Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Banner 75192 vi har ikke vært innom Dropbox siden 2024 da du viste oss bilder der.👨‍🦰👩‍🦰

Banne cc gir inntilvidere nå men hvorfor svarte dere meg ikke på pm bare nevne THE Beatles da fikk et svar der fra dere 2 noen gang stilte dere 3 ganger trur null svar blir jo mistenksom delux da 

Endret av 75192
Skrevet

Banner Cia for dette skjønner jeg lite av 🤔 

Jeg har aldri brukt Dropbox selv, men man skulle jo tro at kun den som har lastet opp bilder der (på egen konto/bruker ?) har tilgang til å kunne fjerne/slette bildene 🤔

Skrevet
N-4K0 skrev (40 minutter siden):

Banner Cia for dette skjønner jeg lite av 🤔 

Jeg har aldri brukt Dropbox selv, men man skulle jo tro at kun den som har lastet opp bilder der (på egen konto/bruker ?) har tilgang til å kunne fjerne/slette bildene 🤔

dropboxs der exe du har den gamle pc kan ikke overføre bilder til nye pc da er nettstedet da Dropbox noe for deg 

Skrevet

Huff og huff....her var det visst misforståelser i lufta, så jeg banner C&C for jeg tror fullt og fast på at det er en misforståelse og det var dumt at det skjedde, men jeg håper at ting kan rettes opp igjen og at vi fortsetter med god stemning og likandes folk her. Jeg liker dere alle som en. Klem til alle sammen. :) 

Skrevet

Banner @Sviskepott ok skal gi de bilde stikk ord lego fikk lego i går på døra er vel 20 til 30 esker lego skal ta bilde av litt til dessverre tar jeg lego litt for seriøst dessverre da reagerte jeg de de bildene ble borte 👎👎

nå dritter i det da 😁

et bilde her til deg er et lego bilde hvis du lurer hva er spør meg 😁

IMG_0224.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Banner søt ❤️❤️😍😍👍👍 du glemte å banne meg da 😢😞 da nei er helt ok for meg hvile bare si i fra søta snuppa mi ❤️❤️

Spoiler

Brikke seperatoren er et godt verktøy for å lirke opp LEGOplater.
  1. Ta kanten av brikke separatoren,der det står “LEGO” - på den motsatte siden og skyv den mellom brikkene.
  2. Trykk ned brikke separatoren slik at den løfter opp brikken som en spake. ... 
  3. Kanten av brikke seperatoren vil nå løsne LEGO platen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...