Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva heter disse menylinjene folk har midt på nede på desktoppen sin med ikoner som mail, firefox, osv, og hvor får jeg tak i de?

Avant-windows-navigator.

Avant-window-navigator for å være korrekt.

Skrevet

Hvordan takler dere å bruke Avant Window Navigator? Synes det er så vanvittig ustabilt! Snarveier blir borte, noen programmer nekter den å åpne, de appletsene som følger med slutter å fungere hele tiden osv. Bruker den versjonen som følger med i kildene til Hardy. Noen tips for å få det mer stabilt? Virker jo som om det er så mange som bruker det, så da må det jo nesten være et problem hos meg.

Cairo dock er i mine øyne en mye mer stabil dock, men den er så sinnsykt kronglete å konfigurere.

post-17693-1209652081_thumb.png

Skrevet (endret)
Prøv å sjekke ut siste versjon fra svn kanskje?

svn checkout http://avant-window-navigator.googlecode.com/svn/trunk/ avant-window-navigator-read-only

Takk for tipset! :)

Denne var uten tvil mer stabil, men den har også langt færre muligheter enn den andre versjonen jeg brukte.

EDIT: La inn den versjonen jeg hadde fra før av på en litt annen måte. Det virker stabilt så langt. :) Synes det er selve oppgavelinjen som viser åpne programmer det er mest vanskelig å venne seg til at er plassert på en dock.

Endret av qweac
Skrevet

LessThanJake. Wallpaper?

Mye bra her nå så det var på tide med litt forandring :)

Tango ikoner, aud-Default heter temaet bare. Kan ikke huske hvor jeg fant det. Wallpaper fra deviantart. (Husker ikke hvor fra med den heller)

post-119818-1209812781_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...