Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Joey fordi jeg glemte å banne (igjen...).

 

Nice, dele bilde? :D

 

Og jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i treverk altså. Men jeg kan jo skøte en del aluminiums biter på 40x25cm som er 2mm i tykkelse? :)

Tja. Var bare et bord jeg lagde raskt fordi jeg trengte et. Men du kan få se hvis du vil. :wee: Jeg har flere prosjekter senere som jeg skal bruke mer tid på, de skal jeg gjerne dele!

 

Treverk? Har du ikke byggevarekjeder rundt om kring der du bor? Skal vel gå an å skøte. Blir kanskje en glipe på 0,1 millimeter, men dette har nok lite å si. :) Jeg ville anbefalt deg å bruke kryssfinèr. Dette skal bli billigere enn benkeplater (som er det beste). Benkeplatene er jo større, og dyrere, men de tåle mye og er både fine og solide.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Banner stian for joda, har jo Toten tre rett borti her omtrent. Men vet ikke om de har store plater, og om de eventuelt kunne ha kappet de for meg.

 

Tenkte jeg skulle ha et bord på 50x60x60 (BxDxH) :)

 

Banner Joey for nei, har ikke lest, unnskylder meg for det, kan du tilgi meg? :(:cry:

Jada, du er tilgitt. Jeg bare sa ifra til deg, slik at en moderator ikke skulle plage deg. :)

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Banner NeBlix fordi jeg kan ikke tilgi deg (fordi jeg ikke fikk bli med å bade)!

 

Uffda Nathalie, god bedring! :(

 

Banner stian for hva med umbrako skruer? :) De tåler da en del de også :)

Unbrako-skruer? :p Altså hex? Jo, men finner du det da? :p Tror torx er vanligere, de har bare det der jeg jobber. Men tror torx er bedre enn unbraco igjen. ;) Ta det du.
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi nå har jeg skrevet timelister. :wee:

 

Banner Joey for å være entusiastisk. :thumbup:

Slik skal det være! ;) Jeg er også veldig entusiastisk angående slik. :wee:

 

 

Banner vida for jeg har glemt hva det ordet betyr igjen, men regner med det er positivt så takk :)

Komplement er ordet du leter etter. :)

 

 

Banner Stian for å ha ekkelt bilde

Det er en ildsprutende drage! De er da ikke ekle?

 

 

:p Du må lære meg hva alt dette betyr :tease:

 

Torx blir det da. :) Eller ikke om jeg skal ha alu, da blir det noe clasern kaller 6kantskrue, noe jeg kaller bolter. :p Har de i M6 tykkelse :)

bit1.jpeg

:) Fra venstre: Torx, spor, Pozidriv, Phillips og unbrako (noen kaller det vel hex).

 

Når du skal feste aluminiumsplaten til treplaten kan du forbårre et hull i aluminiumsplaten og skru den fast med treskruer. :)

 

 

Banner Stian for å være handy. :thumbup:

Tja, håper da det. :) Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner stian for takk. :) Men hva er forskjellen på Pozidog Komplement var ikek ordet jeg var ute etter, det var det det var. Jeg bare lurer på hva entusiastisk vil si. :)

 

Banner stian for takk. :) Men hva er forskjellen på Pozidog Komplement var ikek ordet jeg var ute etter, det var det det var. Jeg bare lurer på hva entusiastisk vil si. :)

 

Banner Nathalie for håper du blir bedre snart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...