Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner N-4K0 for det er ikke vi.
SprengeMobil Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner Ciaran og Ciara for det er ikke jeg heller. Og jeg må også få gratulere dere to med å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 11007 nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner SprengeMobil for, vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1
SprengeMobil Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner Ciaran og Ciara for å ha tatt seg en økt med morgengymnastikk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner SprengeMobil, for vi kan bekrefte at det stemmer.
MR SPEED Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni banner CC Kjøpte resta av predator å kjøpte mange star trek filmer 1 1
SprengeMobil Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) Banner MR SPEED for å kjøpe filmer, noe jeg også liker! DVD, Blu-Ray og 4K Ultra-HD er tingen! Endret 18. juni av SprengeMobil 1 1
N-4K0 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner FF for alt over HD i oppløsning er for meg strengt tatt unødvendig, jeg ser ikke stor nok forskjell fra HD opp til 4K til at jeg syns det er verdt det det koster ekstra. 1 1
SprengeMobil Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner N-4K0 for å synes at alt over HD er unødvendig. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner SprengeMobil, for vi har ikke gjort oss opp noe mening om den saken der.
SprengeMobil Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner MR SPEED for å si "ikke heller". Nå skjønner jeg ikke hva du mener med dette.
N-4K0 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner Sprengern for jeg antar Speed mener at han ikke har gjort seg opp en mening om skjermoppløsning heller, for øvrig mener jeg bare at for meg spesifikt holder det med vanlig HD, men det antar jeg dere forsto.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner N-4K0 for vi forsto det. 1
N-4K0 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Banner Cia for å forstå, deriblant formoder jeg at de også forsto at svaret mitt var delvis for å gjøre mitt personlige syn klarere på nødvendigheten av høyere oppløsning enn HD.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Banner N-4K0 for det skjønte vi.
SprengeMobil Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Banner Ciaran og Ciara for å ha både forstått og skjønt det. 1
MR SPEED Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) banner @SprengeMobil neste måned har jeg tenkt til å kjøpe rocky filme på prim video, å indianer jones filmene +iron man filme plus x- men filmene er grunn tiln jeg gjør det da er 100% seriøst kjøpe da😀 Endret 19. juni av MR SPEED
SprengeMobil Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Banner MR SPEED for å kjøpe filmer på en strømmetjeneste som heter Prim Video, som man kan få tilgang til hvis man finner en kode på innsiden av lokket på Prim. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå