Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:37 Skrevet torsdag kl 16:37 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi er helt enige med deg der, det var alle sammen vi mente med resten av gjengen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:32 Skrevet torsdag kl 17:32 Banner N-4K0 for vi synes at det er en flott og fin gjeng. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:55 Skrevet torsdag kl 17:55 Banner MR SPEED for vi digger den sangen der.😍😍🤩🤩
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:00 Skrevet torsdag kl 18:00 Banner Cia for den er ikke dårlig, men jeg foretrekker November Rain 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:05 Skrevet torsdag kl 18:05 Banner N-4K0 for vi digger den også.😍😍🤩🤩
N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:42 Skrevet torsdag kl 21:42 Banner Cia for det første jeg hørte av Guns N' Roses var parodien på Don't Cry fra Valen TV Eller, videoen var vel egentlig det eneste som muligens var parodiert, sangen høres lik ut såvidt jeg kan huske. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:31 Skrevet torsdag kl 22:31 Banner N-4K0 for den har ikke vi hørt.😉😉
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:33 Skrevet torsdag kl 22:33 Banner Cia for det er i grunn samme sangen, bare med Kristian Valen som synger. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:36 Skrevet torsdag kl 22:36 Banner N-4K0 for vi forstår, og du bannet oss i Nede på Havnen leken.😉😉
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:39 Skrevet torsdag kl 22:39 Banner Cia for det er altså det verste jeg har hørt, nesten like ille som at det faktisk stemmer! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:43 Skrevet torsdag kl 22:43 Banner N-4K0 for vi har også gått i den fellen der.😉😉
MR SPEED Skrevet i går, 06:14 Skrevet i går, 06:14 Banner CC. de er ikke våkene da denne posten blir skrive da wow yeah KICKSTART MY HEART YEAH GOOD morgen alle her 😍😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 09:07 Skrevet i går, 09:07 Banner MR SPEED for vi er våkne nå.😉😉
MR SPEED Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner WAR MACHINE DE BLE VÅKENE NÅ syvsoverene ass😝😝😝 1
SprengeMobil Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner MR SPEED for å kalle Ciaran og Ciara for WAR MACHINE. Og når det gjelder Guns N' Roses, så liker jeg aller best November Rain, men også Don't Cry, Estranged, Civil War, Sweet Child O' Mine og Patience. Skal hvertfall ikke glemme My World. 1
MR SPEED Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner @SprengeMobil BREAK THE RULES 😝😝😝😝😝😝😝 1
SprengeMobil Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner MR SPEED for å få meg til å tenke på denne sangen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå