75192 Skrevet tirsdag kl 17:51 Skrevet tirsdag kl 17:51 Bannefri kommentar sett i helle dropboks ikke noen lego mape der den er borte vekk å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ville ikke svare på pm prøvde flere ganger null svar blir da mistenksom da @TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:16 Skrevet tirsdag kl 18:16 Banner 75192 vi har ikke vært innom Dropbox siden 2024 da du viste oss bilder der.👨🦰👩🦰
75192 Skrevet tirsdag kl 19:16 Skrevet tirsdag kl 19:16 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner 75192 vi har ikke vært innom Dropbox siden 2024 da du viste oss bilder der.👨🦰👩🦰 Banne cc gir inntilvidere nå men hvorfor svarte dere meg ikke på pm bare nevne THE Beatles da fikk et svar der fra dere 2 noen gang stilte dere 3 ganger trur null svar blir jo mistenksom delux da Endret tirsdag kl 19:19 av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:22 Skrevet tirsdag kl 19:22 Banner 75192 for vi misforsto, litt og vi oppfattet det ikke som spørsmål unnskyld.👨🦰👩🦰 1
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 20:45 Skrevet tirsdag kl 20:45 Banner Cia for dette skjønner jeg lite av 🤔 Jeg har aldri brukt Dropbox selv, men man skulle jo tro at kun den som har lastet opp bilder der (på egen konto/bruker ?) har tilgang til å kunne fjerne/slette bildene 🤔
75192 Skrevet tirsdag kl 21:29 Skrevet tirsdag kl 21:29 N-4K0 skrev (40 minutter siden): Banner Cia for dette skjønner jeg lite av 🤔 Jeg har aldri brukt Dropbox selv, men man skulle jo tro at kun den som har lastet opp bilder der (på egen konto/bruker ?) har tilgang til å kunne fjerne/slette bildene 🤔 dropboxs der exe du har den gamle pc kan ikke overføre bilder til nye pc da er nettstedet da Dropbox noe for deg
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:30 Skrevet tirsdag kl 23:30 Banner 75192 for vi kommer ikke inn på Dropbox lengre, så vi har ikke sett bildene der.
Sviskepott Skrevet i går, 07:04 Skrevet i går, 07:04 Huff og huff....her var det visst misforståelser i lufta, så jeg banner C&C for jeg tror fullt og fast på at det er en misforståelse og det var dumt at det skjedde, men jeg håper at ting kan rettes opp igjen og at vi fortsetter med god stemning og likandes folk her. Jeg liker dere alle som en. Klem til alle sammen.
75192 Skrevet i går, 10:42 Skrevet i går, 10:42 Banner @Sviskepott ok skal gi de bilde stikk ord lego fikk lego i går på døra er vel 20 til 30 esker lego skal ta bilde av litt til dessverre tar jeg lego litt for seriøst dessverre da reagerte jeg de de bildene ble borte 👎👎 nå dritter i det da 😁 et bilde her til deg er et lego bilde hvis du lurer hva er spør meg 😁 1
75192 Skrevet i går, 11:16 Skrevet i går, 11:16 Banner søt ❤️❤️😍😍👍👍 du glemte å banne meg da 😢😞 da nei er helt ok for meg hvile bare si i fra søta snuppa mi ❤️❤️ Spoiler Brikke seperatoren er et godt verktøy for å lirke opp LEGOplater. Ta kanten av brikke separatoren,der det står “LEGO” - på den motsatte siden og skyv den mellom brikkene. Trykk ned brikke separatoren slik at den løfter opp brikken som en spake. ... Kanten av brikke seperatoren vil nå løsne LEGO platen. https://www.lego.com/nb-no/service/help-topics/article/lego-classic-brick-separator sånn vet du det @Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner 75192 for vi synes at du bygger mye kul Lego.😎😎🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 75, banner deg for sjekk dette. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ser at du kaller oss for 75.😉😉
75192 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) lego bygd av de delene jeg hadde nå for moro seriøst NEI Endret 13 timer siden av 75192 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner 75192 for vi synes at du poster flotte Legobilder her.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden CC, banner dere for jah, dere har fått et nytt navn, @75192. 🥴🥴🤪😝
75192 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) du fått nytt navn. 🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 75, banner deg for jeg viste ikke at jeg het @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🤪😝😜
N-4K0 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Banner Sycen for her får vi alle nye navn i ny og ne, samt nu, no og na Endret 13 timer siden av N-4K0 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå