MR SPEED Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni banner @N-4K0 se her Gruppe G BelgiaBelgia 1 EgyptEgypt 1 FT I Dag
SprengeMobil Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Banner MR SPEED for å dele resultatet fra siste VM-kamp. Den så jeg på! Høydepunktet for idag må være fra Spania mot Kapp Verde, som endte 0-0. Kapp Verdes keeper Vozinha er en spiller man må skryte ekstra av! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Banner SprengeMobil for vi har planer om og se både Saudi-Arabia - Uruguay og Iran - New Zealand på NRK1 i natt. 1
SprengeMobil Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Banner Ciaran og Ciara for å si, jeg har nettopp sett Saudi-Arabia - Uruguay, som endte 1-1. Den aller beste kampen idag så langt er nettopp Spania - Kapp Verde, som endte 0-0. Jeg skal straks legge meg, så får jeg se høydepunkter fra Iran - New Zealand i morgen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Banner SprengeMobil for vi kan fortelle at det står 1-1 til pause mellom Iran og New Zealand. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Banner MR SPEED, for vi sier også Hurra Hurra!! 1
MR SPEED Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Banner Sm ser hva du skriver du å snart kommer pakka mi på døra 😁
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Banner MR SPEED, for vi ser at det hermes her inne nå.
SprengeMobil Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å tenke på Hermegåsa i Krem Nasjonal igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå