MR SPEED Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni (endret) banner @SprengeMobil null mål IRAk - NORGE 0-0 https://www.tv2.no/livesport/fotball/kamper/irak-norge/603318fa-fa82-52f4-88f3-30c0a9ffb4b5/referat Endret 16. juni av MR SPEED 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Mr-$, ég banna þig fyrir að fagna ekki þjóðhátíðardegi Íslands með mér. 🇮🇸🇮🇸🇮🇸
MR SPEED Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Mr-$, ég banna þig fyrir að fagna ekki þjóðhátíðardegi Íslands með mér. 🇮🇸🇮🇸🇮🇸 banner islendingen vår du må rope heia island nå https://www.tv2.no/livesport/fotball/lag/island/3272b3d8-badd-48ab-9e9e-7a1a4be1b059/oversikt Endret 16. juni av MR SPEED
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Mr-$, ég banna þig fyrir að reyna að plata mig til að smella á eitthvað sem ég vil ekki.
MR SPEED Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Banner @TheDarkSycamore - SCM heia norge vi leder 1-0 nei riktig er 0-1 nå 1-1 nå hurra
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni (endret) Mr-$, ég banna þig fyrir að segja húrra. Spre-M, ég banna þig fyrir að troða sér fram fyrir mig. 🥴🥴 Endret 16. juni av TheDarkSycamore - SCM
SprengeMobil Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Banner TheDark for å skrive på islandsk. @MR SPEED, hvorfor skal du få TheDark til å rope "Heia Island"? Island er ikke med i VM. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner SprengeMobil, for vi ser at Norge vant 4-1 over Irak. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni CC, ég banna ykkur, nú ætla ég að fara að sofa. Góða nótt krakkar. 😴😴💤💤💤💤🥱🥱 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ønsker deg God Tur til Drømmeland.🥱🥱💤💤😴😴
SprengeMobil Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner TheDark for å ha latt seg inspirere av min svensketradisjon, som jeg startet med i 2019 som en spøk, men har vært fast siden (unntatt 2022 etter at Norge slo Sverige i fotball). Han startet sin tradisjon opp i 2021.
MR SPEED Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner @sprengmobil hurra for de 2 snart se terminator filmene snart jeg sett etter er ferdig med transformels filmene da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner SprengeMobil for det ser vi også.
SprengeMobil Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner MR SPEED for å fortelle hva slags filmer han skal se etterpå. 1
N-4K0 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner Sprengern for jeg er allerede drittlei av fotballhysteriet som drukner alt annet i media.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå