Scoops Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Brukervennlig installasjon og vedlikeholdsfri. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 565LX Virker veldig interessant når man har 3 vifteplasser i toppen av kabinettet og PSU i bunn. Men merkelig at disse slangene skal være så sabla korte. Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Virker ikke som Asetek er et merke som i det hele tatt eksisterer i Norge. Noen tanker om dette faktisk dukker opp i Norge i det hele tatt, Jonas? Eller oversatte du bare en tilfeldig pressemelding? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Asetek er de som lager Corsair vannkjølere til CPU, hvis jeg husker rett. Så totalt ukjent er de ikke. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Asetek er også de som lagde gode gamle VaporChill. Både komplett og netshop hadde produkter fra asetek før, men lenge siden jeg har sett noe nå. Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Vi får håpe det dukker opp i Norge i enten Asetek eller Corsair versjon, 565LX virket veldig interessant når man har to vifteplasser i toppen av kabinettet som er ubrukt. Lenke til kommentar
PaAra Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Det med å kjøle prosessorene i sere sånn som 585lx gjør kan vel ikke være helt omptimalt? CPU nummer 2 må jo bli en god del varmere. Kunne de ikke spandert litt mer rør og brukt ett parallelt system. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Så lenge man har bra nok gjennomstrømning av kjøleveske har det ikke så mye å si at de er i serie. Gjerne bare en 4-5 grader. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Med en liten dremel skulle det vel gå an å bruke CPU-blokk #2 på GPU på den siste? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 er vel ikke umulig, men du må vel kødde deg til egene fester når de kommer komplett, er slangene og alt derdig festa på? tenker sånn som på mitt kabinett der jeg har hull til kjøleslangene som de event må tres igjennom. eller der radissen festet på innsida? Lenke til kommentar
Asken Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Slangene er ferdig festa på, så radiatoren festes på innsiden av kabinettet, ikke utsiden. Lenke til kommentar
thom6800 Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Er det nokon som veit kor ein kan kjøpe ein Asetek 565LX??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå