MR SPEED Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni (endret) banner @SprengeMobil hører på black or white av michael jackson king pop 😍😍😍😍 https://music.youtube.com/watch?v=m-y_IxPcx8U&si=JIzuic3cdtDTUApE https://music.youtube.com/watch?v=pTFE8cirkdQ&si=BMe3ApZkgNi1LV3V Endret 10. juni av MR SPEED 1 2
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner Mr Speed for å pynte opp med fint bilde i tråden.
MR SPEED Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni (endret) banner @Sviskepott til helga skal jeg se Back to the future 123 ses Endret 10. juni av MR SPEED 1 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner MR SPEED for vi fikk paler på fiskekroken i dag.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 1
SprengeMobil Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner MR SPEED for jeg sier også skitt fiske neste gang! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner SprengeMobil for vi sier tusen takk, til både deg og MR SPEED. For gode fiskeønsker. 1
SprengeMobil Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner Ciaran og Ciara for å si, jeg skal fikse stanga mi imorgen. Jeg trenger ny snelle, siden nylonet er bra tynn. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner MR SPEED, for vi lurer på om du også skal kjøpe deg fiskestang.🎣🎣🐟🐟
Sviskepott Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner TDS for jeg lurer på om en også kan ønske folk vel i fiskesituasjonen om man sier møkkafiske? 😕
SprengeMobil Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner Sviskepott for å stille spørsmål om fiske. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 25.12.2021 den 23.51): CT, banner dere for Kåtnes ligger nærheten av nærmeste skog der alle bor bak en spesifikt portal lignende træ. 🤪😛😜 Det stemmer ikke. Det kan finnes flere steder med samme navn, men det er ikke tilfellet med Kåtnes. Steder med navn som slutter på "nes" kan ikke finnes i skog. Jeg fant det på et kart: 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner SprengeMobil for vi ser at du fant frem kartet. 1
MR SPEED Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni banner CC yes ticket to ride må på ferie get back tar bilder siden ser på kartet nå 1
SprengeMobil Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner Sviskepott for å si, det er bare å kjøre ombord, så blir man fakturert utifra bilskiltet uten AutoPASS-brikke. Det finnes også gratisferger. Og dessuten er det ikke billettører lenger. 1
Sviskepott Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner SM sånn løslig for jeg har fått innkrevingsbrev av sint dame som mente at jeg ikke hadde betalt regninga for å stå feilparkert i bergen en gang. Der hadde ikke bilen min vært og jeg ordnet opp. Det årner seg. 1
SprengeMobil Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner Sviskepott for å banne meg sånn løslig, og for å ha ordnet opp i feilparkeringen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå