Gå til innhold

Deathwing nærmer seg (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kom vel strengt tatt patchen på onsdag i denne uka, så å si at "den siste oppdateringen før tilleggspakken nå er klar." blir vel muligens litt feil?

 

Flau bommert det der, slik jeg leste kilden ville ikke oppdateringen komme før neste uke. Uansett, har fikset artikkelen slik at den gjenspeiler at oppdateringen er sluppet til spillerne. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

At de klarer å hekte så mange spillere, og samtidig tar 100kr måneden er jo egentlig ganske imponerende..

 

Fix'dok_dremel.gif

 

Uansett, elsker den nye oppdateringen. Har aldri hatt det så gøy med å levle som jeg har nå. Orgrimmar føles for en gangs skyld skikkelig badass ut og jeg fyker rundt i Azshara og har det ufattelig festlig. Så mange herlige nye oppdrag og what not, er bare rett og slett mektig imponert over hva Blizzard har fått til. Gleder meg som en liten unge til Cataclysm kommer nå :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gleder meg ekstremt! Kjøper nye PCdeler i skrivende sekund for å få ha en PC som vil dra dette spillet på høyere grafikk enn low :p

Får se hvor mange chars jeg orker å levle opp, men blir vel rogue og priest først, så pala for å ha en gullgruve etterpå (mining og jewelcrafting) da leatherworking og engineering 100% er ganske så dyrt å levle uten noen gatherprofession..

Lenke til kommentar

I utgangspunktet så krever ikke Cataclysm noe mer av maskinen din, de som har 20FPS på laveste innstillinger vil nok ikke se noen merkbar forverring med Cataclysm, men kravene for å kjøre ting på maksimale innstillinger øker nok, for det første må du jo ha et DirectX11 kompatibelt skjermkort om du vil ha aktivert DirectX11 og for det andre så krever de nye vanneffektene og det å ha max view distance med de nye teksturene mer enn tidligere.

 

Så det blir jo litt ja og nei, tror minste kravene blir det samme men for å kjøre ting på max så må du nok ha kraftigere maskin enn tidligere.

Lenke til kommentar

Har begyndt å levle en ny character etter patchen, og har kommet til level 22. Må si at det er en ENORM forbedring i questene i Durotar -> Northern Barrens.

 

Lurer du på å returnere til World of Warcraft, gjør det nå! Oppdragene er spennende og du føler at du hjelper til i mye større grad enn før med disse "gå og drep 10 av <insert mob>". World of Warcraft har aldri vert så bra som det er nå!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...