Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intressert i jente på internet!


Anbefalte innlegg

Er en gutt på 16 år som er totalt i lykkerus! :new_woot:

 

Har nemlig funnet meg en skikkelig søt jente på nettet... Vi snakker masse hver dag på msn og har webcam på iblant.

 

Jeg skal møte henne på fredag... Er så nervøs... Hva hvis det blir helt stille? Hva hvis vi ikke snakker noen av oss, når vi egentlig liker hverandre kjempegodt begge to?

 

Hva skal jeg snakke om? Ja, vet jeg skal være meg selv, men noen tips må kunne gå ann å få :tease:

 

Takker veldig for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jiiiinta:D

Aaa... så søtt! :) Jeg skal også møte en gutt på fredag, og han er fra nettet han også. Er litt nervøs, men det går nok bra. Kanskje dedt er deg?! Hehe, neida...

 

Men det blir nok litt flaut og pinlig stillhet de første minuttene hvis man ikke finner kjemien med en eneste gang. Det går nok bra etterhvert, skal du nok se... du finner fort ut om du vil satse videre på jenten :):) lykke til!!

Lenke til kommentar

Aaa... så søtt! :) Jeg skal også møte en gutt på fredag, og han er fra nettet han også. Er litt nervøs, men det går nok bra. Kanskje dedt er deg?! Hehe, neida...

 

Men det blir nok litt flaut og pinlig stillhet de første minuttene hvis man ikke finner kjemien med en eneste gang. Det går nok bra etterhvert, skal du nok se... du finner fort ut om du vil satse videre på jenten :):) lykke til!!

 

Er du fra Bergen...?? :O

Lenke til kommentar
Gjest Jiiiinta:D

Aaa... så søtt! :) Jeg skal også møte en gutt på fredag, og han er fra nettet han også. Er litt nervøs, men det går nok bra. Kanskje dedt er deg?! Hehe, neida...

 

Men det blir nok litt flaut og pinlig stillhet de første minuttene hvis man ikke finner kjemien med en eneste gang. Det går nok bra etterhvert, skal du nok se... du finner fort ut om du vil satse videre på jenten :):) lykke til!!

 

Er du fra Bergen...?? :O

Haha, er nok ikke det, nei! Er fra Oslo!:) Du får holde oss oppdatert etter fredagen! Dadde vært interessant. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...