Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle titte litt på Gnome igjen i Ubuntu 8.04. La inn Moomex theme, et bakgrunnsbilde og ikoner jeg likte, og liberation fonter. Litt Vistaish, men jeg liker det.

[screenshot]

 

Pent det. :) Hvordan fikk du til TV-greierne? Har prøvd diverse guider, men har liksom aldri fått det til skikkelig. Tror de har vært utdaterte elns. Har du noen guide eller tips?

 

Har gjort noen små endringer siden sist, så kaster med noen bilder. :)

 

post-17693-1210198775_thumb.png

 

post-17693-1210198780_thumb.png

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Pent det. :) Hvordan fikk du til TV-greierne? Har prøvd diverse guider, men har liksom aldri fått det til skikkelig. Tror de har vært utdaterte elns. Har du noen guide eller tips?

Hvis du bruker Ubuntu så er det hvertfall ikke vanskeligere en apt-get install ontv. Etterpå legger man det bare til på panelet, via å høyreklikke og "add to panel". Da skal man få opp en konfigurering hvor man kan velge hvilke kanaler man vil ha.

Lenke til kommentar
Pent det. :) Hvordan fikk du til TV-greierne? Har prøvd diverse guider, men har liksom aldri fått det til skikkelig. Tror de har vært utdaterte elns. Har du noen guide eller tips?

Hvis du bruker Ubuntu så er det hvertfall ikke vanskeligere en apt-get install ontv. Etterpå legger man det bare til på panelet, via å høyreklikke og "add to panel". Da skal man få opp en konfigurering hvor man kan velge hvilke kanaler man vil ha.

 

Takk, men er jo ikke bare lett den konfigureringen der. Norge er jo ikke på listen engang. Fikk det forøvrig til etter litt prøving denne gangen. :) Får derimot ikke frem alle kanalene jeg velger i listen. Er det noen kanaler som ikke fungerer? F.eks. TVNorge og Disney Channel?

Lenke til kommentar
Takk, men er jo ikke bare lett den konfigureringen der. Norge er jo ikke på listen engang. Fikk det forøvrig til etter litt prøving denne gangen. :) Får derimot ikke frem alle kanalene jeg velger i listen. Er det noen kanaler som ikke fungerer? F.eks. TVNorge og Disney Channel?

Det stemmer at noen kanaler ikke fungerer. Vet ikke med Disney, men TVNorge fungerer i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar
t_k: Får du til å bytte navn på skrivebordsikonene i KDE4? Jeg fikk det ikke til. Prøvde å endre alle navnene inne innstillingene til ikonene uten hell.

 

 

Nope. Tror ikke det er støttet enda. Må nok vente til 4.04 eller noe. Ser at det er noen som kjører nyere KDE'er med Open Suse og lignende (Arch?). Nightly builds, men det sies at det ofte "breaker" installasjonen.

 

Edit: Leif.

Endret av t_k
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle titte litt på Gnome igjen i Ubuntu 8.04. La inn Moomex theme, et bakgrunnsbilde og ikoner jeg likte, og liberation fonter. Litt Vistaish, men jeg liker det.

[screenshot]

 

Pent det. :) Hvordan fikk du til TV-greierne? Har prøvd diverse guider, men har liksom aldri fått det til skikkelig. Tror de har vært utdaterte elns. Har du noen guide eller tips?

 

Har gjort noen små endringer siden sist, så kaster med noen bilder. :)

 

 

Heisann. Lurte på hvordan du fikk den sidebaren der jeg? Evt. tema/widgets? :) På forhånd, takk.

 

PS: Distro?

 

EDIT ADD: Fant det raskt ut. :)

 

screenshot659.png.xs.jpg

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...