, men det kan hjelpe.

 

Hilsen AlecTBM

 

PS.

Hvis noen føler seg truffet så var det ikke meningen med dette innlegget, denne var ikke rettet til noen spesielle.

Lenke til kommentar
Espen-kun:

Hva slags fil er det?

 

Men grunnen til at jeg egentlig skulle skrive denne posten er at jeg snakka med en kammerat som også henger på forumet her (og denne tråden) og vi snakket sa om conky, og om det at det kommer 1-2 spørsmål per side (20 poster/side) om "hva er heter det som viser den infoen på skrivebordet?", og savret er conky, men neste side igjen så er det en ny som spør, som oftest. Og personlig så syns jeg at det har blitt oftere og oftere i det siste.

 

Går det ann å be Iminzilion om å legge inn en liten forklaring på hva conky er i førsteposten? evt at en moderator gjør det? Vet at det er ikke mange som leser førsteposten, men det kan hjelpe.

 

Hilsen AlecTBM

 

PS.

Hvis noen føler seg truffet så var det ikke meningen med dette innlegget, denne var ikke rettet til noen spesielle.

 

 

Helt enig. Jeg er ganske lei at alle spør om Conky når svaret står rett foran nesen deres. Greit, jeg forventer ikke at alle skal vite hva det er, men litt research pleier å gi resultater. Spørsmål om oppsett og slikt er dog noe helt annet.

Lenke til kommentar

Tilbake i gnome og arch igjen etter en liten stund. Abstinensene ble for store. Alt for lite oppdateringer i andre distroer :)

 

 

 

Wallpaper : deviantart (Søkte på batman wallpaper)

Font : Impact Normal

Tema : Murrine Arch

Ikontema : Mashup

Window Border : X-Colors Lite

Musepeker : Oxygen Yellow (Synes ikke her da)

post-119818-1231449213_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...