Gå til innhold

Brad's - Treningslogg (HST)


Brad

Anbefalte innlegg

Åhh, da var jeg ferdig med min første periode med HST-trening, og må si meg rimelig fornøyd!

 

Fikk ikke logget de siste treningene på grunn av mye skolearbeid og tok også teorien på bil.

Men fikk gode og harde økter mot slutten, og i dag satte jeg ny rekord i benkpress. 87.5 kg vart løfta, og min forrige rekord var på 77.5 kg. Så 10 kg opp i løpet av 3-4 måneder, må si meg fornøyd med det. Så satser jeg på å klare 90+ i løpet av jula.

 

Har ikke gjort noen målinger enda, det skal jeg få prøve å få gjort i morgen, så får jeg se om jeg har vokts noe etter 8 uker med HST.

 

Treningsfri en uke nå, blir kjedelig, men er kanskje nødvendig?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvordan ble det med målinger? :p

 

Har du noen før og etterbilder egentlig?

Har dårlig med etterbilde, men tok noen målinger, men de virka litt uvirkelig.

 

Bryst før 88,5 etter 93

V. Biceps før 30 etter 31.5

H. Biceps før 31 etter 32.5

Mage (navel) før 80 etter 82

 

Var de eneste måla jeg tok, og som du ser så var det jo en tydelig økning. Men er usikker på om de stemmer helt. Hvertfall ganske syk forskjell på bryst. Men jeg målte flere ganger for å bekrefte det.

Lenke til kommentar

Hvordan målte du? Med flex eller uten?

 

Spesielt når det kommer til bryst er det, om man måler uten flex, et par steder man kan gjøre "feil". Holder du armene opp for å prøve å holde målebånd osv vil brystet være mye mindre enn om du har armer relativt rett nedover kroppen. Hos meg utgjør det 2-3 cm tror jeg.

Lenke til kommentar

Hvordan målte du? Med flex eller uten?

 

Spesielt når det kommer til bryst er det, om man måler uten flex, et par steder man kan gjøre "feil". Holder du armene opp for å prøve å holde målebånd osv vil brystet være mye mindre enn om du har armer relativt rett nedover kroppen. Hos meg utgjør det 2-3 cm tror jeg.

Jeg målte uten flex på alle muskler, og samme stilling hver gang.

 

Målte også når jeg sto opp om morgenen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...