Gå til innhold

Uncharted 3: Drake’s Deception avslørt!

Issun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller bare vente 1 uke til den er åpen for alle 5 Juli. Skal uansett ha inFamous 2 og har PS+, så ingen problemer her. inFamous serien anbefales alle uansett.

Naughty Gods gjør det igjen. Verdens beste developer, gjør alt de blir bedt om og mye mer til. Hadde kjøpt Uncharted 3 MP alene, selv om det er Single Playeren jeg gleder meg mest til!

Skrevet

Skytingen i Uncharted spillene har aldri vert helt der oppe nei, litt synd i og med at det er såpass mye skyting hele veien igjennom ;)

Skrevet

Mye skyting i visse andre tredjepersonspill og. Å jeg synes skytinga er bra. Når jeg fikk nesten 1000 headshots gjennom campaignen da sier det vel sitt at skytinga sitter som et skudd.

Godt jeg vet at når UC2 innfridde noe stort så vil ikke UC3 skuffe meg!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Uncharted 1 var hærlig, 2eren ikke så mye, greit nok spill, men hadde for mye overdrevet shit, som miniguners, skytinga var også mye dårligere i 2eren enn i 1eneren.

Skrevet

Mine meninger er aldri feil. Derfor kaller alle meg Fasit-Cato.

Nei, mens klattringa og like ting er bedre i 2eren, er skytinga helt klart dårligere, ikke noe rekyl, alt for mange steder du bare skal skyte ned bølger på bølger med fiender.

Og minigun fiender passer inn i Duke Nukem og sci fi spill, ikke et adventure spill som Uncharted. Fiendene i 1neren er perfekte, på slutten får du veldig gode fiender som drepe deg veldig raskt, uten at det blir tullete som armete badguys med miniguns som kan skyte i en evighet.

Du er klar over at en minigun skyter 100 skudd i sekundet, det betyr at selv med 6000 skudd ville de gå tomme etter nøyaktig 1 minutt, og jeg kan garanter at ingen mennesker orker å bære 6000 skudd. Så i virkligheten har de kanskje nok ammo til å skyte 10 sekunder.

Skrevet

Yeah, slikt kaller man kunstneriske friheter. Som det jo f.eks er masse i Indiana Jones-filmene også, noe jeg sammenligner Uncharted-historiene med... en moderne versjon av Indiana Jones, bare voldeligere, noe som er greit siden det tross alt er et action-adventurespill.

• Liker 2
Skrevet

Enig med resten her, syns skytingen og gameplayet generelt var langt bedre i toeren. Absolutt alt. Eneren var genial men toeren tok det så mye videre, omgivelsene, gameplayet, historien .... for å ikke snakke om multiplayeren som har så ufattelig mye innhold og ikke minst co-op med 3 spillere.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Deler faktisk Gunfreaks synspunkt, så lenge man ser bort i fra multiplayer og at grafikken var bedre finpolert. Det ble for mye av det gode og overdrevet i Among Thieves

Endret av ΣΙΝΔΡΕ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...