Gå til innhold

L4r5 blir moderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som de fleste andre, så liker jeg L4r5 godt, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han blir gratulert i hopetall. Se på det på denne måten…

 

Du liker å gå turer i en vakker park hvor det også er masse søppel rundt omkring. I denne parken er det en håndfull parkadministratorer som bestemmer hvor benkene skal stå, hvordan gresset skal klippes og generelt sett hvordan man skal oppføre seg når man er i parken. Dersom en av disse spør om du kunne tenke deg å plukke opp litt søppel når du går gjennom parken, er en slik frivillig jobb virkelig noe å bli gratulert for å få?

 

Jeg sier ikke gratulerer til L4r5. Jeg gir heller heder til ham siden han nå kommer til å bruke sin fritid til å gjøre forumet bedre (det har han jo for så vidt gjort en god stund, men nå også på en annen måte). Får han noe som helst igjen for dette som det er verdt å gratulere for? Jeg sier heller: Takk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

On the other hand, vi kan se det på en annen måte:

 

Du er en del av et samfunn. I det samfunnet er det politi som passer på at alt er i orden, og at folk er trygge. Disse har tilgang til info om deg og har såklart en viss makt. De er forpliktet til å ikke misbruke den og blir straffet for det, men det er noen enkelte som alikevel gjør det og slipper unna med det.

 

Hvordan hadde du følt deg om politisjefen ansatte en person som "kan alt om alle rusmidler"? For å sette det veldig på spissen i kjent MrLeftfield stil (ja, jeg tar selvkritikk for det).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha det jeg kjenner han gjennom innleggene for også :D

 

Glemmer ikke smørbrødlista for hvordan man skal bli rik på svært kort tid.

 

Nettopp. Det er det de fleste kjenner han gjennom. Det virker som popularitet > mod, og det etter min mening er en merkelig avgjørelse (evt avgjørelse på feil grunnlag).

 

Ikke misforstå meg, jeg har ingen problemer med at noen folk er mer populære enn andre, og som de fleste har fått med seg så er ikke jeg opptatt av popularitet i det hele tatt.

 

Etter min mening, så må en bli fortjent til å bli en mod og ikke være "hvem som helst". Fordi mod får plutselig litt mer rettigheter og tilgang til "noggo attåt". Og i denne saken blir iaff jeg litt bekymret.

 

I mitt tilfelle er det snakk om tillit.

 

edit: ref. tidligere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215206&view=findpost&p=15406073

Endret av MrLeftfield
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha det jeg kjenner han gjennom innleggene for også :D

 

Glemmer ikke smørbrødlista for hvordan man skal bli rik på svært kort tid.

 

Nettopp. Det er det de fleste kjenner han gjennom. Det virker som popularitet > mod, og det etter min mening er en merkelig avgjørelse (evt avgjørelse på feil grunnlag).

 

Ikke misforstå meg, jeg har ingen problemer med at noen folk er mer populære enn andre, og som de fleste har fått med seg så er ikke jeg opptatt av popularitet i det hele tatt.

 

Etter min mening, så må en bli fortjent til å bli en mod og ikke være "hvem som helst". Fordi mod får plutselig litt mer rettigheter og tilgang til "noggo attåt". Og i denne saken blir iaff jeg litt bekymret.

 

I mitt tilfelle er det snakk om tillit.

 

edit: ref. tidligere: http://www.diskusjon...post&p=15406073

 

Jeg vedder på at L4r5 er en av de mest aktive brukerne her på forumet. Og ut i fra det jeg har sett så tar han ansvar. Overraska over at han ikke har blitt mod tidligere faktisk.

 

Hvordan må man gjøre seg fortjent etter din mening ? Må man ha fagbrev i noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...