Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner SprengeMobil, for det ser vi også.
SprengeMobil Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni (endret) Banner Ciaran og Ciara for å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 11002. Gratulerer! Endret 11. juni av SprengeMobil 2
SprengeMobil Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner MR SPEED for å ha sett åpningskampen i VM mellom Mexico og Sør-Afrika. 2-0 til Mexico og tre røde kort! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner SprengeMobil for vi fikk også med oss resultatet av den kampen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner MR SPEED for vi sier også: Hurra Hurra. 1
N-4K0 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner Sprengern for jeg ønsker Norge lykke til i VM, mer enn det har jeg ikke interesse til å bry meg om fotball (særlig ikke når Donald the Clown og sirkuset hans vanstyrer et av arrangørlandene) 1
SprengeMobil Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner N-4K0 for å nevne Donald the Clown og sirkuset hans. Den var en god beskrivelse av USAs president. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner SprengeMobil, for vi synes også at det var en god beskrivelse. 1
N-4K0 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni (endret) Banner Sprengern for hva annet kan man si om den fyren og gjengen hans av tullinger? Selv Gru og gjengen av Minions kunne styrt USA bedre, og de er helt bananas Endret 12. juni av N-4K0 1
N-4K0 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner Sprengern for å se at jeg endret innlegget mitt, jeg la til siste delen etter kommaet.
SprengeMobil Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner N-4K0 for å beskrive sin endring av hans nest siste innlegg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Banner SprengeMobil for vi ønsker deg og alle sammen her i tråden en fin og god helg. 1
SprengeMobil Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Banner Ciaran og Ciara for jeg ønsker dere også en fin og god helg! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Banner SprengeMobil, for vi sier tusen takk. 1
SprengeMobil Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Banner Ciaran og Ciara for å si, kampen mellom USA og Paraguay er snart ferdig, syv minutter tillegg og USA leder med 3-1. Etterpå skal jeg legge meg og sove. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå