Gå til innhold

Kamptråd: Blackpool vs Manchester United (PL)


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han var klart den dårligste i helgens kamp, men man merker ikke det når man vinner 5-0....

Nei, det har noe med manglende involveringer å gjøre.

 

En god Gibson-kamp pr. dags dato er når han får rødt kort før 10 spilte minutter. Da skjønner de 10 gjenværende spillerne at de må jobbe for 11.

 

Kommer antakeligvis til å se tilbake på dette i morgen som en overdrivelse, men jeg retter alt sinnet mitt mot prestasjonene hans og ikke minst SAF, som vraker Anderson og Giggs for en Fletcher som er i laber form og/eller en Scholes som nettopp har blitt friskmeldt og ikke minst Gibson, som har vært så ræva i samtlige kamper at han burde spille fast på benken til reservene fram til Benitez skaffer seg en jobb igjen og det finnes én manager der ute som aksepterer middelmådighet på det nivået i klubben sin. Da er det bare å sende han avgårde.

Lenke til kommentar

Nå er Gibson hakkekyllingen her, men han er imo. ikke den dårligste der ute i dag. Han har spilt bedre enn Fletcher og mitt nye hatobjekt Evra.

Gibson har vært bedre enn begge de to, ja. Det som frustrerer er ikke egentlig Gibson i seg selv, men at han blir valgt. Han har ikke vist en dritt bortsett fra noen fine skudd. Sannsynligheten for at han skal gjøre en god kamp er veldig lav, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han har fått spille så mye som han har fått i år.

 

Begynner å miste tålmodigheten med Fletcher nå. Hvis han skal fortsette slik trenger vi to nye midtbanespillere til sommern. En defensiv og en offensiv.

Lenke til kommentar

Du er helt patetisk Limbeck. Helt latterlig.!

+1. Om man virkelig elsker et lag, hater man at de gjør det dårlig også. Fotball er lidenskap.

 

Forøvrig veldig imponerende å se Blackpool, hadde aldri forventet dette før sesongen. Siste rest av min tro om at de kanskje skulle ta en Hull/Burnley har røket i kveld. Adam er fantastisk, selv om Langli så klart gjør alt han kan for å overdrive. Fyren gjør meg gal. Forferdelig kommentatorstemme.

 

En ekte supporter støtter laget sitt i motgang. En omgangs motgang og så er det slutt.

 

Nei. Dette går ikke

Lenke til kommentar
En ekte supporter støtter laget sitt i motgang. En omgangs motgang og så er det slutt.

 

Nei. Dette går ikke

Så du tror ingen av Man Utd fansen som har ytret sin misnøye håper på scoring for de Man Utd? Så klart støtter man laget fortsatt, men det er ikke det samme som å aldri si noe negativt om klubben sin.

 

Sistnevnte er mye mer skadelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...