Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få støree pupper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Ellers er det ingen pupper som er så små at ikke det er noen der ute som synes de er akkurat passe. Derimot er det nok av eksempler på mislykkede silikon-operasjoner...

Og det er heller ingen silikon pupper som er så store, sprengte eller fæle at det ikke er noen der ute som liker dem. Lolo Ferrari hadde f.eks også mange menn som likte hennes groteskt store pupper og lepper selv om den vanlige mann syns det bare så fælt ut.

 

Men mer on topic så er det vel egenklig ikke størrelsen på puppa som er det viktigste for de fleste gutter (så lenge de ikke er mikroskopisk små eller enormt store), men heller formen og proposjoner i forrhold til kroppen.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke noe du får gjort med det dersom du ikke vil legge på deg eller legge deg under kniven.. Den beste løsningen er nok å slå seg til ro med de puppene man har og finne seg en kjæreste som liker deg for den du er og ikke for størrelsen på puppene dine :)

 

Hilsen ei som også har små pupper (men de er da ihvertfall faste og funker til mitt bruk, haha) :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan like godt se på en som har runde og faste pupper som ikke er giga men litt under "normalt", sånn som jeg kan se på en jente med litt større en "normalt"..

Passer de til kroppen så gjør det ingen verdens ting.. Men bare husk at rumpe og pupper ikke er alt.. Øya, fjeset, personligheten har mere å si, men en fin rumpe og fine pupper er en "bonus"

 

Postet av anonym: 8ec50d19b21cdded405d41c0c900ea56

Lenke til kommentar

Min erfaring er at pupper fra nesten aa til e fungerer helt fint og kan være like sexy.

 

Men du skriver at du er høy og tynn, mulig du er tynn, men du skriver at du er 162 høy. Det er definitivt ikke høyt, med mindre du går i 8. eller lignende. Og da har du fortsatt lang puppe-voksetid igjen.

Endret av iChristian
  • Liker 1
Lenke til kommentar

haha jeg er 22, og de fleste 12-åringer har større pupper enn meg!! men, det har aldri vært noe problem. Et par klesplagg jeg ikke kan bruke, fordi de er beregna på pupper, og har ekstreme vanskeligheter med å finne bikinier som passer!!!

Men det er liksom det eneste.

Gutter bryr seg ikke om puppene er store eller små. Og hvis de syns det viktigste er at pupper er store, hva er vitsen med å bruke noe tid på de da? Hvis de bare bryr seg om puppene?

 

Jeg er også tynn og bare noen cm høyere enn deg. At små pupper ikke 'passer' en sånn kroppsfasong er bare feil å si. Det er ingen kroppsfasong som er RIKTIG. Personlig syns jeg både hoftene mine, magen min og lårene mine ikke passer til resten... Men det er bare sånne småting jeg irriterer meg over selv... De fleste andre syns kroppen min er kjempepen fordi jeg er så tynn... så da har jeg funnet ut at jeg må nesten bare drite i hva jeg selv tenker om kroppen min noen ganger!!

 

Kjæresten min sier at han liker puppene mine selv om de er små :p Fordi det er uansett noe å ta på hehe.

 

Jeg har sett jenter som har store pupper, og de henger litt ned uansett hvor runde de er. Også tar de på seg BH som løfter dem og får dem til å se faste og runde ut. Men det slipper vi som har små pupper :3

 

 

Og ja, det fins nok ingen enkel måte å få større pupper på... bruk innlegg i BH-en.... det gjør jeg innimellom. haha :p

Endret av lillepy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

beklager viss jeg bumper en gammel tråd.. :p

 

Så noen bilder her en dag, av en jente som hadde 4 bher. Det var sinnsyk forskjell på 1 bh og 4 bher lol.

du kan jo prøve det; )

 

blir bare litt bad viss du finner deg en, og han skal kose med puppene dine ;)

 

viss ikke har du jo noe som heter veksthormoner (HGH).. men pass på bivirkningene (big clitt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

beklager viss jeg bumper en gammel tråd.. :p

 

Så noen bilder her en dag, av en jente som hadde 4 bher. Det var sinnsyk forskjell på 1 bh og 4 bher lol.

du kan jo prøve det; )

 

blir bare litt bad viss du finner deg en, og han skal kose med puppene dine ;)

 

viss ikke har du jo noe som heter veksthormoner (HGH).. men pass på bivirkningene (big clitt)

 

Anbefal småjenter i puberteten å ta noen sykluser med HGH. Genialt!

 

SCUMBAGSTEVE.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har så alt for små pupper! Og lurte på om det er noe man kan gjøre uten opprasjoner og sprøyter ogsånn....

Spis usunne ting som godteri, da brystene er fett og man trenger derfor å gjør om litt glucose til fett;)

 

men en jentes, (antar at du er jente :p), verdi kommer ikke fra størrelsen på puppene, men fra hennes personlighet.

 

-frank

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...