Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner TDS for det er bra, skaper alltid litt hygge og trivsel når man kan ha litt samtaler. :) 

Jeg pleier å være ærlig på de fleste områder, ellers ønsker jeg ikke å svare, men farer ikke med løgn. Ble litt obs i går og i dag når jeg så på 7-8år gamle DM samtaler og hvor mye og hva man snakket om. Var veldig mye info fra alle parter og de fleste er til dags dato helt anonyme. Kun et fåtall har jeg holdt kontakt med på andre sosiale medier ;p 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Banner mobilen for jeg har streamen på i bakgrunn og kikker på den i blant. :) 

Uff den er kjip, men de bryr seg ikke, ser alle funksjoner er fjernet som å se hvor mange innlegg man har, nesten alle lekeplasstråder er stengt og de fjernet alle nr på poster som var før i tiden, men addet en lyspære til tommel opp... går bare nedover på forumet....

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Banner mobilen for jeg har telt ned to telletråder fra 50.000 og 100.000 fra før, så ikke så gira på nedtellingen. Liker Sondre sin telletråd oppover, men han burde gitt vervet videre til en som følger opp og legger til milestones i lista. Han har ikke gjort dette siden 2018. :c 
Men når forumet fjernet funksjoner med å se antall innlegg ble det kanskje litt kjedelig, hadde vel ca 70.000 innlegg på lekeplassen før dem skjulte alt 😛 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...