Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Stian for skal jeg bygge et arbeidsbord i aluminium? :p Skal få litt høyde på det, så vet ikke om 40x25cm platene på clas holder.

Banner Joey fordi jeg også skal lage arbeidsbord på rommet mitt i leiligheten. Driver du å snapper arbeidstegningene mine eller? :hmm: Tenkte først å bruke benkeplater, men det ble så sinnsykt dyrt. Så deretter vurderte jeg spon + aluminium, men vet ikke.

 

Ja, jeg vet. En grusom skrivefeil. :( Leste ikke korrektur. :whistle:

Lenke til kommentar

Banner Melissa fordi jeg glemte å banne! :innocent:

 

Banner Joey fordi hvorfor kjøper du deg ikke bare et bord?

Fordi det er morsommere å lage selv, og du får ikke kjøpt et optimalt bord! Lager du det selv blir det mest mulig praktisk og det passer plassen du skal ha det på, pluss tingene du har. Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Banner Lotteriet fordi adjø allesammen.

 

Banner Kammi fordi det er visst bedre å bygge det selv. :p

Indeed it is!!! Kan liste opp en hel blokk med grunner til deg. Men har ikke tid nå, må gå!

 

 

Loddpenge: Du må banne, og du blir rapportert hvis du ikke fikser signaturen din!

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Banner Kammi fordi no shit. :p

 

Banner Latias fordi husker du jenta fra Handelsgym som kom på besøk til skolen vår? Hun som vi måtte vise rundt, og som holdt den nydelige talen i aulaen?

Banner Melissa fordi Camilla/Carina elns? Glemmer ikke henne så lett. Hun er smartere enn deg. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...