Gå til innhold

Brad's - Treningslogg (HST)


Brad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15.02.2011

 

Knebøy 5x5 - 60 kg

 

Gikk veldig bra i dag, var ikke noe særlig tungt, merkelig nok.

 

Overhead press 5x5 - 22,5 kg

 

Ganske hardt, men gikk greit.

 

Markløft 1x5 - 80 kg

 

Veldig tungt.

 

 

Trenger jeg egentlig ikke å gjøre noe mere enn dette? Føler selv at jeg kunne gjort litt mere, men skal man egentlig ikke gjøre det?

Lenke til kommentar

Har trent siden 29. November nå, og må si meg meget fornøyd.

 

Gått opp 10 kg, og jeg er ikke tynn lengere, har blitt kraftig.

 

Jeg klarer fint å legge på noen ekstra øvelser ettersom jeg føler jeg har veldig mye mere å gi. Det jeg vil trene mer er bryst, mage og skuldre kanskje.

Lenke til kommentar

Skal prøve å få til tre treningsøkter denne uka også.

 

En liten oppdatering. Har ca. gått opp 12 kilo nå, og jeg merker faktisk at jeg begynner å legge på meg litt fett. Six-packen er ikke synlig lenger, og jeg begynner å bli litt bekymra.

 

Skal jeg slutte med å spise så mye? Jeg trener ikke noe kardio i ukene, kun når jeg er på fotballtrening (2 ganger i uken). Og jeg merker at jeg får veldig fort mjølkesyre i musklene når jeg spiller. Er det på tide å begynne å trene litt kardio? Vurderer Gerilja opplegget.

 

Noen tanker?

Lenke til kommentar

I utgangspunktet vil det være "umulig" å ikke legge på seg hvis man skal opp i vekt og størrelse. Hvis man ser bort i fra ekstrem-dietter og nazi strikt kosthold, så er det et nødvendig onde. Mener du at du går opp for raskt, ville jeg kuttet litt ned på inntaket. Hvis ikke så er det bare å ta en kardio uke eller to i starten av juni, så er du klar for bade sesongen ;)

Lenke til kommentar

Du har gått opp mye i vekt, så det betyr vel at du spiser muye? GJør som bisk0p foreslå å spis litt mindre. Pass på at du kutter ut karbohydrater fremfor proteiner.

 

Kaloriene skal han kutte ned på, ikke nødvendigvis karbohydratene ..

 

Hvor lang tid vil jeg bruke på å trene bort fettet jeg har lagt på meg? Jeg forbrenner veldig mye, raskt og jeg er langt i fra feit, men sixpacken har blitt litt mer usynlig.

 

Det spørs jo hvor mye du har gått opp og hvor mye som skal bort. Det mer som skal bort på kort tid, det mer muskler vil du miste. Det vanlige er å ligge 200-400kcal over eller under vedlikehold, da vil man rolig ha en oppgang eller nedgang i fettprosent og muskelmasse. Holder du deg innen for disse verdiene, så vil du kunne bygge litt/ingenting muskler mens du går ned i fett prosent(kcal underskudd) eller bygge bra med muskler og gå opp litt i fett prosent(kcal overskudd)

 

Hvis du skal raskt ned fett prosent vil du trenge å holde et høyere underskudd noe som gjør at musklene også vil bli påvirket/tært på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...