Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få støree pupper?


Anbefalte innlegg

Noe jeg skal spise mer av?

 

Ikke nødvendigvis, viktig å få i seg proteiner. En person med normalt kosthold trenger ikke å tenke på dette. Det er derimot alt for mange unge jenter som slanker seg selv om de er tynne, og i tillegg vil de ha store pupper, noe som ikke er normalt.

 

Men igjen, jeg vet ingenting om hvor gammel du er, hvor tynn du er eller hvordan kostholdet ditt er. Jeg tror det viktigste av alt er å ha et sunnt forhold til sin egen kropp, på alle måter. Spise sunnt, men nok, trene litt etc. Men også psykologisk til hvordan kroppen din ser ut.

 

Sammfunnet har satt for mye fokus på "den perfekte kroppen", og man blir sammenlignet med modeller som somregel er alt for tynne, men som har silikonpupper eller hva enn det er. Prøv å være fornøyd med det du har, og hvis du absolutt må forandre på noe, så gjør det på en naturlig og god måte.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du har fortsatt ikke svart på hvor høy du er.

 

 

Jeg er 162?

 

Noe jeg skal spise mer av?

 

Ikke nødvendigvis, viktig å få i seg proteiner. En person med normalt kosthold trenger ikke å tenke på dette. Det er derimot alt for mange unge jenter som slanker seg selv om de er tynne, og i tillegg vil de ha store pupper, noe som ikke er normalt.

 

Men igjen, jeg vet ingenting om hvor gammel du er, hvor tynn du er eller hvordan kostholdet ditt er. Jeg tror det viktigste av alt er å ha et sunnt forhold til sin egen kropp, på alle måter. Spise sunnt, men nok, trene litt etc. Men også psykologisk til hvordan kroppen din ser ut.

 

Sammfunnet har satt for mye fokus på "den perfekte kroppen", og man blir sammenlignet med modeller som somregel er alt for tynne, men som har silikonpupper eller hva enn det er. Prøv å være fornøyd med det du har, og hvis du absolutt må forandre på noe, så gjør det på en naturlig og god måte.

 

 

 

Hvilke proteiner da? Hva skal jeg spise for å få de?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er en god idé.

Mange kåte fjortisgutter her.

 

Det ville vært lettere å si om puppene er for små eller ikke, men det blir kanskje litt feil og trådstarter har kanskje ikke lyst til å legge ut bilder av den delen av kroppen sin hun er usikker på.

Lenke til kommentar

Det finnes slike pumper på sex-sjapper, kondomeriet etc.

De funker vel, men ikke permanent, man må drive å pumpe litt med jevne mellomrom, noe som ville blitt for tungvindt for min del ihvertfall.

 

Har selv små pupper, men jeg liker de. De er små og faste, og passer relativt fint i forhold til kroppen min.

 

Jeg fikk GIGANTISKE da jeg gikk gravid, og heldigvis slapp jeg unna hengpuppene i ettertid !

Lenke til kommentar

Det hjelper å massere rundt puppelinja der det ofte ligger noen lymfeknuter som hindrer skikkelig blodtilførsel. Nå er du ganske ung så det er vel begrenset med hvor begrenset din blodtilførsel kan bli, men det er verdt et forsøk ;) Enkelte går opp 1-2 cup størrelser ved massere puppene. Har du kjæreste så be han gjøre det, bedre resultat, og vinn-vinn situasjon for begge ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke så mye du kan gjøre for å få store pupper desverre. Du kan skylde på mora og faren din da puppene stortsett går i arv. Det eneste man kan gjøre er selvfølgelig å legge på seg rundt puppene, men da legger man garantert på seg på resten av kroppen også og da er man vel like langt? Så kan du selvfølgelig bli gravid og få melk i puppene, eller du kan operere.

 

Men hvorfor ikke bare vær fornøyd med de småe puppene du har? :) Store pupper er ikke sååå bra, tro meg. De er nesten alltid i veien.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Av de behandlingsformene jeg kjenner til så er vel vakum det som er noe å snakke om.

Du kan se hvordan det ser ut her:

http://www.mybrava.com/what-does-it-look-like.asp

 

Jeg vet også om en krem som visnok skal øke størrelsen, men hvordan den virker skal jeg ikke begi meg ut på. Flere mener at dette er sterkt betenkelig å bruke, men produsenten påstår man kan øke brystene en størrelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...