MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 BANNER SM OK DRITER I DET DU SKRIVER FÅTT DET VR HEAD SETT TIL Å VIRKE PLUSS HADDE PÅ EN TUBBE SUPER LIM PÅ I NATT SÅ ER SÅ GLAD DRITER I DET DU SKRIVER ELSKING❤️ 1
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner Halo for å ha fått VR-headsettet til å fungere.
Scarvo Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner Sprengemobil for å bli dritt på av Halo: Combat Evolved. 1
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner Scarvo HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 BANNER TROLLET NÅ TULLER HAN @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner Halo for å skrive at HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT tuller.
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM fordi @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT ikke har skjønt seg på hvordan banning fungerer. Du skal ikke skrive brukernavnet ditt der, du skal ha en bannegrunn. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Spre-M, banner ham for å lage en virtuelt rettssak. 😜🤪 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ikke lage en virtuelt rettsak.😜😜 1
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å t'e, noe de svært sjeldent gjør.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å påpeke ting som vi to sjeldent gjør.😊😊 1
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for nå er det mange medlemmer her samtidig. Vi mangler bare @Halo: Combat Evolved og @N-4K0, så har vi 7 medlemmer.
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å påpeke min påpeking. Banner Blä for å ville ha syv medlemmer her samtidig. Endret 14. oktober 2020 av SprengeMobil
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for å banne feil, noe som skjer svært sjeldent.
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blä fordi han trenger lesebriller, jeg har ikke bannet feil
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å snakke om lesebriller. 1
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke bruke lesebriller, de har sikkert godt syn.
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (4 minutter siden): Banner SM for nå er det mange medlemmer her samtidig. Vi mangler bare @Halo: Combat Evolved og @N-4K0, så har vi 7 medlemmer. Spoiler JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blåbanan for å nevne 2C to ganger.😜😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå