Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner Cia for jeg så litt på nyhetene i går, i Bodø fjernet de 80 tonn snø fra Aspmyra Stadion før Bodø/Glimt-Inter-kampen ble spilt i går kveld 😮 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Cia for jeg gidder ikke å kjøpe fra lego.com, jeg bruker stort sett kun Lekekassen som har til dels mye lavere priser :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
N-4K0 skrev (53 minutter siden):

Banner Cia for jeg gidder ikke å kjøpe fra lego.com, jeg bruker stort sett kun Lekekassen som har til dels mye lavere priser :) 

banne fri kommentar til vår egen @N-4K0 hm jeg gjør det da, poeng jeg fikk fra det siste lego kjøpet lego settet nr 10032 GRATIS 100% fikk ca 3000 til 4000 lego poeng nå da😀😀

LEGO Insiders-poeng (tidligere VIP) opptjenes ved kjøp på LEGO.com og i offisielle LEGO Stores. Poengene kan brukes til rabatter, eksklusive sett og billetter. Du kan ikke tjene poeng i sertifiserte LEGO-butikker (gult flagg) eller tredjepartsforha

Endret av 75192
Skrevet

Banner 75 for jeg vet at man får poeng, men jeg kjøper så lite Lego at jeg i hvertfall føler at Lekekassen med sine lavere priser jevnt over blir billigere.

Skrevet

Banner @N-4K0 du har nok rett der da 110% da, jeg er nok mr brick da,  nå har jeg 3875 lego poeng vansklig å skanne QR koden på byggebeskrivelsen 8 lego sett er nå fått poeng 👍👍 fikk 20 insiderspoeng pr lego byggebeskrivlse som her 160 poeng for 8 lego sett da 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...